Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1
- Dit onderwerp bevat 13,527 reacties, 578 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 25 december 2016om 14:56 door ketel1.
-
AuteurBerichten
-
2 juli 2010 om 18:41 #17436666
Hij kan hoor, kom maar op met die oranje spuitbusb
Willem
3 juli 2010 om 10:16 #17436667vandaag een pakje binnengekregen met wieldoppen voor men winterwielen(tja, je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn:D)
3 juli 2010 om 10:19 #17436668origineel gepost door janneman vectra c
ik laat de mijne oranje spuiten denk ik:wors:wors:wors:wors:worsJan
mag ik,mag ik, mag ik!!!!!!!!
:D
3 juli 2010 om 16:04 #17436669M’n kachelkraan vervangen. De oude was zo lek als een vergiet!
3 juli 2010 om 16:30 #17436670Bolkop schroefies voor mijn nieuwe grill gezocht. Dealer had ze gisteren niet op voorraad en waren niet los te bestellen, Brezan had ze niet en Wurth de verkeerde maar nu had de dealer gezegd dat de schroefdikte M5 was, daar had ik er nog wel een paar van maar dah ging niet passen. wordt eerder 4. Maandag maar weer een poging bij Wurth, originele grill mee, zitten de zelfde uitsparingen op.
Safe driving Jurgen
3 juli 2010 om 16:31 #17436671origineel gepost door gts power
vandaag een pakje binnengekregen met wieldoppen voor men winterwielen(tja, je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn:D)Ziet er netjes uit:kewlpics Zet je ze vast met t-ribs of klikt het mooi in je stalen velg?
Safe driving Jurgen
3 juli 2010 om 21:02 #17436672:hmmz Ze behoren meestal zelf te klikken.
4 juli 2010 om 07:19 #17436673@ jraaf
ik heb ze nog niet getest maar normaal horen ze iid gewoon aan je stalen velg vast te klikken:thumbup
4 juli 2010 om 08:01 #17436674origineel gepost door gts power
@ jraafik heb ze nog niet getest maar normaal horen ze iid gewoon aan je stalen velg vast te klikken:thumbup
Hebben die velgen de zelfde vorm als je doppen ?? ( dus niet die velgen met allemaal rondjes ? )
4 juli 2010 om 10:04 #17436675:swear Net bezig geweest om een 12v van m’n portable navi via de midden speaker boven op het dashbord door te voeren naar beneden in de middenconsole. Kom ik er niet langs met m’n trekveer. gaatje naast die speaker waar ook je warmte sensor snoer door heen gaat is te klein. Opboren lukt niet want die krijg ik met geen mogelijkheid in de juiste hoek tussen het dash en de voorruit. Ook nog eens voor nop naar de praxis geweest, ook daar geen bolkop schroefies te krijgen.
Safe driving Jurgen
4 juli 2010 om 10:08 #17436676origineel gepost door jraaf
:swear Ook nog eens voor nop naar de praxis geweest, ook daar geen bolkop schroefies te krijgen.Safe driving Jurgen
Dat moeten toch wel heel bijzondere schroefjes zijn,als je ze nergens aan kan komen :jerry
4 juli 2010 om 10:11 #17436677origineel gepost door ahrend
origineel gepost door jraaf
:swear Ook nog eens voor nop naar de praxis geweest, ook daar geen bolkop schroefies te krijgen.Safe driving Jurgen
Dat moeten toch wel heel bijzondere schroefjes zijn,als je ze nergens aan kan komen :jerry
Wurth, maar die zijn maandag pas weer open, hadden afgelopen vrijdag niet de juiste op voorraad.
Safe driving Jurgen4 juli 2010 om 10:27 #17436678origineel gepost door speaker
origineel gepost door gts power
@ jraafik heb ze nog niet getest maar normaal horen ze iid gewoon aan je stalen velg vast te klikken:thumbup
Hebben die velgen de zelfde vorm als je doppen ?? ( dus niet die velgen met allemaal rondjes ? )
deze wielen heb ik ervoor.(dus met die ronde gaten)
komen ook onder een C vandaan
gaat dat niet passen dan?er zijn wel speciale stalen velgen voor die opel design doppen en zover ik weet passen die doppen niet op normale stalen velgen:hmmz
4 juli 2010 om 10:40 #17436679edit:
net gepast en past perfect:thumbup
4 juli 2010 om 14:50 #17436680gisteren ff een parrot gehaald, die ga ik er morgenaaf ff inbouwen, ik twijfel nog wel even waar ik hem ga plaatsen, dat lelijke ding in mn mooie c vec, mrja…
Afgelopen week mn egr afgedopt op advies van dit forum, bevalt super!
ben nu ff op het forum aan het kijken naar chiptuning, ik heb een 1.9 cdti 120pk vec, ik zag dat deze max naar 160pk ging, das best veel… denken jullie dat de versnellingsbak dat aankan? en de rest?
groetjes bj
4 juli 2010 om 16:23 #17436681origineel gepost door gts power
origineel gepost door speaker
Deze wielen heb ik ervoor.(dus met die ronde gaten)
gaat dat niet passen dan?er zijn wel speciale stalen velgen voor die opel design doppen en zover ik weet passen die doppen niet op normale stalen velgen:hmmz
Okeej, nee ik doelde eigenlijk op die 5 spaaks velgen met wieldop. Die zijn namelijk niet van staal maar van Aluminium !! :o
4 juli 2010 om 16:24 #17436682origineel gepost door bjn
gisteren ff een parrot gehaald, die ga ik er morgenaaf ff inbouwen, ik twijfel nog wel even waar ik hem ga plaatsen, dat lelijke ding in mn mooie c vec, mrja…Afgelopen week mn egr afgedopt op advies van dit forum, bevalt super!
ben nu ff op het forum aan het kijken naar chiptuning, ik heb een 1.9 cdti 120pk vec, ik zag dat deze max naar 160pk ging, das best veel… denken jullie dat de versnellingsbak dat aankan? en de rest?
groetjes bj
Als je een 6-bak hebt dan heb je een F40-bak en die kan tot 400Nm hebben ( daar kom je pas op rond de 190pk )
4 juli 2010 om 17:06 #17436683origineel gepost door speaker
origineel gepost door speaker
Deze wielen heb ik ervoor.(dus met die ronde gaten)
Okeej, nee ik doelde eigenlijk op die 5 spaaks velgen met wieldop. Die zijn namelijk niet van staal maar van Aluminium !! :o
daar passen idd alleen maar die design wieldoppen op.
4 juli 2010 om 17:21 #17436684origineel gepost door speaker
origineel gepost door bjn
gisteren ff een parrot gehaald, die ga ik er morgenaaf ff inbouwen, ik twijfel nog wel even waar ik hem ga plaatsen, dat lelijke ding in mn mooie c vec, mrja…Afgelopen week mn egr afgedopt op advies van dit forum, bevalt super!
groetjes bj
Als je een 6-bak hebt dan heb je een F40-bak en die kan tot 400Nm hebben ( daar kom je pas op rond de 190pk )
Niet te veel stoplicht sprintjes;) maar de power gebruiken om te snel te accelereren, vooral altijd snel optrekken in 1-2 is dus funest voor koppeling en bak.
Wat betreft de motor gewoon goed warm rijden maar das wel bekend denk ik.
Ik rijd er zelf nu een jaar mee en nog geen problemen gehad.Jan
4 juli 2010 om 18:40 #17436685een halve kuub schotland van mn auto af gespoeld :angel
4 juli 2010 om 18:53 #17436686[/quote]
Okeej, nee ik doelde eigenlijk op die 5 spaaks velgen met wieldop. Die zijn namelijk niet van staal maar van Aluminium !! :o [/quote]
Weet je dat wel zeker, dat zijn toch allemaal stalen velgen :hmmz
Groetjes, Joche
4 juli 2010 om 19:54 #17436687Heb niks aan de vec gedaan maar met de vec :D
Vandaag in diergaarde blijdorp geweest :)
En toen we weer naar huis toe gingen , zagen wij een astra f met startproblemen :wtf
Dus de :angel die we zijn hebben we de tjechen met een nederlandse astra maar een handje geholpen :angel5 juli 2010 om 08:21 #17436688Afgelopen weekend nog wat KM erop gezet (woon werk verkeer). Daarnaast nog een kleine 20 KM extra voor de boodschappen:P Totale aantal KM’s= 232km:)
5 juli 2010 om 12:38 #17436689origineel gepost door Opel4all
Okeej, nee ik doelde eigenlijk op die 5 spaaks velgen met wieldop. Die zijn namelijk niet van staal maar van Aluminium !! :o [/quote]
Weet je dat wel zeker, dat zijn toch allemaal stalen velgen :hmmz
Groetjes, Joche
[/quote]
Tja dat dacht ik ook , maar laat je niet misleiden door dat ze zwart gespoten zijn.
Ik zag ze van de week en m’n maat liet er eentje voelen, die dingen wegen echt niks.
Deze kwamen onder een Signum uit !5 juli 2010 om 14:05 #17436690als het ijzer is kun je een deuk eruit slaan (als het moet) . . . zou ik bij aluminium niet proberen :angel
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.