Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1
- Dit onderwerp bevat 13,527 reacties, 578 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 25 december 2016om 14:56 door ketel1.
-
AuteurBerichten
-
20 mei 2010 om 16:01 #17436262
origineel gepost door Silverspeed
origineel gepost door arjontje
Staan vloeken tegen de uitlaat.
Na net 2 jaar middendemper al weer overleden. kreeg in eens horror geluiden onder vec.
Intern iets kapot. :argue :fy1Gelijk vanavond na het werk, een andere er onder geschroefd.
En morgen maar eens achter over vallen bij de VOD. Wat een lamdasensor kost.
hadden wij die niet dan? :P
Hoezo:hmmz “hadden wij die niet dan?”?????
Ben jij een VOD mdw???20 mei 2010 om 16:45 #17436263origineel gepost door DOCTOR007
Na net 2 jaar middendemper al weer overleden. kreeg in eens horror geluiden onder vec.
Intern iets kapot. :argue :fy1Gelijk vanavond na het werk, een andere er onder geschroefd.
Ben jij een VOD mdw???nop automaterialen zaak :)
20 mei 2010 om 17:26 #17436264origineel gepost door Silverspeed
origineel gepost door DOCTOR007
:agent! U2U me de webadres dan kan ik daaro rondneuzen voor men VECCIE;)
20 mei 2010 om 17:55 #17436265Vandaag de Vec weer opgehaald bij de garage. Rammel in de kofferbak is weg. Had gelijk doorgegeven dat er bij de distributie riem iets niet helemaal lekker liep, beetje schavend geluid. Bleek een spanrol te zijn die kapot was.
Hebben ze meteen alle rollen maar vervangen en gelijk de distributie riem vervangen. Vond ik wel erg netjes weer!Auto loopt weer als een zonnetje :afro
20 mei 2010 om 18:23 #17436266origineel gepost door Silverspeed
Lamba bedoel je denk ik.
Die haal ik liever origineel (sorry :P)Maar ja ik werd op gevangen dus het viel mee.
maar ja ik hoop dat ik nu ff geen onkosten meer heb.20 mei 2010 om 18:25 #17436267origineel gepost door DOCTOR007
Heb je niks aan. Geregistreerde bedrijven only.
20 mei 2010 om 18:45 #17436268origineel gepost door DOCTOR007
haha op de website staan geen prijzen… en is alleen maar standaard spul te verkrijgen :P
21 mei 2010 om 06:54 #17436269origineel gepost door Silverspeed
haha op de website staan geen prijzen… en is alleen maar standaard spul te verkrijgen :P
Wel jammer. Maar goed het was de moeite waard om het te proberen
21 mei 2010 om 07:50 #17436270heb gisteravond mijn auto maar weer eens gewassen, klootblagen hier in de straat hebben met graspollen op de auto’s lopen gooien :fy1 en de vogels waren niet veel aardiger zeg maar :) dus mijn dolmatier is weer een auto geworden :)
21 mei 2010 om 07:54 #17436271Zonet naar de auto gekeken:D. De krassen die ik laatst weggewerkt had zijn ook weggebleven. Wel baal ik ervan dat de wat diepere krassen niet weg gaan door het zelfde product.
Iemand hiero met wat eenvoudige en normaal geprijsde oplossingen?!?21 mei 2010 om 07:57 #17436272origineel gepost door DOCTOR007
Zonet naar de auto gekeken:D. De krassen die ik laatst weggewerkt had zijn ook weggebleven. Wel baal ik ervan dat de wat diepere krassen niet weg gaan door het zelfde product.
Iemand hiero met wat eenvoudige en normaal geprijsde oplossingen?!?21 mei 2010 om 08:35 #17436273de vogels waren niet veel aardiger
Vogelprobleem is erg irritant. De duiven hier nemen
hier een clysma voor ze gaan slapen.:puke21 mei 2010 om 08:46 #17436274origineel gepost door DOCTOR007
Zonet naar de auto gekeken:D. De krassen die ik laatst weggewerkt had zijn ook weggebleven. Wel baal ik ervan dat de wat diepere krassen niet weg gaan door het zelfde product.
Iemand hiero met wat eenvoudige en normaal geprijsde oplossingen?!?Bij TURTLE COLOR WAX zit een soort stift (wasco).
Mijn broertje heeft het ook gebruikt bij zijn MB c180 en de kassen op de motorkap en andere krassen zijn goed weggewerktgr.paul
21 mei 2010 om 08:48 #17436275origineel gepost door vectra208v
Bij TURTLE COLOR WAX zit een soort stift (wasco).
Mijn broertje heeft het ook gebruikt bij zijn MB c180 en de kassen op de motorkap en andere krassen zijn echt zichtbaar meer.gr.paul
hei is juist de bedoeling dat het zichtbaar minder wordt…
21 mei 2010 om 08:49 #17436276origineel gepost door Edvries
origineel gepost door vectra208v
Bij TURTLE COLOR WAX zit een soort stift (wasco).
Mijn broertje heeft het ook gebruikt bij zijn MB c180 en de kassen op de motorkap en andere krassen zijn echt zichtbaar meer.gr.paul
hei is juist de bedoeling dat het zichtbaar minder wordt…
niet zo snel :jerry was bezig met de tekst te verbeteren.
staat er nu wel goed
21 mei 2010 om 08:52 #17436277:P
21 mei 2010 om 10:05 #17436278;)Wasco stoft zeg je?!
21 mei 2010 om 10:10 #17436279origineel gepost door DOCTOR007
;)Wasco stoft zeg je?!wasco zorgt ervoor dat de kras gecamoufleerd word. Dit blijft lange tijd zitten maar moet eens in de zoveel tijd wel herhaald worden. Zorg er wel voor dat die krassen behandeld zijn tegen roest als ze door de witte lak heen zijn.
Zo’n kleurwas met wasco kost volgensmij tussen de 10 en 20 euro maar daar heb je heel lang plezier van hoor!
21 mei 2010 om 15:55 #17436280Nieuwe accu geplaatst, vanmorge wilde hij niet starten:cry gelukkig nog een auto thuis dus ff startkabels er aan en ik kon weer rijden, vanmiddag door laten meten en ja hoor helemaal kapot:swear meter gaf 0 amp aan.
Als hij het nu weer niet doet kan het niet aan de accu liggen want die is van varta:D:thumbup
Grtjs Chris-GTS
21 mei 2010 om 17:59 #17436281origineel gepost door Chris-GTS
Nieuwe accu geplaatst, vanmorge wilde hij niet starten:cry gelukkig nog een auto thuis dus ff startkabels er aan en ik kon weer rijden, vanmiddag door laten meten en ja hoor helemaal kapot:swear meter gaf 0 amp aan.Als hij het nu weer niet doet kan het niet aan de accu liggen want die is van varta:D:thumbup
Grtjs Chris-GTS
elke accu kan kapot gaan, jong of oud, A-merk of Z-merk :P maar nu heb je wel 2 jaar garantie he ;) accu word wel gewoon bijgeladen?
21 mei 2010 om 19:14 #17436282Oude accu was ongeveer 7 jaar oud dus dan mag het ook wel, de indicator op de accu was zwart heb verder nooit last gehad dat hij slecht wilde starten ofzo
Grtjs Chris-GTS
21 mei 2010 om 19:50 #17436283dan mag het wel jah :D
21 mei 2010 om 19:57 #17436284dacht ik ook is nu weer tikken en lopen:D:thumbup
21 mei 2010 om 20:07 #17436285Vandaag bij de lokale bandenboer geweest.
Velgen beginnen te verrotten, heb ze nog geen jaar!:oHij heeft de importeur gebeld, deze vertelde dat dat niet onder garantie valt.
Uiterste best gedaan rustig te blijven praten (is ook gelukt) met mijn haren
recht overeind. De goede man besloot de fabriek te bellen, en na een lang gesprek
in een vreemde taal toch opgelost. Ik krijg volgende week nieuwe velgjes.
Volgens de fabrikant was dit bij deze velgen nog nooit voorgekomen.
Hij wou wel graag de oude velgen terug voor onderzoek.Ben dus best wel weer tevreden. Volgende week dus gelijk maar
mijn schroefset eronder, en de draagarmbussen vervangen.:D21 mei 2010 om 20:31 #17436286origineel gepost door Chris-GTS
Oude accu was ongeveer 7 jaar oud dus dan mag het ook wel, de indicator op de accu was zwart heb verder nooit last gehad dat hij slecht wilde starten ofzoGrtjs Chris-GTS
de mijne was na 4 jaar al gaar:agent
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.