Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1
- Dit onderwerp bevat 13,527 reacties, 578 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 25 december 2016om 14:56 door ketel1.
-
AuteurBerichten
-
11 mei 2010 om 12:10 #17436212
Ach ieder zijn smaak.
Onder mijn auto vind ik de grip minder van belang als op mijn motor.
Ander mijn auto moeten de banden gewoon stil zijn, en liefst lang mee gaan. Dus bij mij zitten er gewoon Michelin Primacy HP onder.
11 mei 2010 om 14:20 #17436213origineel gepost door yzf1kr
Ach ieder zijn smaak.Onder mijn auto vind ik de grip minder van belang als op mijn motor.
Ander mijn auto moeten de banden gewoon stil zijn, en liefst lang mee gaan. Dus bij mij zitten er gewoon Michelin Primacy HP onder.
Dat slaat natuurlijk nergens op he::thumbdown,heeft TOTAAL NIETS met smaak te maken,jij hebt waarschijnlijk nog nooit uit Frankrijk moeten komen rijden met je hele gezin terwijl je van de ene kant naar de andere kant ‘zweeft ‘over de weg.
Nou ik kan je wel vertellen dan piep je wel anders,dus :oof jij hebt geen gezin of je propt ze met z’n alle op je motor.
In het laatste geval succes ermee.:sleeping
O ja ,en lang mee gaan daar zijn we allemaal wel voor denk ik zou het niet ??:hmmz11 mei 2010 om 15:16 #17436214ahrend, dat over de weg zweven komt dat puur alleen door het merk band?
ik dacht dat dat vooral te maken had met brede banden (kdacht dat jij ook vrij breed had?), wat voor merk heb je nu dan?
ik heb nu ook michelin Primacy hp er onder maar moet binnenkort vernieuwen.
nu werd mij michelin pilot ofzo aan geraden omdat die meer sportief zouden zijn,
zou daar echt zo veel verschil in zitten, of moet je dan een ander merk nemen voor duidelijk verschil?misschien iemand ervaring met deze banden?
11 mei 2010 om 15:29 #17436215origineel gepost door ahrend
origineel gepost door yzf1kr
Ach ieder zijn smaak.Onder mijn auto vind ik de grip minder van belang als op mijn motor.
Dat slaat natuurlijk nergens op he::thumbdown,heeft TOTAAL NIETS met smaak te maken,jij hebt waarschijnlijk nog nooit uit Frankrijk moeten komen rijden met je hele gezin terwijl je van de ene kant naar de andere kant ‘zweeft ‘over de weg.
Nou ik kan je wel vertellen dan piep je wel anders,dus :oof jij hebt geen gezin of je propt ze met z’n alle op je motor.
O ja ,en lang mee gaan daar zijn we allemaal wel voor denk ik zou het niet ??:hmmzSow Ahrend alles goed joh? gooi het er maar uit jonge:thumbup
Ik ben zeer tevreden over mijn Dunlop sport bandjes die zijn nog betaalbaar ook:P
Jan
11 mei 2010 om 15:33 #17436216origineel gepost door rooiepeet
ahrend, dat over de weg zweven komt dat puur alleen door het merk band?
ik dacht dat dat vooral te maken had met brede banden (dat dat jij ook vrij breed had?), wat voor merk heb je nu dan?
ik heb nu ook michelin Primacy hp er onder maar moet binnenkort vernieuwen.
nu werd mij michelin pilot ofzo aan geraden omdat die meer sportief zouden zijn,
zou daar echt zo veel verschil in zitten, of moet je dan een ander merk nemen voor duidelijk verschil?misschien iemand ervaring met deze banden?
Dat heeft ongetwijfeld ook te maken met de breedte van de band,maar voordat ik een C had heb ik jarenlang een B gehad met 225 en 215 en daar heb ik NOOIT meegemaakt wat ik nu meemaakte met die Bridgestones,:o:o
Ik heb op mijn 18 “meerdere malen Toyo Proxes gehad,een keer Hankook Ventus die vond ik mwaah,op mijn C had ik dus die Bridgestones:thumbdown:thumbdown,daarna Uniroyal Rainsport,SUPER,en nu op mijn 19 “Conti Sports ook heel goed :thumbup11 mei 2010 om 17:06 #17436217origineel gepost door ahrend
O ja ,en lang mee gaan daar zijn we allemaal wel voor denk ik zou het niet ??:hmmzDit wat jij zegt klopt. Bij de oude types bridgestones hadden een hele stugge wang. Die dien je dan ook aardig warm te rijden voor je goede grip hebt. In de regen koelt de band te veel af.
En heb je minder grip.De band die ik nu heb is een van de laatste types.
Deze heeft een soepele wang (soepeler dan conti) waar door Deze sneller op bedrijfstemperatuur komt en blijft.11 mei 2010 om 18:04 #17436218origineel gepost door janneman vectra c
origineel gepost door ahrend
O ja ,en lang mee gaan daar zijn we allemaal wel voor denk ik zou het niet ??:hmmzSow Ahrend alles goed joh? gooi het er maar uit jonge:thumbup
Ik ben zeer tevreden over mijn Dunlop sport bandjes die zijn nog betaalbaar ook:P
Jan
Ja hoor Jan alles goed:thumbup ,maar als iemand zulke (onzin) dingen gaat schrijven moet ik toch ff duidelijk zijn vind ik ,ik sprak nml. uit ervaring.
11 mei 2010 om 20:08 #17436219origineel gepost door ahrend
origineel gepost door janneman vectra c
origineel gepost door ahrend
Jan
Ja hoor Jan alles goed:thumbup ,maar als iemand zulke (onzin) dingen gaat schrijven moet ik toch ff duidelijk zijn vind ik ,ik sprak nml. uit ervaring.
:thumbup:thumbup:thumbup
14 mei 2010 om 16:50 #17436220irmscher dempert eronder gehangen
14 mei 2010 om 17:04 #17436221Die is errug mooi:thumbup heb hem zelf ook:D
14 mei 2010 om 18:06 #17436222Staat errug mooi Dennis ! :thumbup
14 mei 2010 om 18:07 #17436223Blijven een van de mooiste demperts voor onder de Vec-B
en ja, ik ken m ergens van dit type dempert:
Flink blijven poetsen dennis…
Die Oliestoker zorgt er wel voor dat ie gauw zwart word.
Willem
14 mei 2010 om 18:09 #17436224@ Willem: Forum-goeroe ?????????? is dat zo iets als ‘forum-ouwehoer’ ?? :jerry
14 mei 2010 om 18:25 #17436225Wel duidelijk dacht ik zo…..:D
14 mei 2010 om 18:27 #17436226Heerlijk zo’n grote takel zeg Frank !
Lekker bezig !!
14 mei 2010 om 18:28 #17436227haha. staat wel zielig zo op de grond..
mooi gereedschap he, zo’n bovenloop kraan.
Ik werk ook regelmatig met een bovenloper, maar dan voor zee containers
(we hebben spreader eraan hangen dus 1x 15tonner 20ft en 1x 20/25/40ft 25tonner)..Lekker bezig geweest in ieder geval.
@ Pøter:jerry : Jupzz forum ouwehoer..inderdaad
14 mei 2010 om 18:38 #17436228Ja dat is zeker. Die doet het ff niet meer. :jerry
Maar gewoon een grondige verbouwing??14 mei 2010 om 18:46 #17436229Ach…wat heet grondig bij mij???:D
Niks zo fijn als al het droom gereedschap bij de hand te hebben. Ik hab dan ook een heel fijne baas.:D
14 mei 2010 om 20:58 #17436230ik heb vandaag een spoiler gepast ziet best goed uit:wub:wub
alleen ff spuiten15 mei 2010 om 07:35 #17436231origineel gepost door Gupy
Wel duidelijk dacht ik zo…..:D
hij ziet er zo wel heel zielig uit. net een hond met maar 2 poten haha. wel goed bezig frank ben benieuwd naar het eindresultaat
15 mei 2010 om 08:19 #17436232origineel gepost door Gupy
Wel duidelijk dacht ik zo…..:D
Goeiendagschotel.. maja wat mot dat mot hè:D
15 mei 2010 om 08:23 #17436233Heb de vec gistermorgen laten uitlijnen Pff 84 euro lichter:sleeping en gister 2aansluitingen aan de kabels vast gemaakt voor de versterker
alarm werkt ook weer…:thumbup
15 mei 2010 om 08:31 #17436234origineel gepost door nova….
Heb de vec gistermorgen laten uitlijnen Pff 84 euro lichter:sleeping en gister 2aansluitingen aan de kabels vast gemaakt voor de versterkeralarm werkt ook weer…:thumbup
He he dan. Daar lijn ik hem bijna 2 keer voor uit :o
15 mei 2010 om 08:39 #17436235Vandaag is ff kijken waar die irritante rammel achterin vandaan komt :hmmz
15 mei 2010 om 08:39 #17436236origineel gepost door arjontje
origineel gepost door nova….
Heb de vec gistermorgen laten uitlijnen Pff 84 euro lichter:sleeping en gister 2aansluitingen aan de kabels vast gemaakt voor de versterkeralarm werkt ook weer…:thumbup
He he dan. Daar lijn ik hem bijna 2 keer voor uit :o
:o:o
Zal ik ook zeggen dat ik er een heb in Veldhoven (gryuters) die doet het voor 35 maar!! dan moet ik me voorbumper eraf halen omdat ze dan niet bij de sensors komen ??
Ik denk dat ik de volgende gewoon de bumper af haal scheelt me weer een duit:P -
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.