Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1
- Dit onderwerp bevat 13,527 reacties, 578 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 25 december 2016om 14:56 door ketel1.
-
AuteurBerichten
-
26 april 2010 om 15:25 #17436059
Ik had de Vectra:thumbup afgelopen zaterdag gewassen nadat ik over de dijk richting Lelystad was gegaan :( (VECCIE zat helemaal onder insecten:puke) en daaro 2 eenvoudige simple 215/55/R16 93W er onder heb laten plaatsen:). De vorige bandjes waren al na <20DKM versleten:wtf en hebben het niet langer als 7 maanden volgehouden.:hmmz Vraag me steeds af waar ik die KM vandaal haal.
26 april 2010 om 19:33 #17436060Ballast van mijn xenon vervangen. Kreeg van mijn leverancier een nieuwe mee omdat ik de set (pilot 6000k) pas 4 maanden in mijn vec heb zitten.
Verder de modificatie van het luchtfilterhuis doorgevoerd (zie het how-to gedeelte).
Greetz Roel met een C.
27 april 2010 om 07:00 #17436061Vorige week woensdag ben ik bij Peter geweest en zijn de achterruiten van mijn C getint. Hierbij nog even een foto ervan toen ik hem afgelopen vrijdag nog even heb gewassen.
Helaas is het niet gelukt om de achterruit te blinderen. Schijnt toch een speciaal föhn-trucje voor te zijn.
Greetz Roel met een C.
Oh ja, en op de achtergrond het waggeltje van mijn vrouwke. Nissan Micra 1.4 sport!!!!
27 april 2010 om 07:37 #17436062origineel gepost door opel-limbo
Vorige week woensdag ben ik bij Peter geweest en zijn de achterruiten van mijn C getint. Hierbij nog even een foto ervan toen ik hem afgelopen vrijdag nog even heb gewassen. Helaas is het niet gelukt om de achterruit te blinderen. Schijnt toch een speciaal föhn-trucje voor te zijn.Greetz Roel met een C.
:kewlpics
achterraam is in de planning!!:P
27 april 2010 om 08:13 #17436063origineel gepost door speaker
origineel gepost door opel-limbo
Vorige week woensdag ben ik bij Peter geweest en zijn de achterruiten van mijn C getint. Hierbij nog even een foto ervan toen ik hem afgelopen vrijdag nog even heb gewassen. Helaas is het niet gelukt om de achterruit te blinderen. Schijnt toch een speciaal föhn-trucje voor te zijn.Greetz Roel met een C.
:kewlpics
achterraam is in de planning!!:P
Ben benieuwd.
27 april 2010 om 09:52 #17436064Ziet er strak uit! Eerlijk gezegd knap werk.
27 april 2010 om 15:08 #17436065origineel gepost door opel-limbo
Vorige week woensdag ben ik bij Peter geweest en zijn de achterruiten van mijn C getint. Hierbij nog even een foto ervan toen ik hem afgelopen vrijdag nog even heb gewassen.[img]
Helaas is het niet gelukt om de achterruit te blinderen. Schijnt toch een speciaal föhn-trucje voor te zijn.
Greetz Roel met een C.
Oh ja, en op de achtergrond het waggeltje van mijn vrouwke. Nissan Micra 1.4 sport!!!!
En daarnaast je sleurhut?
Jan
27 april 2010 om 17:18 #17436066Nee Jan. Daar woon ik!!!!!!!:jerry
27 april 2010 om 17:42 #17436067:thumbdownTot de ontdekking gekomen dat de VECTRA C grijs, na het wassen, wel schoon KAN lijken maar dat lang niet het geval blijkt te zijn.:thumbdown
Zonet de VECTRA afgespoeld, bij de wasstraat. Ja:o WEER:swear! Bij aankomst thuis bleek dat de VECTRA weer heel vies te zijn geworden. OORZAAK: Windvlaag vanuit een nabij gelegen bouwput heeft :swearzand op de VECTRA geblazen.:(
27 april 2010 om 18:55 #17436068origineel gepost door opel-limbo
Vorige week woensdag ben ik bij Peter geweest en zijn de achterruiten van mijn C getint. Hierbij nog even een foto ervan toen ik hem afgelopen vrijdag nog even heb gewassen.[img]
Greetz Roel met een C.
Ik weet dat ze het bij http://www.ramentinten.nl kunnen bij mijn Vec hebben ze het ook gedaan nadat ik al 3 keer bij een ander bedrijf was geweest… Het is in Den Bosch maar als je een keer in de buurt ben of je hebt een dag vrij…….
27 april 2010 om 19:41 #17436069origineel gepost door opel-limbo
Nee Jan. Daar woon ik!!!!!!!:jerryIk dacht dat ie al klaar stond voor de Oranje camping :P
Jan
28 april 2010 om 10:52 #17436070Zonet met de VOD gesproken en deze hebben te kennen gegeven dat een alarm inbouw (geen BCM) bij hen rond de :thumbdown:swear€700,-:o kost.
Hoe het precies zat met origineel alarm van opel kon hij niet zeggen want daaraan kon hij niet komen. Verder gaf hij als advies om een bedrijf in Flevoland te bellen en daar te vragen hoeveel het daar zou kosten om het te laten plaatsen.
Kortom VOD kan de pot op en als je me auto jat, jat ik weer een andere terug:P
28 april 2010 om 17:04 #17436071AnoniemLid sinds:
1 January 1970Vandaag nieuwe voorwielophanging op de vectra gezet, en word morgen uitgelijnt! Ook vandaag de cruise control erin gezet. Was een kut karweitje, maar je kan de servomotor tussen het gasklephuis en de abs module naar beneden doen om ‘m onder de abspomp vast te zetten op de carrosserie.
28 april 2010 om 17:32 #17436072Ik heb de Vectra vandaag weer eens flink uitgelaten op de autobahn. Bij 230 op de klok moest ik helaas afremmen. Tom Tom gaf op dat moment 218 aan. Ging best lekker:)
We zijn vandaag naar Finnertop geweest in Sauerland, mijn broer wilde graag een GTS met niet te veel kilometers en die hebben we daar gevonden bij de Opel dealer. Hele nette GTS 1.8 benzie met net 90.000 op de klok. Wel de basis uitvoering maar dat mag de pret niet drukken. Morgen langs de RDW voor het kenteken..
28 april 2010 om 18:03 #17436073origineel gepost door GTS2.2DTI
Ik heb de Vectra vandaag weer eens flink uitgelaten op de autobahn. Bij 230 op de klok moest ik helaas afremmen. Tom Tom gaf op dat moment 218 aan. Ging best lekker:)We zijn vandaag naar Finnertop geweest in Sauerland, mijn broer wilde graag een GTS met niet te veel kilometers en die hebben we daar gevonden bij de Opel dealer. Hele nette GTS 1.8 benzie met net 90.000 op de klok. Wel de basis uitvoering maar dat mag de pret niet drukken. Morgen langs de RDW voor het kenteken..
Wat moeten jullie daarvoor neerleggen dan?????
28 april 2010 om 20:40 #17436074Rond de €6000,- komt nog wel iets BPM overheen, zal klaar rond de 7000 zijn zo ongeveer..
De pest is dat je Veccies in deze staat en met deze kilometerstanden in Nederland slecht vindt. Het is ons opgevallen dat GTSen toch nog steeds heel behoorlijk aan de prijs zijn.
Afeglopen vrijdag nog in Haarlem wezen kijken bij een GTS maar die had schade aan de linker zijkant gehad en was niet supermooi klaargemaakt…
29 april 2010 om 14:18 #17436075Vandaag de wagen voorzien van een nieuw luchtfilter, gelijk de stofzuiger er doorheen en de mod op het luchtfilterhuis doorgevoerd.
Plaatje bij het praatje;
Oja, nog een totaal plaatje voor de chrome freeks i.v.m. m’n Irmscher spiegelkappen. Binnekort eens een swop met Eric. Denk dat het wel een stuk beter zal staan met de chrome signum grill.
Safe driving Jurgen
29 april 2010 om 15:05 #17436076origineel gepost door jraaf
Vandaag de wagen voorzien van een nieuw luchtfilter, gelijk de stofzuiger er doorheen en de mod op het luchtfilterhuis doorgevoerd.Plaatje bij het praatje;
Oja, nog een totaal plaatje voor de chrome freeks i.v.m. m’n Irmscher spiegelkappen. Binnekort eens een swop met Eric. Denk dat het wel een stuk beter zal staan met de chrome signum grill.
Safe driving Jurgen
Ziet er goed uit! Maar ik zie het mod niet?
29 april 2010 om 15:39 #17436077Al da chroom:(
Heb vandaag voor het eerst de sleurhut achter mijn Vec gehad da loopt wel lekker op de snelweg:D
Die hut moest 2 nieuwe bandjes vandaarking:Jan
29 april 2010 om 15:45 #17436078@ Jurgen : lekker bezig !! Ben ook benieuwd hoe ie zal staan !!
origineel gepost door DOCTOR007
Plastic-kapje onder in het luchtfilterhuis ontbreekt !
Wat trouwens ook kan ipv plasticje weghalen is om hem wat krom te buigen ( staat op vectra-c.com ) , maarja.. de kans dat ie breekt……………………….
29 april 2010 om 15:51 #17436079origineel gepost door speaker
@ Jurgen : lekker bezig !! Ben ook benieuwd hoe ie zal staan !!origineel gepost door DOCTOR007
Plastic-kapje onder in het luchtfilterhuis ontbreekt !
Wat trouwens ook kan ipv plasticje weghalen is om hem wat krom te buigen ( staat op vectra-c.com ) , maarja.. de kans dat ie breekt……………………….
Bij EDS gooide ze da kapje der bij mij gelijk af.
Jan
30 april 2010 om 07:25 #17436080Na gisteren motorkap en voorspatborden, vandaag het dak mooi opgepoetst. Glimt nu ook een stuk harder! Kleine stukjes, dan is de Vectra binnenkort helemaal gepoetst, en je wordt er ook niet zo moei van. :P
30 april 2010 om 07:34 #17436081origineel gepost door Navy
Na gisteren motorkap en voorspatborden, vandaag het dak mooi opgepoetst. Glimt nu ook een stuk harder! Kleine stukjes, dan is de Vectra binnenkort helemaal gepoetst, en je wordt er ook niet zo moei van. :Pwaar poets jij je auto mee dan???
Ik poets de vec in 1 dag (middag) met commandant (2keer per jaar) en 1 keer in de 2/3 weken met turtle wax/cleaner.
Gr.Paul
30 april 2010 om 07:57 #17436082origineel gepost door GTS2.2DTI
Rond de €6000,- komt nog wel iets BPM overheen, zal klaar rond de 7000 zijn zo ongeveer..De pest is dat je Veccies in deze staat en met deze kilometerstanden in Nederland slecht vindt. Het is ons opgevallen dat GTSen toch nog steeds heel behoorlijk aan de prijs zijn.
Afeglopen vrijdag nog in Haarlem wezen kijken bij een GTS maar die had schade aan de linker zijkant gehad en was niet supermooi klaargemaakt…
Hoe ben je bij die Vec gekomen via internet ofzo????
30 april 2010 om 08:14 #17436083origineel gepost door jaimey
origineel gepost door GTS2.2DTI
Rond de €6000,- komt nog wel iets BPM overheen, zal klaar rond de 7000 zijn zo ongeveer..De pest is dat je Veccies in deze staat en met deze kilometerstanden in Nederland slecht vindt. Het is ons opgevallen dat GTSen toch nog steeds heel behoorlijk aan de prijs zijn.
Hoe ben je bij die Vec gekomen via internet ofzo????
http://www.mobile.de
http://www.autoscout24.defeit is wel dat je in duitsland vaak echt rijk uitgerustte auto’s hebt voor een redelijke prijs.
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.