Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1
- Dit onderwerp bevat 13,527 reacties, 578 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 25 december 2016om 14:56 door ketel1.
-
AuteurBerichten
-
16 april 2010 om 18:34 #17435934
Vandaag de injector-stekker vervangen.
En net ( rond 20:00 uur ) m’n vec laten bekogelen op de A6 door een gek die aan de andere kant in de richting van Amsterdam reed en zijn auto met 2 wielen in de middenberm knalde.
Gevolg … een dikke stofwolk ( nee, niet die uit de vulkaan ! ) gevolgd door een paar flinke stenen de o.a op mijn voorruit kwamen ( ik reed zo’n 100km/u ).
Resltaat : 3 (!) sterren in mijn nieuwe ruit , die net anderhalve maand oud is !!! G*@*&^**%&#*&@E :swear:fy1Dus maandag niet alleen uitlijnen , maar ook meteen maar naar die gasten van die super irritante reclame !! ( die man praat alsof ie HPX2 hars tussen zijn kiezen heeft ! )
16 april 2010 om 18:36 #17435935origineel gepost door speaker
Vandaag de injector-stekker vervangen.En net ( rond 20:00 uur ) m’n vec laten bekogelen op de A6 door een gek die aan de andere kant in de richting van Amsterdam reed en zijn auto met 2 wielen in de middenberm knalde.
Gevolg … een dikke stofwolk ( nee, niet die uit de vulkaan ! ) gevolgd door een paar flinke stenen de o.a op mijn voorruit kwamen ( ik reed zo’n 100km/u ).
Resltaat : 3 (!) sterren in mijn nieuwe ruit , die net anderhalve maand oud is !!! G*@*&^**%&#*&@E :swear:fy1Dus maandag niet alleen uitlijnen , maar ook meteen maar naar die gasten van die super irritante reclame !! ( die man praat alsof ie HPX2 hars tussen zijn kiezen heeft ! )
Zo lekker dan.
Welke reclame bedoel je autotaal glas :jerry16 april 2010 om 18:38 #17435936origineel gepost door arjontje
origineel gepost door speaker
Vandaag de injector-stekker vervangen.En net ( rond 20:00 uur ) m’n vec laten bekogelen op de A6 door een gek die aan de andere kant in de richting van Amsterdam reed en zijn auto met 2 wielen in de middenberm knalde.
Zo lekker dan.
Welke reclame bedoel je autotaal glas :jerryCarglass !
16 april 2010 om 18:40 #17435937Vandaag de voor schokdempers vervangen en de auto meer weer eens gewassen.
hij is nu weer lekker stil:wub16 april 2010 om 18:41 #17435938ohja en de uitlaat rubbers ook maar vervangen omdat ik heel soms een raar geluid hoorde vanuit de uitlaat
16 april 2010 om 18:47 #17435939origineel gepost door DOCTOR007
Weet iemand of je toevallig zelf de portieren kunt laten sluiten bij het rijden vanaf een bepaald snelheid (VECTRA C 2k4)? Of bestaat dat helemaal niet?Druk de ‘lock’-schakelaar in de auto en op de afstandsbediening voor 10 sec. in tot het piepsignaal en de deuren gaan automatisch op/van het slot bij 30km/u.
Groet,
Leeric.
16 april 2010 om 19:19 #17435940origineel gepost door speaker
origineel gepost door arjontje
origineel gepost door speaker
Zo lekker dan.
Welke reclame bedoel je autotaal glas :jerryCarglass !
Irritante reclame en gewoon weg KUT! dat het zo met je voorruit moet gaan.
16 april 2010 om 19:21 #17435941origineel gepost door Edvries
origineel gepost door DOCTOR007
Weet iemand of je toevallig zelf de portieren kunt laten sluiten bij het rijden vanaf een bepaald snelheid (VECTRA C 2k4)? Of bestaat dat helemaal niet?Druk de ‘lock’-schakelaar in de auto en op de afstandsbediening voor 10 sec. in tot het piepsignaal en de deuren gaan automatisch op/van het slot bij 30km/u.
Groet,
Leeric.
Onze 2 VECTRA C GOEROE?? Ik hoop dat het werkt en dat jij de nwe VECTRA C GOEROE wordt (als je dat tenminste al niet bent)
Bedankt voor de tip trouwens!16 april 2010 om 19:51 #17435942origineel gepost door DOCTOR007
Onze 2 VECTRA C GOEROE?? Ik hoop dat het werkt en dat jij de nwe VECTRA C GOEROE wordt (als je dat tenminste al niet bent)
Bedankt voor de tip trouwens!16 april 2010 om 19:56 #17435943haha, die moeten we ook hebben, een Vectra-C / Signum Goeroe.
Willem
16 april 2010 om 20:02 #17435944origineel gepost door DOCTOR007
origineel gepost door Edvries
Groet,
Leeric.
Bedankt voor de tip trouwens!Ik copy / past gewoon uit vorige posts hoor.. Of ik vraag het Wim via de msn en post het hier.. :P
16 april 2010 om 20:04 #17435945Net (Janneman) Jan met de klep op bezoek gehad met zijn vrouw. Kwam een paar velgjes ophalen. Was gezellig Jan met de klep!
Groet,
Eric.
16 april 2010 om 21:54 #17435946origineel gepost door Edvries
Net (Janneman) Jan met de klep op bezoek gehad met zijn vrouw. Kwam een paar velgjes ophalen. Was gezellig Jan met de klep!Groet,
Eric.
Goh wat een takke end joh ben net thuis 345km retour wel lekker hoor met die vec (met volautomatische klep)
Bedankt voor de koffie
Ennuh live gezien(met zaklamp) die mooie chrome velgen onder die geweldige vec van je:thumbup
Jan
17 april 2010 om 09:23 #17435947origineel gepost door Edvries
Groet,
Leeric.
Bedankt voor de tip trouwens!Ik copy / past gewoon uit vorige posts hoor.. Of ik vraag het Wim via de msn en post het hier.. :P
Nieuwe naam Ericopy/paste :P
17 april 2010 om 10:33 #17435948origineel gepost door speaker
Groet,
Leeric.
Nieuwe naam Ericopy/paste :P
Nou Eric bedankt het is me gelukt. Geinig trucje! Nog meer van zulke trucjes in huis???
17 april 2010 om 12:44 #17435949Is een heel topic over, maar die dingen staan ook allemaal in de handleiding van je auto.
Is toch wel sterk dat je hier al een goeroe wordt genoemd als je de handleiding een keer hebt gelezen. :jerry:
PS: Daar zal het spreekwoord: “In het land der blinden, is één oog koning” wel vandaan komen, de rest kan de handleiding niet lezen. king:
17 april 2010 om 12:56 #17435950origineel gepost door yzf1kr
Is een heel topic over, maar die dingen staan ook allemaal in de handleiding van je auto.Is toch wel sterk dat je hier al een goeroe wordt genoemd als je de handleiding een keer hebt gelezen. :jerry:
PS: Daar zal het spreekwoord: “In het land der blinden, is één oog koning” wel vandaan komen, de rest kan de handleiding niet lezen. king:
Tsss… Ik weet niet wat voor handleiding jij hebt maar in de mijne welke origineel is staan dit soort trucs niet beschreven.
Enneh.. geef me die link naar die topic dan, dan hoor je mij ook niet meer.17 april 2010 om 13:27 #17435951origineel gepost door DOCTOR007
origineel gepost door yzf1kr
Is een heel topic over, maar die dingen staan ook allemaal in de handleiding van je auto.Is toch wel sterk dat je hier al een goeroe wordt genoemd als je de handleiding een keer hebt gelezen. :jerry:
Tsss… Ik weet niet wat voor handleiding jij hebt maar in de mijne welke origineel is staan dit soort trucs niet beschreven.
Enneh.. geef me die link naar die topic dan, dan hoor je mij ook niet meer.Staat ook niet allemaal in de handleiding! Klopt.
17 april 2010 om 13:30 #17435952origineel gepost door Silverspeed
vandaag mijn pakketje binnen gekregen :D 2 schouder pads voor in me veccie :)Nou zit je al zo lang op dit forum hee, maak die foto’s wat kleiner hee, ik scroll me steeds gek!!!!! :afro:o
17 april 2010 om 15:55 #17435953vandaag : UHP4 bluetoot en twinaudio aangesloten … nu nog ff laten activeren met tech2 !
17 april 2010 om 16:02 #17435954origineel gepost door Edvries
origineel gepost door Silverspeed
vandaag mijn pakketje binnen gekregen :D 2 schouder pads voor in me veccie :)Nou zit je al zo lang op dit forum hee, maak die foto’s wat kleiner hee, ik scroll me steeds gek!!!!! :afro:o
haha was jij niet degene die de vorige keer zei dat ik ze “wat meer op moest laten vallen” ?? :jerry:jerry
zal ze even kleiner maken hoor ;)
17 april 2010 om 16:46 #17435955nee…….
17 april 2010 om 18:30 #17435956origineel gepost door Silverspeed
origineel gepost door Silverspeed
haha was jij niet degene die de vorige keer zei dat ik ze “wat meer op moest laten vallen” ?? :jerry:jerry
zal ze even kleiner maken hoor ;)
DAT WAS IKKKUUUHHHHHHHH WHAHHAHA!:jerry:jerry:jerry:thumbup
17 april 2010 om 19:39 #17435957origineel gepost door DOCTOR007
origineel gepost door yzf1kr
Enneh.. geef me die link naar die topic dan, dan hoor je mij ook niet meer.Staat gewoon op pagina 67 van mijn handleiding.
Maar alles is ook in dit topic te vinden.
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=115477
Topic bestaat al 6 maanden, en is zelfs te vinden op de eerste pagina. Vreemd dat je het topic nog nooit gezien hebt. :hmmz
17 april 2010 om 22:50 #17435958origineel gepost door Edvries
nee…….ow sorry dan he ;) maar had hem wel aangepast ondertussen, alleen doktor007 had hem gequote en die blijft wel groot :P
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.