Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1
- Dit onderwerp bevat 13,527 reacties, 578 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 25 december 2016om 14:56 door ketel1.
-
AuteurBerichten
-
13 april 2010 om 14:56 #17435884
origineel gepost door speaker
De VOD ?!:jerryDe :puke:fy1:swearVOD(vind onzinnige dingen):puke:swear:fy1 vraagt enkel om te kijken gemiddeld drie tientjes. Ik had eerlijk en eerder gehoopt dat iemand hiero het in bezit had om gewoon erachter te komen wat er gaande is. Meer niet.
Ik denk dat ik maar eens diep underground ga vragen als hiero niemand is. Toch bedankt!:thumbup
13 april 2010 om 15:05 #17435885origineel gepost door DOCTOR007
De VOD ?!:jerryDe :puke:fy1:swearVOD(vind onzinnige dingen):puke:swear:fy1 vraagt enkel om te kijken gemiddeld drie tientjes. Ik had eerlijk en eerder gehoopt dat iemand hiero het in bezit had om gewoon erachter te komen wat er gaande is. Meer niet.
Ik denk dat ik maar eens diep underground ga vragen als hiero niemand is. Toch bedankt!:thumbup
Diep onder de grond zal je ook geen tech2 vinden hoor !!:P
Maareh…. moet je echt een tech2 hebben of moet ie alleen ff uitgelezen met een soort gelijk apparaat??
SFR woont in Zeist en heeft een Tech2
Een vriend van me heeft een Gutmann uitleesapp.
Je zegt het maar hoor !!
13 april 2010 om 15:09 #17435886origineel gepost door speaker
origineel gepost door DOCTOR007
Diep onder de grond zal je ook geen tech2 vinden hoor !!:P
Maareh…. moet je echt een tech2 hebben of moet ie alleen ff uitgelezen met een soort gelijk apparaat??
SFR woont in Zeist en heeft een Tech2
Een vriend van me heeft een Gutmann uitleesapp.
Je zegt het maar hoor !!
Ik wil dat ie de melding van de bandenspanningsensoren uitschakelt. Zover ik het weet kan dat alleen met een Tech2. En eerlijk is eerlijk verder heb ik geen flauw benul van wat zo een ding wel en niet kan.
Nee ook geen tijd om te googlen ernaar. Ik ben eindelijk na ruim 11 dagen 1 dag vrij, HOUDEN ZO, zeg ik dan king:, of niet soms:hmmz13 april 2010 om 15:32 #17435887dan moet je ff contact zoeken met Shariq ( SFR = z’n nickname )
13 april 2010 om 15:52 #17435888tja, ik weet niet of je er het met Opcom kan in en uit schakelen.
ik heb wel opcom, maar als ik um niet aan een vectra c kan hangen. Kan ik ook niet in die menu’tjes ;)
Kan Leeric-met-zn-nieuwe-velgen-onder-z’n-C wellicht zien.
13 april 2010 om 16:29 #17435889origineel gepost door DOCTOR007
De VOD ?!:jerryDe :puke:fy1:swearVOD(vind onzinnige dingen):puke:swear:fy1 vraagt enkel om te kijken gemiddeld drie tientjes.
Daarom is het ook Vrekkige Opel Dealer. :jerry
13 april 2010 om 17:05 #17435890net van binnen schoongemaakt
en het leer een behandeling gegeven:thumbup13 april 2010 om 17:12 #17435891Met de VECCIE naar de doctor geweest:jerry:jerry!
15 april 2010 om 16:30 #17435892vandaag de luchtroosters in het midden losgehaald omdat ik dacht dat daar een rammelend geluid vandaan kwam, maar helaas niet :S heb wel de luchtrooster kanaal opnieuw afgesteld zodat als ik hem dicht zet dat er dan ook echt geen lucht meer uit komt. (was eerder wel het geval)
en gelijk auto schoon gemaakt van binnen. Straks effe gauw beetje afspoelen buitenkant en dan is het wel weer effe mooi met die stuifzand hier in de straat :(
15 april 2010 om 16:41 #17435893Vandaag tot ontdekking gekomen dat er rare gerinkel achtige geluiden onder de VECCIE vandaan komen. Ik vermoed dat iets los hangt en ik denk zelfs dat een deel van de uitlaat is. Ergens in het midden.
15 april 2010 om 16:50 #17435894nieuw stekkertje voor de injector opgehaald ! Die is nl. stuk !
15 april 2010 om 16:54 #17435895Heb net even de ruiten schoongemaakt en het onderste draaiknopje van het vakje rechts in de kofferbak van een nieuw schroefje voorzien. Sluit nu weer.
Had onderwijl ik met het knopje bezig was de muziek een tikkie harder gezet. Staat er binnen 3 minuten een woeste overbuurman bij me: of die rotmuziek (Trance! Hoezo: rotmuzik?) zo hard moet. Dus ik zeg sorry en zet hem zachtjes en ga verder met prutsen. Hoor ik toch nog wat, kijk op, en stond de boze buurman 25 meter verderop (huis is 40 meter) me te zeggen dat het nog zachter moet. Ik:nou, het is zacht zat zo hoor (ik kon hem verstaan vanaf naast de auto notabene!). Hij: ik wil die herrie niet horen! Ik: ja, dàt is wat anders, maar zo blijft ie nog even staan tot ik klaar ben. 5 minuten later was ik klaar dus.
Als die man nu gewoon gevráágd had of de muziek uit kon had ik dat waarschijnlijk ook gedaan. Maar ik ben allergisch voor mensen die eisen stellen (“ik wil die herrie niet horen”).15 april 2010 om 17:03 #17435896:jerry goed bezig Peter :thumbup
15 april 2010 om 17:15 #17435897Koste dat dan duur Speaker? Hoe kan eigenlijk nou zoiets kapot gaan??? Eerlijk gezegd heb ik dat niet eerder gehoord.
15 april 2010 om 17:16 #17435898Vandaag alweer de Vec gewassen en de wielen er onder weg gehad om ze goed schoon te maken.
15 april 2010 om 17:18 #17435899origineel gepost door OPC-lijntje
Vandaag alweer de Vec gewassen en de wielen er onder weg gehad om ze goed schoon te maken.Veccie wordt in het weekend gewassen maar ik haal me banden niet eraf. Teveel werk als je het mij vraagt.
15 april 2010 om 17:22 #17435900origineel gepost door Navy
Heb net even de ruiten schoongemaakt en het onderste draaiknopje van het vakje rechts in de kofferbak van een nieuw schroefje voorzien. Sluit nu weer.
Had onderwijl ik met het knopje bezig was de muziek een tikkie harder gezet. Staat er binnen 3 minuten een woeste overbuurman bij me: of die rotmuziek (Trance! Hoezo: rotmuzik?) zo hard moet. Dus ik zeg sorry en zet hem zachtjes en ga verder met prutsen. Hoor ik toch nog wat, kijk op, en stond de boze buurman 25 meter verderop (huis is 40 meter) me te zeggen dat het nog zachter moet. Ik:nou, het is zacht zat zo hoor (ik kon hem verstaan vanaf naast de auto notabene!). Hij: ik wil die herrie niet horen! Ik: ja, dàt is wat anders, maar zo blijft ie nog even staan tot ik klaar ben. 5 minuten later was ik klaar dus.
Als die man nu gewoon gevráágd had of de muziek uit kon had ik dat waarschijnlijk ook gedaan. Maar ik ben allergisch voor mensen die eisen stellen (“ik wil die herrie niet horen”).haha ik had hem weer vrolijk harder gezet denk ik :P dus ik ben niet de enige die dat draaiknopje kapot heeft in de kofferbak :P
15 april 2010 om 17:23 #17435901Gloeiende, dan vallen mijn buren nog mee, en die vond ik al erg genoeg..
Deze willen wel eens !! netjes !! vragen of het wat zachter kan.
en werden wel wat minder netjes toen ik een probleem aan het opsporen was bij een astra-F X16XEL met achteraf gebleken een gescheurde slang tussen gasklep en inlaat, ja dan knalt ie lekker in toeren, denk daar een Sport uitlaat bij, en je hebt…….. Juist ja, HERRIE..
dus dat kon ik wel begrijpen.
maareh, lekker Bezig Petert.
Willem
15 april 2010 om 17:24 #17435902origineel gepost door DOCTOR007
origineel gepost door OPC-lijntje
Vandaag alweer de Vec gewassen en de wielen er onder weg gehad om ze goed schoon te maken.Veccie wordt in het weekend gewassen maar ik haal me banden niet eraf. Teveel werk als je het mij vraagt.
Het is wel even werk ja maar het oog wil ook wat en moet zeggen, het is weer een verbetering! Doe het ook niet vaak hoor, misschien 2 keer per jaar ofzo maar vind het soms wel even nodig;)
15 april 2010 om 17:27 #17435903origineel gepost door wim-v6
Gloeiende, dan vallen mijn buren nog mee, en die vond ik al erg genoeg..Deze willen wel eens !! netjes !! vragen of het wat zachter kan.
en werden wel wat minder netjes toen ik een probleem aan het opsporen was bij een astra-F X16XEL met achteraf gebleken een gescheurde slang tussen gasklep en inlaat, ja dan knalt ie lekker in toeren, denk daar een Sport uitlaat bij, en je hebt…….. Juist ja, HERRIE..
Willem
Nee, dan mijn overburen:fy1
Die vroegen van de week of ik m’n auto weg wilde zetten want de zon scheen in mijn achterruit zo bij hun naar binnen en werden dus geblindeerd:wtf
Ik zo, dan doe je je zonnenscherm maar dicht of je lamellen:jerry
Ga m’n auto niet weg zetten voor misschien hooguit 20 minuten:hmmz15 april 2010 om 17:58 #17435904origineel gepost door wim-v6
Gloeiende, dan vallen mijn buren nog mee, en die vond ik al erg genoeg..Deze willen wel eens !! netjes !! vragen of het wat zachter kan.
Willem
Hij zal wel raar hebben opgekeken: verwachtte misschien een jochie, staat er een vent van 60! :wtf
15 april 2010 om 18:07 #17435905origineel gepost door Navy
origineel gepost door wim-v6
Willem
Hij zal wel raar hebben opgekeken: verwachtte misschien een jochie, staat er een vent van 60! :wtf
schijt aan de buren lalaalalaa:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry
15 april 2010 om 18:07 #17435906origineel gepost door DOCTOR007
Koste dat dan duur Speaker? Hoe kan eigenlijk nou zoiets kapot gaan??? Eerlijk gezegd heb ik dat niet eerder gehoord.Reparatie setje van de 3e injector heb ik besteld. ( een los stekkertje is niet leverbaar en een complete kabelboom kost 248 euro )
Het reparatie-setje kost 18 euro en bestaat uit een stekkertje en een 3-tal setjes draden met verschillende diktes!Mijn stekkertje is niet stuk , maar schuift te ver naar achter. Daardoor maakt ie geen kontakt en gaat de vec stotteren.
Enigste oplossing was een tight-rip er omheen, maar das geen nette oplossing…… vandaar…:P15 april 2010 om 18:13 #17435907vandaag men deukje in het voorscherm laten uitdeuken:thumbup
nu hopen dat er de volgende keer een briefje bij zit:fy1
15 april 2010 om 19:30 #17435908groot licht en stadlicht vervangen 100w erin gezet
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.