Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1
- Dit onderwerp bevat 13,527 reacties, 578 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 25 december 2016om 14:56 door ketel1.
-
AuteurBerichten
-
21 december 2008 om 21:09 #17432377
origineel gepost door wim-v6
1100km heen en weer neem ik aan.karlsruhe is voor mij 550km rijden.
ben er wel geweest voor de zaak, met de vrachtwagen.
lekker stukkie karren.
Willem
Het was 530 km enkele reis vanaf hier naar Keltern (gat daar in de buurt)
Ik heb mijn wieltjes hier thuis pas eronder gelegd.
Wat ik al vreesde kwam uit. 225/40/18 en ET38 raakt net het achterwiel op de wielkast (voorwielen zijn helemaal vrij overigens).Zo ga ik niet een heel stuk rijden.
Morgen even schadebedrijfje in de buurt checken, kijken wat ze te zeggen hebben.
21 december 2008 om 21:12 #17432378origineel gepost door janneman vectra c
Misschien mag ie ook wel een beetje omlaag aan de voorkant.Jan.
Voor het zicht JA!!!
Voor die KLOTE drempel hier voor de deur NEE!!! :jerry21 december 2008 om 21:21 #17432379origineel gepost door sw_reijnders
Heb je je eigen vectra al eens bekeken op je zweden foto’s hahaha Black&White peet :P.
Zweden heb ik niet nodig om hem vies te krijgen hoor !!
Vorige week gewassen en door die klote prutwagen hier in de buurt, NU alweer super smerig !!
Ik denk dat ik mijn eigen nummerbord ga aanvragen , met : ‘ Duo-pennoti’ :jerry21 december 2008 om 21:22 #17432380moet je je oprit verlagen haha :vertag:vertag:jerry:jerry
Ja, met aanlopende wielen is het niet prettig rijden nee.
Willem
21 december 2008 om 21:22 #17432381Tja peet, maar ik had alleen de foto’s van zweden gezien met jou Schmutzige vec :D
@Wim
Het is helaas de gemeente oprit van het woonerf :swear21 december 2008 om 21:31 #17432382okeej hihi was ook maar eeg grappie
-offtopic
oplossing: koop een zeer lage ** (merk met 2 letters) en blijf zolang over de drempel rijden (schaven) tot de drempel laag genoeg is
-offtopic
Willem
21 december 2008 om 21:41 #17432383weet ik wim :)
maar heeft iemand toevallig ook geen Leopart Tank te leen :D.
Moet ff 2 drempels (jaja binnen een meter) plat walsen!!!21 december 2008 om 21:43 #17432384origineel gepost door sw_reijnders
Tja peet, maar ik had alleen de foto’s van zweden gezien met jou Schmutzige vec :DMorgen ga ik hem weer wassen. Kan het niet aanzien !!! :cry
21 december 2008 om 21:44 #17432385origineel gepost door wim-v6
okeej hihi was ook maar eeg grappie-offtopic
oplossing: koop een zeer lage ** (merk met 2 letters) en blijf zolang over de drempel rijden (schaven) tot de drempel laag genoeg is
-offtopic
Willem
ervaring mee willem??
21 december 2008 om 21:44 #17432386hehe voor en na :kewlpics dan he :D
21 december 2008 om 21:45 #17432387origineel gepost door speaker
origineel gepost door wim-v6
okeej hihi was ook maar eeg grappie-offtopic
-offtopic
Willem
ervaring mee willem??
Je mag best VW zeggen hoor :jerry
22 december 2008 om 06:50 #17432388:P:P:P
Van de week voorruit en achter stablisatie rubbers vervangen .
En verschrikkelijk vuil gereden daarom heb ik deze maar ff gebruikt als standin.
.:thumbup:thumbup:thumbup
22 december 2008 om 07:03 #17432389Vandaag nieuwe goodyear winterbanden+ velgen laten monteren en pioneer navigatiesysteempje ingebouwd. Wel jammer dat, dat ding wat verder uit het dashboard steekt dan een gewone radio ( heeft een klapschermpje)
Tja verder helaas gewoon werken de komende paar dagen.
Owja iedereen hier nog de beste wense voor 2009
22 december 2008 om 08:40 #17432390origineel gepost door speaker
origineel gepost door DOCTOR007
origineel gepost door arjontje
origineel gepost door speaker
origineel gepost door DOCTOR007
@SPEAKER: Leuke wagen:D, ik had vandaag de kans om het te bezichtigen:). Niet voor lang “Duty :agentcalls”:hmmz en moest ik weg voor men werk:(. Je grill is gewoon mega cool!Ja hoor, staat ie gewoon mijn Vec te bespieden !! Lekker dan. En hij is super vies door die prutzooi hier in de buurt !!!
Zal die van jou ook eens even opzoeken als het van de week knap weer is en ik ‘normaal’ de hond kan uitlaten , zonder dat ik nat wordt/bevries/wegwaai of alle drie tegelijk !! :D :o :hmmzorigineel gepost door DOCTOR007
Weet iemand een oplossing voor kentekenplaat beschadigingen??? Zoals versleten cijfer/letter combinatie?? Nee wil niet gelijk nieuwe halen!
FF met een zwarte stift er over. En anders toch nieuwe platen halen. Wel met opgelegde letters/cijfers anders krijg je zo’n 1-tje op je kenteken !!
een 1tje op het kenteken, krijg je alleen als je 1 of meer kentekenplaten kwijt bent.
Ik zou in principe langskomen om gewoon a.h.w. kennis met je te maken.:) Maar als die gsm v.d. zaak afgaat, ben ik pleiten.
Lekker zo’n telefoon !!
Maar die kan ook gewoon uit hoor :angel
Heb je door de straten gereden opzoek naar een witte
Vec???Nope:P! Was gewoon naar de buurtsuper:cool: gegaan om snelle boodschap te doen. Toen ging bij mij de belletje rinkelen van ga eens kijken waar SPEAKERking: rond hangt. Nou na 1 straatje verkeerd te hebben bedacht ik me dat er wel iets aparts in je buurt was:). Dus ff denken:hmmz en ik was er al:D
ps (:puke)GSM kan idd ook uit ja.
22 december 2008 om 08:44 #17432391origineel gepost door Marcel28
Vandaag nieuwe goodyear winterbanden+ velgen laten monteren en pioneer navigatiesysteempje ingebouwd. Wel jammer dat, dat ding wat verder uit het dashboard steekt dan een gewone radio ( heeft een klapschermpje)Tja verder helaas gewoon werken de komende paar dagen.
Owja iedereen hier nog de beste wense voor 2009
:hmmzKan je dan niet wat meer ruimte creeeren achter je ingebouwde nav.sys???Waar zijn die:kewlpics:kewlpics:kewlpics???
JA ik moet ook werken:fy1:swear alle feestdagen Kerst Oud’nNieuw!:(
22 december 2008 om 08:46 #17432392origineel gepost door gts power
zeer strak:wors
je mag idd wel effe poetsen jah!:Dmee eens
22 december 2008 om 09:05 #17432393origineel gepost door DOCTOR007
Nope:P! Was gewoon naar de buurtsuper:cool: gegaan om snelle boodschap te doen. Toen ging bij mij de belletje rinkelen van ga eens kijken waar SPEAKERking: rond hangt. Nou na 1 straatje verkeerd te hebben bedacht ik me dat er wel iets aparts in je buurt was:). Dus ff denken:hmmz en ik was er al:D
OKeej das zeker simpel.
Als je trouwens aan de andere kant van de busbaan bij die vrijstaande huizen door de laatste straat rijd, staat er een paarse Irmscher vectra B station 2.5V6 . ( maar ik vind hem er errug standaart uitzien, dus heb mijn twijfels )
Hij staat ook wel eens bij de Boni !
Van de week maar eens even een ‘meet & greet’ afspreken !!22 december 2008 om 14:14 #17432394Vandaag? Even afgespoten, want smérig!
Gisteren heeft mijn monteuse het subframe opnieuw vastgezet en nu blijft het helemaal stil!Wat ik ruim 3½ jaar geleden als allereerste aan mijn Vectra deed was:
De interieurverlichting vond ik wat zwakjes. Dus een strookje dikke aluminiumfolie (van de shoarma) passend geknipt en die boven het lampje geklemd. En dat geeft nog steeds heel wat meer licht! En ja, ik heb goed opgelet: er kan geen kortsluiting ontstaan.22 december 2008 om 15:47 #17432395vandaag effe lekker gewassen en van binnen weer goed schoongemaakt:thumbup
22 december 2008 om 17:08 #17432396origineel gepost door Navy
Vandaag? Even afgespoten, want smérig!
Gisteren heeft mijn monteuse het subframe opnieuw vastgezet en nu blijft het helemaal stil!Wat ik ruim 3½ jaar geleden als allereerste aan mijn Vectra deed was:
De interieurverlichting vond ik wat zwakjes. Dus een strookje dikke aluminiumfolie (van de shoarma) passend geknipt en die boven het lampje geklemd. En dat geeft nog steeds heel wat meer licht! En ja, ik heb goed opgelet: er kan geen kortsluiting ontstaan.-offtopic Toch wel eerst de shoarma opgegeten he? :cool:
22 december 2008 om 17:18 #17432397niet mijn eigen veccie maar van mijn kameraad ff gepoest;)
ben weer veel te goed voor een ander:thumbup
22 december 2008 om 17:36 #17432398origineel gepost door paazhaaz
origineel gepost door Navy
Vandaag? Even afgespoten, want smérig!
De interieurverlichting vond ik wat zwakjes. Dus een strookje dikke aluminiumfolie (van de shoarma) passend geknipt en die boven het lampje geklemd. En dat geeft nog steeds heel wat meer licht! En ja, ik heb goed opgelet: er kan geen kortsluiting ontstaan.-offtopic Toch wel eerst de shoarma opgegeten he? :cool:
Jaahaha! Met extra knoflooksaus!:D
22 december 2008 om 17:38 #17432399Vanmiddag dus ook nog de velgjes gewassen. Klotewerk maar heb er wel eer van (gehad, want nu is het donker).:cool:
22 december 2008 om 18:30 #17432400origineel gepost door Navy
Wat ik ruim 3½ jaar geleden als allereerste aan mijn Vectra deed was:
De interieurverlichting vond ik wat zwakjes. Dus een strookje dikke aluminiumfolie (van de shoarma) passend geknipt en die boven het lampje geklemd. En dat geeft nog steeds heel wat meer licht! En ja, ik heb goed opgelet: er kan geen kortsluiting ontstaan.je kan ook een binnenlicht met leeslampen plaatsen.
die heeft standaard een spiegel.
Willem
22 december 2008 om 18:42 #17432401origineel gepost door speaker
origineel gepost door sw_reijnders
Tja peet, maar ik had alleen de foto’s van zweden gezien met jou Schmutzige vec :DMorgen ga ik hem weer wassen. Kan het niet aanzien !!! :cry
Hier dan nog even een foto van mijn schòòne woage :)
Dat was dus mijn bezigheid van vandaag. Even lekker de auto schrobben!! -
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.