Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1
- Dit onderwerp bevat 13,527 reacties, 578 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 25 december 2016om 14:56 door ketel1.
-
AuteurBerichten
-
1 februari 2010 om 17:38 #17434907
kom zaterdag a.s maar een kiekje nemen………. :angel
1 februari 2010 om 17:49 #17434908Met de VECCIE in A’dam flink uitgesloofd. Slippen rondjes rijden, handrem omhoog. Niks bijzonders dus. Wel uitermate leuk. Dit gewoon voor de lol.
@ Speaker: als je je hond maar uit mijn buurt houd.
1 februari 2010 om 18:15 #17434909origineel gepost door DOCTOR007
Met de VECCIE in A’dam flink uitgesloofd. Slippen rondjes rijden, handrem omhoog. Niks bijzonders dus. Wel uitermate leuk. Dit gewoon voor de lol.@ Speaker: als je je hond maar uit mijn buurt houd.
Gewoon weer even gevoeld hoe het is om weer 18 te zijn dus haha…
kan ook leuk zijn!!!
ik heb me laatst in de sneeuw met een BMW (RWD) goed weten te veramaken haha…
Willem
1 februari 2010 om 18:57 #17434910origineel gepost door speaker
@ gtspower : Ik heb gewoon een boxkleed er tussen gedaan. Die smurf klimt nu zelf in de auto, met zijn schoenen op het leer:fy1 Dus nu hangt daar het boxkleed ook overheen !!
dat kan ook idd maar aangezien men vrouw nogal van rood houd was dat geen optie.
ben zelfs een maand lang opzoek geweest naar een autostoeltje die aan MIJN eisen voldeed kwa kleuren: compleet zwart zonder ook maar iets anders erdoor:thumbupaangezien de vec mijn afdeling is mocht ik ook een keer moeilijk doen:P
1 februari 2010 om 18:59 #17434911origineel gepost door wim-v6
origineel gepost door DOCTOR007
Met de VECCIE in A’dam flink uitgesloofd. Slippen rondjes rijden, handrem omhoog. Niks bijzonders dus. Wel uitermate leuk. Dit gewoon voor de lol.@ Speaker: als je je hond maar uit mijn buurt houd.
kan ook leuk zijn!!!
Willem
daar heb ik me zaterdagavond ook nog even mee vermaakt op het industrie.
blijft idd leuk:thumbup1 februari 2010 om 22:09 #17434912origineel gepost door gts power
origineel gepost door wim-v6
kan ook leuk zijn!!!
Willem
blijft idd leuk:thumbupik met de omega van me ma ook RWD :P
2 februari 2010 om 09:19 #17434913origineel gepost door Silverspeed
origineel gepost door gts power
kan ook leuk zijn!!!
Willem
Zo te zien is dat wat we wel eens graag doen. Wie weet in dat er in de nabije toekomst een meeting wordt georganiseerd. Hier kunnen we dan ff laten zien wat we in huis hebben. LETOP HOE JE HET DRAAIT OF KEERT HET MOET EN ZAL VEILIG & OP EIGEN RISICO GEBEUREN!!!!!
ps Wat is RWD voor een afkorting? Als je tenminste die auto registratie lui niet bedoeld.:hmmz2 februari 2010 om 09:22 #17434914origineel gepost door DOCTOR007
origineel gepost door Silverspeed
origineel gepost door gts power
kan ook leuk zijn!!!
Willem
Zo te zien is dat wat we wel eens graag doen. Wie weet in dat er in de nabije toekomst een meeting wordt georganiseerd. Hier kunnen we dan ff laten zien wat we in huis hebben. LETOP HOE JE HET DRAAIT OF KEERT HET MOET EN ZAL VEILIG & OP EIGEN RISICO GEBEUREN!!!!!
ps Wat is RWD voor een afkorting? Als je tenminste die auto registratie lui niet bedoeld.:hmmzRear Wheel Drive
2 februari 2010 om 09:29 #17434915Rock with Daddy !!
2 februari 2010 om 15:45 #17434916Vorige week de Insignia sproeierkopjes besteld bij de VOD. Tevens via Ebay een set Bosch Aerotwin AR607S wisserbladen gekocht. Moeten nog geleverd worden.
Greetz Roel met een C.
2 februari 2010 om 15:51 #17434917origineel gepost door opel-limbo
Vorige week de Insignia sproeierkopjes besteld bij de VOD. Tevens via Ebay een set Bosch Aerotwin AR607S wisserbladen gekocht. Moeten nog geleverd worden.Greetz Roel met een C.
hoor een hoop slechte verhalen over bosch wisserbladen…
2 februari 2010 om 15:53 #17434918pff ligt eraan.. ik maak de mijne wekelijks gewoon schoon met een doekje erlangs.. en die gaan al bijna een jaar mee.. dus tjha
2 februari 2010 om 17:51 #17434919Vec vandaag laten keuren :P
2 februari 2010 om 18:00 #17434920origineel gepost door murat16v
Vec vandaag laten keuren :PEn dat valt weer mee, zo te zien :) ;)
Groetjes, Joche
2 februari 2010 om 18:15 #17434921origineel gepost door Opel4all
origineel gepost door murat16v
Vec vandaag laten keuren :PEn dat valt weer mee, zo te zien :) ;)
Groetjes, Joche
Zeker , kreeg nog een compliment van de keurmeester.
Alles was tiptop in orde.:D2 februari 2010 om 18:22 #17434922ik heb vandaag een mooie blauwetand carkit gekocht en ingebouwd.
super resultaat en harstike netjes hihi
2 februari 2010 om 18:26 #17434923een parrot?
2 februari 2010 om 18:33 #17434924dan zou het blauwetand papagaai carkit heten:P
net terug van de mac in buiten. lekker gesmuld ter ere van een persoonlijke aangelegenheid en dat ik de VECCIE middels al meer dan 2 jaar in bezit heb.
2 februari 2010 om 18:50 #17434925origineel gepost door DOCTOR007
dan zou het blauwetand papagaai carkit heten:Pnet terug van de mac in buiten. lekker gesmuld ter ere van een persoonlijke aangelegenheid en dat ik de VECCIE middels al meer dan 2 jaar in bezit heb.
Goede gelegenheid !!!
Heb je wel de kortingbonnetjes gebruikt??? ( ik gister in iedergeval wel !! ) :P2 februari 2010 om 18:59 #17434926origineel gepost door speaker
dan zou het blauwetand papagaai carkit heten:Pnet terug van de mac in buiten. lekker gesmuld ter ere van een persoonlijke aangelegenheid en dat ik de VECCIE middels al meer dan 2 jaar in bezit heb.
Goede gelegenheid !!!
Heb je wel de kortingbonnetjes gebruikt??? ( ik gister in iedergeval wel !! ) :P:sleeping:sleeping:sleeping ”de patat generatie”
2 februari 2010 om 19:14 #17434927you know it !!!!:P
2 februari 2010 om 19:37 #17434928origineel gepost door janneman vectra c
Klepspoiler der opgeplaktking:Jan
Ja net als de rest :kewlpics:kewlpics:kewlpics of ligt ie er alweer af,tenminste als je houtlijm hebt gebruikt:jerry
2 februari 2010 om 21:20 #17434929origineel gepost door speaker
you know it !!!!:Pstiekem is het af en toe best lekker hoor:thumbup:D
3 februari 2010 om 07:42 #17434930origineel gepost door ahrend
origineel gepost door janneman vectra c
Klepspoiler der opgeplaktking:Jan
Ja net als de rest :kewlpics:kewlpics:kewlpics of ligt ie er alweer af,tenminste als je houtlijm hebt gebruikt:jerry
Goirlenaren he.. zien het verschil niet tussen goede kit en een tube tandpasta :)
3 februari 2010 om 07:46 #17434931origineel gepost door gts power
origineel gepost door speaker
Goede gelegenheid !!!
Heb je wel de kortingbonnetjes gebruikt??? ( ik gister in iedergeval wel !! ) :P:sleeping:sleeping:sleeping ”de patat generatie”
Nope. no bonnetjes. helaas.
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.