Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1
- Dit onderwerp bevat 13,527 reacties, 578 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 25 december 2016om 14:56 door ketel1.
-
AuteurBerichten
-
27 januari 2010 om 12:07 #17434832AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door janneman vectra c
origineel gepost door Vectra16vEcotec
Vandaag even andere velgen gekocht en eronder gemaaktLoopt dat niet gruwelijk aan?? of is dat gezichtsbedrog?
Jan
Loopt idd behoorlijk aan als ik over een drempel ga
dat moet ik nu echt langzaam doen blijkt dat de ET of zo niet goed is te veel ofzo zeiden ze bij de banden boer
heb ze daarom ook alweer Te koop gezet en moet ik maar even kijken wat voor ik nu koop
of dat ik ze ruil
@Silver en ik weet nie waar ze officieel onder weg komen
wel zei die persoon waar ik ze van over had gekocht dat ze onder een bmw weg kwamen en daarna onder zijn Golf3
maar wat voor bmw weet ik niet.hopen dat ik ze nu weer snel kan verkopen iig zodat ik andere er onder kan zetten
27 januari 2010 om 13:46 #17434833BMW heeft een lager ET-waarde dan een VW, en die weer een lagere dan Opel. Opel heeft standaard 49. Maar je kunt, mits je banden niet te breed zijn (205) tot 35 gaan zonder je spatbordranden te mmoeten omrollen. Als deze velgen van een BMW af komen dan staan ze dus inderdaad teveel naar buiten.
27 januari 2010 om 14:04 #17434834Het lijken wel Alpine velgen, hebben misschien onder een E30 (3-serie eind jaren 80) gezeten, is ook 4×100
27 januari 2010 om 14:36 #17434835origineel gepost door speaker
origineel gepost door gts power
origineel gepost door speaker
oja… en ff van die chrome-cap-knipperlampjes gehaald. Er zat er eentje in die het de ene keer wel en de andere keer niet deed ! heeeeel irritant !!
het is toch de bedoeling dat die lampjes aan en uit gaan:hmmz
jaj… je weet wat ik bedoel……………….
…………….of niet?
Grappig. Humor op de forum
27 januari 2010 om 17:23 #17434836Mijn achterklep spoiler opgehaald (in kleur) en ook 2 setjes valeo`s (ook een setje voor die B2 die hier ok voor de deur staat)
Jan
27 januari 2010 om 17:47 #17434837AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door Navy
BMW heeft een lager ET-waarde dan een VW, en die weer een lagere dan Opel. Opel heeft standaard 49. Maar je kunt, mits je banden niet te breed zijn (205) tot 35 gaan zonder je spatbordranden te mmoeten omrollen. Als deze velgen van een BMW af komen dan staan ze dus inderdaad teveel naar buiten.ik weet dat hij ze onder een bmw weg heeft want dat zei hij en toen ik ze kocht van de week had hij ze onder zijn golf 3 vandaan
maar ze staan op Marktplaats en nu dan maar wachten tot er intresse voor is en dan maar andere ophalen
maar zal idd nu naar de ET waarde gaan kijken
mijn ET is 49 dat klopt en probleem is vaak dat je duur moet kopen en de mensen het graag goedkoop over willen kopen
maar goed zal zeker verlies gaan draaien dat is niet andersMaar goed fouten leer je en nu ik het weet zal het me niet snel meer gebeuren (hoop ik) ;)
maar mocht iemand nog weten of iemand er intresse in heeft dan is hier de link naar me advertentie
27 januari 2010 om 19:43 #17434838vandaag distrubitie en waterpomp laten doen +beurt en APK voor het luttele bedrag van €414,00 :D
en ook gelijk mijn auto gaan wassen omdat ik een strooiwagen tegen kwam:fy1 die gooide het zout over de auto, niet normaal:fy1
ook nog even langs de vod geweest en een nieuwe accu gescoord met het opel winterplan:D
er stond wel een aantekening dat de accu redelijk was dus niet echt toppie, maar kreeg gelijk een nieuwe:thumbup
hoop er weer een jaar tegen te kunnen:angel
grtz Rinus27 januari 2010 om 20:17 #17434839origineel gepost door rinuske
vandaag distrubitie en waterpomp laten doen +beurt en APK voor het luttele bedrag van €414,00 :D
en ook gelijk mijn auto gaan wassen omdat ik een strooiwagen tegen kwam:fy1 die gooide het zout over de auto, niet normaal:fy1
ook nog even langs de vod geweest en een nieuwe accu gescoord met het opel winterplan:D
er stond wel een aantekening dat de accu redelijk was dus niet echt toppie, maar kreeg gelijk een nieuwe:thumbup
grtz RinusSinds wanneer vervangen we nou accu’s? De mijne zit er al 6 jaar onafgebroken in. En het rijd KM dat wil je niet weten:P
27 januari 2010 om 20:32 #17434840origineel gepost door DOCTOR007
origineel gepost door rinuske
vandaag distrubitie en waterpomp laten doen +beurt en APK voor het luttele bedrag van €414,00 :D
grtz RinusSinds wanneer vervangen we nou accu’s? De mijne zit er al 6 jaar onafgebroken in. En het rijd KM dat wil je niet weten:P
mijn vectra is nu 6 jaar oud ,en dit is de derde accu die er in gaat.
ik denk dat er zat vectra c rijders zijn die hetzelfde meemaken.
grtz Rinus27 januari 2010 om 20:42 #17434841mijn vectra is nu 6 jaar oud ,en dit is de derde accu die er in gaat.
grtz Rinus [/quote]Hallo,
Ik heb mijn Vectra C, 7 jaar gehad, en er is 3 keer een nieuwe accu ingekomen :hmmz
En het mooie er van is, dat ik er nog geen één van betaald heb, op de eerste na dan ;)
Groetjes, Joche
27 januari 2010 om 20:44 #17434842de mijne gaf het na 4 jaar op:agent
het zijn wel accu-vreters dus:o
27 januari 2010 om 20:49 #17434843Vandaag dit leuke pakketje ontvangen:
27 januari 2010 om 20:53 #17434844Ziet er wel leuk uit Stefan, da past ok op die vec die hier voor de deur staat of nie?
Jan
27 januari 2010 om 21:08 #17434845ja :P haha..
27 januari 2010 om 22:32 #17434846origineel gepost door rinuske
origineel gepost door DOCTOR007
mijn vectra is nu 6 jaar oud ,en dit is de derde accu die er in gaat.
grtz Rinushet heeft een klein beetje te maken met hoe vaak en hoelang er met een auto gereden word, accu’s houden niet van stilstaan en al helemaal niet van kou. Maar ik denk dat die technische snufjes de accu teveel belast en daardoor er snel mee ophouden. De levensduur van een accu is rond de 5 jaar zeggen ze.
28 januari 2010 om 09:45 #17434847@Silverspeed: Weer wat geleerd accu’s waarop staat geen onderhoud nodig of iets van longlife, klopt dus niet helemaal. tnx 4 the nfo! Gelijk bij de importeur aan de bel trekken want dan is het toch raar dat ze dat erop vermelden kijken wat zij te zeggen hebben.
28 januari 2010 om 10:11 #17434848origineel gepost door DOCTOR007
@Silverspeed: Weer wat geleerd accu’s waarop staat geen onderhoud nodig of iets van longlife, klopt dus niet helemaal. tnx 4 the nfo! Gelijk bij de importeur aan de bel trekken want dan is het toch raar dat ze dat erop vermelden kijken wat zij te zeggen hebben.ze zijn ook onderhouds vrij, en longlife heb ik eerlijk gezegd nog niks over gehoord.. de accu’s van vroeger hadden bovenop schroeven zitten die je los kon halen om de accu bij te vullen met gedemiraliseerd water, tegenwoordig is dat niet meer en er zit tegenwoordig een soort van tester bovenop die een bepaalde kleur hoort te geven anders is die kapot. Dat is wat hun noemen onderhoudsvrij :D
28 januari 2010 om 10:29 #17434849origineel gepost door Silverspeed
@Silverspeed: Weer wat geleerd accu’s waarop staat geen onderhoud nodig of iets van longlife, klopt dus niet helemaal. tnx 4 the nfo! Gelijk bij de importeur aan de bel trekken want dan is het toch raar dat ze dat erop vermelden kijken wat zij te zeggen hebben.ze zijn ook onderhouds vrij, en longlife heb ik eerlijk gezegd nog niks over gehoord.. de accu’s van vroeger hadden bovenop schroeven zitten die je los kon halen om de accu bij te vullen met gedemiraliseerd water, tegenwoordig is dat niet meer en er zit tegenwoordig een soort van tester bovenop die een bepaalde kleur hoort te geven anders is die kapot. Dat is wat hun noemen onderhoudsvrij :D
er word wel geadviseerd als je weinig rijd om de accu tussentijds op te laden ,om een langere levensduur te creeren
28 januari 2010 om 11:21 #17434850origineel gepost door rinuske
origineel gepost door Silverspeed
er word wel geadviseerd als je weinig rijd om de accu tussentijds op te laden ,om een langere levensduur te creeren
dan wel op een druppellader want te snel bijladen is ook weer niet goed
28 januari 2010 om 15:21 #17434851origineel gepost door Silverspeed
Accu’s zonder schroef doppen zijn er niet meer?
Nou jawel hoor zijn er nog zat te koop.
Geloof zelfs dat het merk ford sommige modellen nog levert met zulke accu’s.28 januari 2010 om 19:14 #17434852Gisteren en vandaag begonnen aan het schoonmaken van mn schroefset(ziet vies qua zand etc, mja was de prijs ook naar) en daaronder zat een mooi glimmend stukje RVS staal :D
…. fotos!!!
28 januari 2010 om 19:15 #17434853Ziet er goei uit he…
willem
28 januari 2010 om 19:43 #17434854origineel gepost door Silverspeed
origineel gepost door Silverspeed
dan wel op een druppellader want te snel bijladen is ook weer niet goed
@SilverSpeed:dat is ongeveer wat de importeur ook zei.Vandaag naar A’dam geweest. Pff… had het ff geweten dat het helemaal vast zou lopen. Op de terugweg dik en misschien zelfs langer als 2,5u erover gedaan over een traject van 41 KM. :wtf Zou je denken. Spoed reparatie a.d. wegdek i.v.m. een gat in het wegdek.:swear
28 januari 2010 om 19:47 #17434855origineel gepost door stefan m.
Gisteren en vandaag begonnen aan het schoonmaken van mn schroefset(ziet vies qua zand etc, mja was de prijs ook naar) en daaronder zat een mooi glimmend stukje RVS staal :D…. fotos!!!
Ziet er vet cool uit!
28 januari 2010 om 21:26 #17434856origineel gepost door DOCTOR007
origineel gepost door stefan m.
Gisteren en vandaag begonnen aan het schoonmaken van mn schroefset(ziet vies qua zand etc, mja was de prijs ook naar) en daaronder zat een mooi glimmend stukje RVS staal :D…. fotos!!!
[Ziet er vet cool uit!
Had alleen een andere achtergrond genomen:P
Jan
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.