Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1
- Dit onderwerp bevat 13,527 reacties, 578 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 25 december 2016om 14:56 door ketel1.
-
AuteurBerichten
-
20 december 2008 om 08:02 #17432352
Zodadelijk mijn vectra halen!!!! Ik kan niet wachten, zal gelijk even foto’s maken en posten uiteraard :kewlpics
20 december 2008 om 13:27 #17432353origineel gepost door vectra_bro
Zodadelijk mijn vectra halen!!!! Ik kan niet wachten, zal gelijk even foto’s maken en posten uiteraard :kewlpicsAch ja, vandaag is DE dag ! Veel plezier !
We zien de foto’s wel terug in het “show hier je Vectra” topic….:thumbup20 december 2008 om 14:42 #17432354@SPEAKER: Leuke wagen:D, ik had vandaag de kans om het te bezichtigen:). Niet voor lang “Duty :agentcalls”:hmmz en moest ik weg voor men werk:(. Je grill is gewoon mega cool!
Verder ik ga zo weer tanken!!! VECCIE zuipt als een bezine-motor bij gem. 150-170km/h ( ik hou het nog bescheiden):angel
Vanavond een feestje!Weet iemand een oplossing voor kentekenplaat beschadigingen??? Zoals versleten cijfer/letter combinatie?? Nee wil niet gelijk nieuwe halen!
20 december 2008 om 17:47 #17432355origineel gepost door DOCTOR007
@SPEAKER: Leuke wagen:D, ik had vandaag de kans om het te bezichtigen:). Niet voor lang “Duty :agentcalls”:hmmz en moest ik weg voor men werk:(. Je grill is gewoon mega cool!Verder ik ga zo weer tanken!!! VECCIE zuipt als een bezine-motor bij gem. 150-170km/h ( ik hou het nog bescheiden):angel
Vanavond een feestje!Weet iemand een oplossing voor kentekenplaat beschadigingen??? Zoals versleten cijfer/letter combinatie?? Nee wil niet gelijk nieuwe halen!
Zijn het oplegletters ? Of is zijn het de normale zeg maar ?
Nieuwe platen kun je trouwens bij de brezan halen (zijn niet de kosten), en dan heb je ook gelijk oplegletters (vind ik persoonlijk erg mooi!)20 december 2008 om 18:16 #17432356origineel gepost door DOCTOR007
@SPEAKER: Leuke wagen:D, ik had vandaag de kans om het te bezichtigen:). Niet voor lang “Duty :agentcalls”:hmmz en moest ik weg voor men werk:(. Je grill is gewoon mega cool!Ja hoor, staat ie gewoon mijn Vec te bespieden !! Lekker dan. En hij is super vies door die prutzooi hier in de buurt !!!
Zal die van jou ook eens even opzoeken als het van de week knap weer is en ik ‘normaal’ de hond kan uitlaten , zonder dat ik nat wordt/bevries/wegwaai of alle drie tegelijk !! :D :o :hmmzorigineel gepost door DOCTOR007
Weet iemand een oplossing voor kentekenplaat beschadigingen??? Zoals versleten cijfer/letter combinatie?? Nee wil niet gelijk nieuwe halen!
FF met een zwarte stift er over. En anders toch nieuwe platen halen. Wel met opgelegde letters/cijfers anders krijg je zo’n 1-tje op je kenteken !!
20 december 2008 om 18:48 #17432357origineel gepost door speaker
origineel gepost door DOCTOR007
@SPEAKER: Leuke wagen:D, ik had vandaag de kans om het te bezichtigen:). Niet voor lang “Duty :agentcalls”:hmmz en moest ik weg voor men werk:(. Je grill is gewoon mega cool!Ja hoor, staat ie gewoon mijn Vec te bespieden !! Lekker dan. En hij is super vies door die prutzooi hier in de buurt !!!
Zal die van jou ook eens even opzoeken als het van de week knap weer is en ik ‘normaal’ de hond kan uitlaten , zonder dat ik nat wordt/bevries/wegwaai of alle drie tegelijk !! :D :o :hmmzorigineel gepost door DOCTOR007
Weet iemand een oplossing voor kentekenplaat beschadigingen??? Zoals versleten cijfer/letter combinatie?? Nee wil niet gelijk nieuwe halen!
FF met een zwarte stift er over. En anders toch nieuwe platen halen. Wel met opgelegde letters/cijfers anders krijg je zo’n 1-tje op je kenteken !!
een 1tje op het kenteken, krijg je alleen als je 1 of meer kentekenplaten kwijt bent.
20 december 2008 om 19:11 #17432358origineel gepost door arjontje
een 1tje op het kenteken, krijg je alleen als je 1 of meer kentekenplaten kwijt bent.
Are you sure ???
20 december 2008 om 19:52 #17432359ja zekers
20 december 2008 om 20:03 #17432360over de auotbahn gesjeesd.
maar met dit zeikweer maar niet gaan toppen.
morgen weer naar duitsland, maar zal wel niet minder regen zijn!!!!20 december 2008 om 20:15 #17432361origineel gepost door sw_reijnders
over de auotbahn gesjeesd.
morgen weer naar duitsland, maar zal wel niet minder regen zijn!!!!2 X naar Germany??
20 december 2008 om 20:46 #17432362Grote beurt, alle filters en vloeistoffen, nieuwe remblokken achter, nieuw spiegelglas bestuurderskant (had iemand er af geslagen:wtf) complete poetsbeurt. Ben weer erg content met de Vec C.
Safe driving Jurgen
20 december 2008 om 21:22 #17432363origineel gepost door speaker
origineel gepost door sw_reijnders
over de auotbahn gesjeesd.
morgen weer naar duitsland, maar zal wel niet minder regen zijn!!!!2 X naar Germany??
jah vandaag ff met moeders en mn vriendin naar de kerstmarkt in Dusseldorf. Morgen mn wieltjes ophalen :wub in Karlsruhe .
Das nog wel ff een eindje karren. :hmmz21 december 2008 om 09:24 #17432364Let je wel ff op in Duitsland voor overstekend wild !!
http://www.nu.nl/algemeen/1886526/nederlander-rijdt-voetganger-dood-op-autobahn.html:puke
21 december 2008 om 09:29 #17432365origineel gepost door arjontje
origineel gepost door speaker
Ik zou in principe langskomen om gewoon a.h.w. kennis met je te maken.:) Maar als die gsm v.d. zaak afgaat, ben ik pleiten.
21 december 2008 om 09:32 #17432366origineel gepost door arjontje
Wat jij zegt is blanco platen halen en opleg letters plaatsen??
Die van die zwarte stift ID was al op me gekomen. Maar ik denk dat ik dat ga doen.
21 december 2008 om 10:24 #17432367origineel gepost door DOCTOR007
origineel gepost door arjontje
Ik zou in principe langskomen om gewoon a.h.w. kennis met je te maken.:) Maar als die gsm v.d. zaak afgaat, ben ik pleiten.
Lekker zo’n telefoon !!
Maar die kan ook gewoon uit hoor :angel
Heb je door de straten gereden opzoek naar een witte
Vec???21 december 2008 om 18:09 #17432368Vandaag het volgende gedaan:
– 2 piepkleine roestplekjes behandeld met Novorox;
– Vauxhall logo geplaatst;
– Paar kale plekjes bijgetipt met een lakstift;
– Interieur nog schoongemaakt;
– Alle spullen in me kofferbak gezet (kwamen uit mijn vorige wagen).Toen was ik moe! :D
21 december 2008 om 19:33 #17432369vandaag de vectra maar weer gewassen.
Wat kan een auto smerig worden in een week. :o21 december 2008 om 20:49 #17432370UBERDIKKE 18 INCH Irmscher Sport Stars onder mn auto gehaald in Duitsland.
1100 km voor moeten rijden, maar dan heb je ook wat!!!!!hier alvast een voorproefje!!
morgen ga ik m eerst wassen en dan maak ik een Shootje als het licht is (en niet regent!!!)21 december 2008 om 20:59 #17432371WAT EEN MOOIE VELGEN ………….. ONDER ZO’N VIEZE VECTRA !!
Hoe was ‘t in Germany ??? 1100 KM’s was wel ff de moeite he?!
21 december 2008 om 21:01 #17432372zeer strak:wors
je mag idd wel effe poetsen jah!:D21 december 2008 om 21:02 #174323731100km heen en weer neem ik aan.
karlsruhe is voor mij 550km rijden.
ben er wel geweest voor de zaak, met de vrachtwagen.
lekker stukkie karren.
Willem
21 december 2008 om 21:03 #17432374Mooie wielen hoor, en heb je er op terug gereden??
Willem
21 december 2008 om 21:04 #17432375origineel gepost door speaker
WAT EEN MOOIE VELGEN ………….. ONDER ZO’N VIEZE VECTRA !!Hoe was ‘t in Germany ??? 1100 KM’s was wel ff de moeite he?!
ja maar ja goed. DIE velgen voor 700 euro. Tja daar doe je toch gewoon even moeite voor :)
Maar vind je het gek dat die vectra zo vies is na 1100 km Autobahn crossen :P. Om 7 uur vanmorgen weg gereden en om 19 uur ‘s avonds weer thuis.
BTW – Heb je je eigen vectra al eens bekeken op je zweden foto’s Peet :D Black&White !!!.
Zo iemand rijdt er al in Eindhoven rond hoor :jerry:jerry:jerry21 december 2008 om 21:05 #17432376Misschien mag ie ook wel een beetje omlaag aan de voorkant.
Jan.
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.