Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1
- Dit onderwerp bevat 13,527 reacties, 578 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 25 december 2016om 14:56 door ketel1.
-
AuteurBerichten
-
20 januari 2010 om 19:59 #17434757
Inderdaad kl asfalt en medeweggebruikers, invoeger die nog even voor andere de weg op wilde en dus verder doorreed op de invoegstrook rand vluchtstrook , en gelijk naar 2e baan schoof:swear, ja achterkomers de steentjen,,,A27 bekogelen, 2xpit lak van moterkap (bijgewerkt met satè prikkertje..maar ja blijft het zien natuurlijk, maar zal wel wennen (moet wel…):cry
En pit….jes in de ruit, geen ster maar kleine wite pitjes lekker in gezichtveld..:(
Vectra lekker schoon gespoten, en met spons end weer supper mooi schoon gemaakt..
Zouden de glasbedrijven daar ook wat aan kunnen doen…:hmmzDus….vanaf nu wil ik vooraan rijden!king:
20 januari 2010 om 20:06 #17434758Vandaag wéér naar de VOD geweest voor mijn dashboard-stripje ! En nogsteeds was ie er niet ( in de computer staan er 58 op voorraad in het magazijn in Duitsland! ) :o
20 januari 2010 om 21:19 #17434759origineel gepost door speaker
Vandaag wéér naar de VOD geweest voor mijn dashboard-stripje ! En nogsteeds was ie er niet ( in de computer staan er 58 op voorraad in het magazijn in Duitsland! ) :opff dat duurd wel erg lang zo :S kun je het niet via ebay regelen ofzo?
20 januari 2010 om 21:36 #17434760Hallo,
Vandaag een nieuw stuurtje gehaald, is wel niet voor de Vectra, maar toch
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=119450
Groetjes, Joche
20 januari 2010 om 22:06 #17434761origineel gepost door Opel4all
Hallo,
Vandaag een nieuw stuurtje gehaald, is wel niet voor de Vectra, maar toch
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=119450
Groetjes, Joche
Dat ziet er wel erg vet uit:thumbup
Jan
21 januari 2010 om 07:42 #17434762origineel gepost door Silverspeed
origineel gepost door speaker
Vandaag wéér naar de VOD geweest voor mijn dashboard-stripje ! En nogsteeds was ie er niet ( in de computer staan er 58 op voorraad in het magazijn in Duitsland! ) :opff dat duurd wel erg lang zo :S kun je het niet via ebay regelen ofzo?
Neej, staat nooit op ebay zo’n dash-strip. Helaas voor mij schijnt dit heel moeilijk te verkrijgen te zijn. In tegenstelling tot het korte stripje aan der andere kant, want die was er met 2 dagen !
@ Joche : Errug vet !! ( Past ie niet in een C ? )
21 januari 2010 om 09:35 #17434763Dat ziet er wel erg vet uit:thumbup
Jan [/quote]
Dank je :thumbup dat vond ik ook, ben er blij mee :)
Groetjes, Joche
21 januari 2010 om 09:38 #17434764@ Joche : Errug vet !! ( Past ie niet in een C ? ) [/quote]
Dat gaat echt niet passen, CC zit in het stuur, en volgens mij is het asgat ook groter :hmmz
Groetjes, Joche
21 januari 2010 om 10:59 #17434765:cry jammer
21 januari 2010 om 16:47 #17434766Net mij Evo Stars opgehaald bij de bandenboer ,ik heb er mijn 40 bandjes af laten halen en 225x45x18 op laten leggen ,oude bandjes netjes in kunnen ruilen:thumbup
Ga ik ze dadelijk effe poetsen en dan nog een week of 6 wachten:mad:Jan
23 januari 2010 om 10:23 #17434767Stom natuurlijk om je ruitenwissers aan te zetten als het gesneeuwd heeft, vooral als ze dan blijken te zijn vastgevroren. Dus maar nieuwe flatblades gekocht om van al die strepen af te zijn.
En omdat er een nog best wel meeviel heb ik de 60cm lange “gewone” op de achterruit vervangen door die flatblade:
23 januari 2010 om 10:38 #17434768netjus Peet! Wissen ze nou echt zoveel beter??
Ik moet nl. ook nieuwe d’r op !23 januari 2010 om 10:53 #17434769Ziet er wel een stuk netter uit zo
23 januari 2010 om 10:55 #17434770Ziet er wel een stuk netter uit zo
23 januari 2010 om 11:40 #17434771origineel gepost door Navy
Stom natuurlijk om je ruitenwissers aan te zetten als het gesneeuwd heeft, vooral als ze dan blijken te zijn vastgevroren. Dus maar nieuwe flatblades gekocht om van al die strepen af te zijn.En omdat er een nog best wel meeviel heb ik de 60cm lange “gewone” op de achterruit vervangen door die flatblade:
Welke heb je gekocht? ik moet er ook nog.
Jan
23 januari 2010 om 16:04 #17434772origineel gepost door speaker
netjus Peet! Wissen ze nou echt zoveel beter??
Ik moet nl. ook nieuwe d’r op !Ik heb ze er nu ruim een jaar op zitten van irmscher en ze zijn wat mij betreft een stuk beter dan de gewone. Minder lawaai en strakker over de ruit.
Over je dash strip, waarom laat je de VEC niet even uit en haal ze gewoon zelf in Duitsland. De FOH is in mijn beleving erg behulpzaam en heeft idd veel meer op voorraad. Zoek er een paar op via internet ff een belletje over de grens van ik kom er aan. Dan heb je ze volgensmij nog eerder in huis ook.
Safe driving Jurgen
23 januari 2010 om 16:23 #17434773vandaag alweer men ruitenwisservloeistof bijgevuld.
en een kwart liter olie erin gemikt:thumbup23 januari 2010 om 16:50 #17434774origineel gepost door janneman vectra c
origineel gepost door Navy
Stom natuurlijk om je ruitenwissers aan te zetten als het gesneeuwd heeft, vooral als ze dan blijken te zijn vastgevroren. Dus maar nieuwe flatblades gekocht om van al die strepen af te zijn.En omdat er een nog best wel meeviel heb ik de 60cm lange “gewone” op de achterruit vervangen door die flatblade:
Jan
Valeo’s. Ik heb er 24 euro per stuk voor betaald bij Heuts.
Ik moet nl. ook nieuwe d’r op !Jazeker! En ze schijnen dus echt veel langer mee te gaan dan gewone.
23 januari 2010 om 17:21 #17434775origineel gepost door Navy
origineel gepost door janneman vectra c
origineel gepost door Navy
Jan
Valeo’s. Ik heb er 24 euro per stuk voor betaald bij Heuts.
Ik moet nl. ook nieuwe d’r op !Jazeker! En ze schijnen dus echt veel langer mee te gaan dan gewone.
Zijn de irmschers nu ook valeo`of niet?
Jan
23 januari 2010 om 17:31 #17434776@navy: 60 cm? zijn rondom toch 47,5 cm? Tenminste dat is standaard…
23 januari 2010 om 19:41 #17434777Net een OPC achterklepspoiler besteld bij GM parts in Best (in kleur de laatste:P)
Jan
23 januari 2010 om 19:59 #17434778origineel gepost door janneman vectra c
Net een OPC achterklepspoiler besteld bij GM parts in Best (in kleur de laatste:P)Jan
haha heb jij even mazzel :D en ook nog eens in kleur? :O doe je goed! wel gelijk de juiste kleur erbij kunnen kiezen dan? :D
ow ik heb vandaag ook even een bezoekje gedaan bij de opel schuin tegenover mijn werk, heb dat antenne rubbertje besteld die je in het carrosserie drukt en de antenne doorheen gaat. De oude zit met siliconenkit aan mekaar, wist vorig jaar nog even geen betere oplossing zo snel :D kwam daar trouwens ook nog een electrische antenne tegen voor iets meer als 100 euro.. dus mooie projectje voor de zomer misschien :D
23 januari 2010 om 22:44 #17434779origineel gepost door Silverspeed
Net een OPC achterklepspoiler besteld bij GM parts in Best (in kleur de laatste:P)Jan
haha heb jij even mazzel :D en ook nog eens in kleur? :O doe je goed! wel gelijk de juiste kleur erbij kunnen kiezen dan? :D
ow ik heb vandaag ook even een bezoekje gedaan bij de opel schuin tegenover mijn werk, heb dat antenne rubbertje besteld die je in het carrosserie drukt en de antenne doorheen gaat. De oude zit met siliconenkit aan mekaar, wist vorig jaar nog even geen betere oplossing zo snel :D kwam daar trouwens ook nog een electrische antenne tegen voor iets meer als 100 euro.. dus mooie projectje voor de zomer misschien :D
Hij moet er wel netjes bij staan daar in De Meern die vec van jou.
Jan
24 januari 2010 om 06:35 #17434780origineel gepost door Silverspeed
@navy: 60 cm? zijn rondom toch 47,5 cm? Tenminste dat is standaard…Klopt. Maar ik had eerst een 60cm op de achterruit, was afkomstig van een MB Sprinter:
Wil daar met de tijd weer een 60cm hebben, maar dan ook een flatblade. Maar ze zijn nogal prijzig, hè. :vertag
24 januari 2010 om 09:55 #17434781origineel gepost door janneman vectra c
origineel gepost door Silverspeed
Hij moet er wel netjes bij staan daar in De Meern die vec van jou.
Jan
of heeft tie gewoon extra down force nodig voor al dat geweld onder de motorkap jan :vertag
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.