Forumindex › Forums › Modellen › Omega › Wat heb je vandaag gedaan aan je Omega???
- Dit onderwerp bevat 2,761 reacties, 131 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 18 maart 2017om 00:52 door robert1701.
-
AuteurBerichten
-
21 augustus 2009 om 18:44 #17365825
he manus slaap jij achter in de sedan,of in de breedte ben benieuwd.
ik slaap ook in mijn omi station heerlijk past presies 1 pers matras in
lakendje dekbedje kussentje:thumbup:thumbup
omi carafan doet zijn naam eer aan.
vgr tonsr.28 augustus 2009 om 10:07 #17365826nieuwe b omega,wat tedoen,is instap model
slinger ramen naar electrisch brengen
interieur vervangen,bestaande heeft geen hoogte verstelling
interieur lampje vervangen voor lampje met kaartlees lampjes
in de toekomst een nieuwe voor bumper,deze was al beschadigd
trekhaak er in geduwd bij vorige eigenaar.
interieur inmiddels geslaagt 2 elec voorstoelen,achterbank,deur
panelen.
alles kan niet tegelijk maar kalm aan dan breekt het lijntje niet
wat mijn a betreft deze staat geschorst mogelijk van de
achterkant mini carafan maken maar dat moet een ander
voor mij lassen dat kan ik namelijk niet zelf.
vgr tonsr.29 augustus 2009 om 12:01 #17365827tijdje weg geweest ( 1 jaar ongeveer )
ben wel altijd active lezer geweest hoor :angel
wat heb ik laten doen aan mijn omega de afgelopen tijd
automatenbak repareren ( ja alweer )
airco controleren
grote beurt
apk
nieuwe remschijven + blokken voor
nieuwe banden voor
nieuwe uitlaat tot aan de kat
extra massa gelegd van -pool -> blok -> chassis ( scheelt echt vele vagefoutmeldingen )
revisie cardan
nieuwe stuurkogels + uitlijnen
nieuwe buiten temp sensorben er ff flink ziek geweest van de onkosten :puke vandaar mijn onactive aanwezigheid
maar kon de omi toch niet van de hand doen :thumbupgroeten
hans
29 augustus 2009 om 16:21 #17365828zo dat zijn geen goedkope reparaties. maar wat was er nu met je bak aan de hand? en hoezo alweer de bak kapot:wtf? doe je onder het rijden schakellen:D,gr,martijn
29 augustus 2009 om 18:27 #17365829Goed dat je hem gehouden hebt, veel plezier ervan dan!
29 augustus 2009 om 22:22 #17365830origineel gepost door martijn_maja
zo dat zijn geen goedkope reparaties. maar wat was er nu met je bak aan de hand? en hoezo alweer de bak kapot:wtf? doe je onder het rijden schakellen:D,gr,martijnachteras was uitgelagen in de bak
van tevoren begon de bak zelf te schakelen op en terug dus dat was wel een voorteken achteraf
en alweer bedoel ik dat de bak pas 20.000km geleden gereviseerd was helaas geen garantie……..
groeten
hans
1 september 2009 om 20:50 #17365831Vanavond de knipperlichtschakelaar eruit gehaald en het inwendige van de schakelaar goed schoongespoten met contactspray, vervolgens uitgebreid met perslucht van alle kanten weer drooggeblazen. Sinds eind vorige week produceerde het knipperlichtrelais in de zekeringkast onder het stuur een tikkend geluid, soms overgaand in een continu geratel. Dit hield duidelijk verband met de knipperlichtschakelaar, het was alleen als die schakelaar in de neutrale stand stond, wat gemorrel aan de hefboom en het getik/geratel nam toe of af. Ik vreesde al een nieuwe schakelaar met cruisecontrolehefboom te moeten kopen, maar gelukkig was het euvel na de reinigingsbeurt zowaar verdwenen:thumbup
Nu maar hopen dat het ook wegblijft.
Andrew
EDIT:
iets te vroeg gejuicht :swear Het is nog niet helemaal weg, maar wel veel minder dan de laatste dagen. Dus de behandeling nog maar een keer herhalen :D3 september 2009 om 09:04 #17365832nieuw interieur opgehaald ,nu er nog inzetten,ff wachten
tot tcat terug is van vacantie.
vgr tonsr.6 september 2009 om 14:45 #17365833Hoi Allemaal
Vandaag de zilveren Omega weer gepoetst met het Meguiar’s assortiment, staat er weer superstrak bij, dit is een dagtaak, tevens de wielen omgezet , ik zag dat ik achter bijna tegen de indicatie blokjes zit dus morgen ff 2 nieuwe banden laten monteren( Excutive velgen), tevens zag ik dat de remblokken voor binnenkort vervangen moeten worden, mijn vraag is of ik ook de slijtage indicatoren mee moet vervangen of pas als deze contact hebben gemaakt via de melding op de boardcomputer.
gr Hugo
Opel Omega 2.6 V6 Elegance automaat met Vauxhall grill
13 september 2009 om 15:04 #17365834origineel gepost door andrew2
Vanavond de knipperlichtschakelaar eruit gehaald en het inwendige van de schakelaar goed schoongespoten met contactspray, vervolgens uitgebreid met perslucht van alle kanten weer drooggeblazen. Sinds eind vorige week produceerde het knipperlichtrelais in de zekeringkast onder het stuur een tikkend geluid, soms overgaand in een continu geratel. Dit hield duidelijk verband met de knipperlichtschakelaar, het was alleen als die schakelaar in de neutrale stand stond, wat gemorrel aan de hefboom en het getik/geratel nam toe of af. Ik vreesde al een nieuwe schakelaar met cruisecontrolehefboom te moeten kopen, maar gelukkig was het euvel na de reinigingsbeurt zowaar verdwenen:thumbupNu maar hopen dat het ook wegblijft.
Andrew
EDIT:
iets te vroeg gejuicht :swear Het is nog niet helemaal weg, maar wel veel minder dan de laatste dagen. Dus de behandeling nog maar een keer herhalen :DHmm. … Zal mij misschien ook nog eens overkomen, gezien
mijn Omega zowat een tweeling broer ervan is:P:PGrtzz Heut
13 september 2009 om 18:25 #17365835origineel gepost door Heuti
origineel gepost door andrew2
Vanavond de knipperlichtschakelaar eruit gehaald en het inwendige van de schakelaar goed schoongespoten met contactspray, vervolgens uitgebreid met perslucht van alle kanten weer drooggeblazen. Sinds eind vorige week produceerde het knipperlichtrelais in de zekeringkast onder het stuur een tikkend geluid, soms overgaand in een continu geratel. Dit hield duidelijk verband met de knipperlichtschakelaar, het was alleen als die schakelaar in de neutrale stand stond, wat gemorrel aan de hefboom en het getik/geratel nam toe of af. Ik vreesde al een nieuwe schakelaar met cruisecontrolehefboom te moeten kopen, maar gelukkig was het euvel na de reinigingsbeurt zowaar verdwenen:thumbupNu maar hopen dat het ook wegblijft.
Andrew
EDIT:
iets te vroeg gejuicht :swear Het is nog niet helemaal weg, maar wel veel minder dan de laatste dagen. Dus de behandeling nog maar een keer herhalen :DHmm. … Zal mij misschien ook nog eens overkomen, gezien
mijn Omega zowat een tweeling broer ervan is:P:PGrtzz Heut
Tja, wie weet. Ter aanvulling nog dat na de tweede behandeling het probleem definitief verleden tijd lijkt te zijn, dus duimen dat het weg blijft.
Andrew
14 september 2009 om 16:37 #17365836vandaag voor de APK geweest,op de wissers en knipperlichjt bolletjes na was alles goed.
helaas is een van de xenon lampen te zwak kwa lichtbeeld,dus dat is afkeur.
wie weet waar je die tegen een goede prijs kan kopen?????????
of heeft iermand nog een zgan lamp liggen :D
14 september 2009 om 18:22 #17365837http://www.24autoparts.nl/page3.php?category=10&view=productListPage
@14xe
heb ze er ook vandaan… prima service volgende dag binnen :thumbup15 september 2009 om 15:50 #17365838heb je toen philips osram of GE besteld??
en D2S denk ik ??????????
15 september 2009 om 16:56 #17365839origineel gepost door 14XE
heb je toen philips osram of GE besteld??en D2S denk ik ??????????
Ja idd D2S, philips osram zit er origineel in.
15 september 2009 om 17:48 #17365840ik heb philips lampen besteld,via ebay
16 september 2009 om 08:43 #17365841origineel gepost door 14XE
ik heb philips lampen besteld,via ebayHeel goed Ronald ! origineel ftw :vertag
Groet,
Sjors16 september 2009 om 16:51 #17365842Kan iemand sjors z’n ondertitel vervangen in origineelste member ofzoiets? :jerry
16 september 2009 om 19:18 #17365843:D
groeten, hans
16 september 2009 om 20:52 #17365844Vandaag mijn nieuwe dash leds ingebouwd!!! wel lekker kleurtje.
16 september 2009 om 22:41 #17365845nice
16 september 2009 om 22:48 #17365846origineel gepost door J-Omega
Kan iemand sjors z’n ondertitel vervangen in origineelste member ofzoiets? :jerry:jerry:jerry. dat kan hij toch alleen zelf? sjors verander ff ondertitel, :jerry:jerry nur orginal teile
17 september 2009 om 05:14 #17365847u vraagt wij draaien :P
17 september 2009 om 05:15 #17365848Juist, mooi werk Ronald :wors
17 september 2009 om 17:04 #17365849:D:P:thumbup
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.