Forumindex › Forums › Modellen › Omega › Wat heb je vandaag gedaan aan je Omega???
- Dit onderwerp bevat 2,761 reacties, 131 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 18 maart 2017om 00:52 door robert1701.
-
AuteurBerichten
-
2 februari 2009 om 11:36 #17365500
origineel gepost door Xedrah
Op de foto’s komt het niet echt uit vind ik, maar optisch lijkt ie veeeel dikker zo. Ben er blij mee, want het rijcomfort is niet echt verminderd en het stuurt heerlijk! Zal even zien of ik em vanmiddag kan laten uitlijnen…Ik ga met de reactie van J-Omega mee !!
Mijn Vader had zijn Omega origineel Irmscher laten verlagen, helaas stonden de winterbanden er nog onder en heb ik het nooit mogen zien met de 18’Sport Star ‘s :(
Ook dat was 3cm
2 februari 2009 om 12:04 #17365501Dank heren.
Het zijn standaard schokdempers met 3 cm verlagingsveren van G&M.
@ Jerremy: geen probleem.
2 februari 2009 om 12:05 #17365502origineel gepost door Xedrah
Dank heren.Het zijn standaard schokdempers met 3 cm verlagingsveren van G&M.
@ Jerremy: geen probleem.
:thumbup
2 februari 2009 om 12:14 #17365503vgr tonsr:lees ik daar wat dat er niets te vergelijken is met een
omega mv6,,,,,,,nou wat dacht je van een lijn 6 dual ram
uit mijn omega.:P:P:P
vgr tonsr.2 februari 2009 om 12:43 #17365504origineel gepost door TonSR
vgr tonsr:lees ik daar wat dat er niets te vergelijken is met een
omega mv6,,,,,,,nou wat dacht je van een lijn 6 dual ram
uit mijn omega.:P:P:P
vgr tonsr.Een MV6 is geen motor, maar een uitvoering van de B Omega.
2 februari 2009 om 13:00 #17365505idd. de 2.5 diesel is ook als MV6 uitvoering geleverd..
Dat is immers ook geen motor met V-opstelling, noch multi-ram gebeuren erop.2 februari 2009 om 15:48 #17365506Uitlijnen is ook gelukt!
Net nog even door de wasstraat geweest, dus de vrije middag is goed besteed. :vertag
2 februari 2009 om 15:50 #17365507de wassstraat?? laat sjors het niet horen:cry
2 februari 2009 om 15:55 #17365508origineel gepost door J-Omega
Beter dan naar een of andere kampsjaak.origineel gepost door monta
vind ik echt iets voor kampsjakenorigineel gepost door Sjors-V6
wat ben jij un enorme lul zin, gaat ergens anders de boel verzieken met je nietszeggende reply’s, en als je het niet zo bedoeld hebt, laat het dan weten d.m.v. een smiley.even voor iedereen ,laten we het gezellig houden,en denk even na voor je iets post.
2 februari 2009 om 16:07 #17365509vandaag ook de omega uitlaten lijnen dit is niet gelukt:( spoorstangen waren niet los te krijgen dus eerst zelf maar eens aan het werk om ze gangbaar te krijgen
wel goede servis mag terug komen en dan lijnen ze hem voor niks nog een keer uit als de spoorstangen weer gangbaar zijn2 februari 2009 om 16:23 #17365510Originally posted by 14XE
de wassstraat?? laat sjors het niet horen:cryJa, beetje jammer dat de tuinslang bevroren is. Ik was hem eigenlijk altijd met de hand. :P
2 februari 2009 om 18:12 #17365511origineel gepost door Sjors-V6
origineel gepost door Xedrah
Op de foto’s komt het niet echt uit vind ik, maar optisch lijkt ie veeeel dikker zo. Ben er blij mee, want het rijcomfort is niet echt verminderd en het stuurt heerlijk! Zal even zien of ik em vanmiddag kan laten uitlijnen…Ik ga met de reactie van J-Omega mee !!
Mijn Vader had zijn Omega origineel Irmscher laten verlagen, helaas stonden de winterbanden er nog onder en heb ik het nooit mogen zien met de 18’Sport Star ‘s :(
Ook dat was 3cm
Moet zeggen dat het i.s.m de 18 inch dezent f staat het goed.
Ik baal enorm dat ik niet eerder terug kwam van de pauze :(@ Xedrah ziet er goed uit.
De wielkasten lekker gevuld zo.:thumbup2 februari 2009 om 18:14 #17365512Nou ja , niet echt wat ”aan” de Omega gadaan , maar eerder ”met”.
Vandaag lekker gereden vanaf weekend adres , waar we afgelopen weekend dus verbleven.:thumbupAlleen moest de Omega het hele weekend s’nachts buiten staan:cry
Had geen rust toen onverlaten zat en schreeuwend terug kwamen van het centrum!Grtzz Heuti
2 februari 2009 om 18:40 #17365513ziet er mooi uit die 3cm…heb ik al een gedacht wat mij te wachten gaat staan met de schroefkit :wub
zou toch graag de band in de wielkas zien verdwijnen achteraan van de originele velgen :hmmz
met de 20ers zal dit normaal ook juist moeten lukken maar ik denk wel dat ik de achterkant vol bumpstops zal mogen steken om de wielkasten niet te raken achteraan met de 9,5 brede velg met ET35…
als het echt te breed komt, dan laat ik de wielkasten wel uitrollen ;)
weet iemand welke ET waarde de omega’s standaard hebben achteraan?
2 februari 2009 om 19:02 #17365514origineel gepost door astralogie
ziet er mooi uit die 3cm…heb ik al een gedacht wat mij te wachten gaat staan met de schroefkit :wubzou toch graag de band in de wielkas zien verdwijnen achteraan van de originele velgen :hmmz
met de 20ers zal dit normaal ook juist moeten lukken maar ik denk wel dat ik de achterkant vol bumpstops zal mogen steken om de wielkasten niet te raken achteraan met de 9,5 brede velg met ET35…
dacht 33 :hmmz
mijn velgen zijn 39 .gr ron
2 februari 2009 om 19:04 #17365515origineel gepost door Sjors-V6
Een nieuw eigen detail aan mijn Omega gegeven king: Opel I-Line (Irmscher) deurgreepschalen :wubWaarvoor iemand in het bijzonder dank :vertag
Groetjes,
Sjors
heel mooi Sjors , had ze zelf nog nooit gezien :thumbup
gr ron
2 februari 2009 om 19:18 #17365516origineel gepost door dopke
origineel gepost door astralogie
ziet er mooi uit die 3cm…heb ik al een gedacht wat mij te wachten gaat staan met de schroefkit :wubzou toch graag de band in de wielkas zien verdwijnen achteraan van de originele velgen :hmmz
dacht 33 :hmmz
mijn velgen zijn 39 .
gr ronahzo, tis te hopen die ET33…dan komen ze maar 18mm naar buiten toe ;)
lopen jou velgen dan niet ergens tegen met jouw ET van 39? deze zitten dan 6mm meer naar binnen tov de originele velgen als deze ET33 hebben…
2 februari 2009 om 19:42 #17365517ET 33 klopt, minimale ET is volgens H&R is 8 dan zit je strak met je wielkast.
Gr wim
2 februari 2009 om 20:05 #17365518ah ok…dan zal het wel goedkomen met de 9,5×20 achter ;)
2 februari 2009 om 21:35 #17365519Pfff, zojuist 2 uur lopen klooien met een remklauw van de monterey, was vastgerot allemaal, maar alles werkt weer naar behoren! Morgen afmelden voor de APK!
2 februari 2009 om 22:55 #17365520origineel gepost door 14XE
origineel gepost door J-Omega
Beter dan naar een of andere kampsjaak.origineel gepost door monta
vind ik echt iets voor kampsjakenorigineel gepost door Sjors-V6
wat ben jij un enorme lul zin, gaat ergens anders de boel verzieken met je nietszeggende reply’s, en als je het niet zo bedoeld hebt, laat het dan weten d.m.v. een smiley.even voor iedereen ,laten we het gezellig houden,en denk even na voor je iets post.
Gezellig is het hier wel king:
Dat laatste mag meneer zelf nog even over nadenken.
2 februari 2009 om 23:49 #17365521Tja, als iemand zich aan een bepaalde uitspraak ergert kan je dat ook gewoon melden. Ik geef toe, het staat er achteraf gezien wat ongelukkig en niet zo bedoeld, maar meld dat dan gewoon.
Maargoed, laten we dat lekker afsluiten -offtopic
4 februari 2009 om 22:06 #17365522vandaag is lekker de omi uitgelaten,van morgen vertrokken richting arnhem
dan oberhouzen stukje duitsland gereden richting gronau
gronau richting enschede dan nog even amersvoort nog wat door de veluwe gereden daarna utrecht rotterdam.veel mooie dingen
gezien de veluwe in de sneeuw ook schitterend,en och arme ik
foto camera vergeten jammer de omi lekker gelopen verbruik
gemiddeld 1 op 11 gemidelde snelheid rond de 120 heb het super
naar mijn zin gehad relext soundje erbij en ik hoefde nergens
verplicht naar toe gewoon lekker alleen stukje toeren:thumbup:thumbup
en nu is hij ozo smerig dus wassen en poetsen is wel nodig:swear:swear
vgr tonsr.5 februari 2009 om 19:51 #17365523origineel gepost door TonSR
vandaag is lekker de omi uitgelaten,van morgen vertrokken richting arnhem
dan oberhouzen stukje duitsland gereden richting gronau
gronau richting enschede dan nog even amersvoort nog wat door de veluwe gereden daarna utrecht rotterdam.veel mooie dingen
gezien de veluwe in de sneeuw ook schitterend,en och arme ik
foto camera vergeten jammer de omi lekker gelopen verbruik
gemiddeld 1 op 11 gemidelde snelheid rond de 120 heb het super
naar mijn zin gehad relext soundje erbij en ik hoefde nergens
verplicht naar toe gewoon lekker alleen stukje toeren:thumbup:thumbup
en nu is hij ozo smerig dus wassen en poetsen is wel nodig:swear:swear
vgr tonsr.Mooi ritje gemaakt idd. Echt optimaal genieten van de omega ,en toch hoe mooi nederland en een stukje duitsland is.
6 februari 2009 om 14:10 #17365524arjontje , inderdaad, vond het jammer dat ik de camera niet bij had
had op de veluwe mooie plaatjes kunnen maken,en inderdaad
lekker zitten genieten van mijn omi,wat is het toch een heerlijke
limo om zulke mooie riitjes te maken,en gewoon relax en niet
moe thuis komen.
vgr tonsr. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.