Forumindex › Forums › Modellen › Omega › Wat heb je vandaag gedaan aan je Omega???
- Dit onderwerp bevat 2,761 reacties, 131 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 18 maart 2017om 00:52 door robert1701.
-
AuteurBerichten
-
7 december 2008 om 19:58 #17365275
origineel gepost door maxim102
Prachtig Heut! :wub Nu nog wat leuke pics bij daglicht :)ALSTEBLAF!!!!!
@Tukker ,
ziet er strak uit en heel eigen!!!Gr Heuty
7 december 2008 om 20:07 #17365276Kijk eens aan Heut, ziet er strak uit kerel! :afro Jammer van die winterschoentjes, maar kan je moeilijk vragen om je zomervelgen erop te gooien voor een paar foto’s :D Hoe heb je ‘t trouwens gedaan met je af-fabriek 3e remlicht?
7 december 2008 om 20:31 #17365277origineel gepost door maxim102
Kijk eens aan Heut, ziet er strak uit kerel! :afro Jammer van die winterschoentjes, maar kan je moeilijk vragen om je zomervelgen erop te gooien voor een paar foto’s :D Hoe heb je ‘t trouwens gedaan met je af-fabriek 3e remlicht?Gewoon weggehaald, en ga ook die afdekstrip terugplaatsen
Het enige wat je ziet is volgens mij een langwerpig gat van dat 3e remlicht, daar verzin ik wel weer wat op:P
Eerst het beruchte schroefje er maar eens uit klooien:cryGr Heuti
7 december 2008 om 21:38 #17365278Staat hem echt heel goed Heut. Hele mooie toevoeging.
@ Tukker: Leuk bezig geweest weer :)
Heb je plaatje van iets meer afstand van de voorkant? Beetje schuin van voor eventueel? Ben eens benieuwd naar het totaalplaatje van front met die lampen.Was er nooit echt een fan van, maar vind het eigenlijk best gaaf staan.
8 december 2008 om 04:31 #17365279Dit is de enige die ik momenteel heb. En als je het tijdstip checkt, nu een andere maken gaat niet.
gr wim
8 december 2008 om 05:26 #17365280Er werd dit weekend weer een hoop geklust tussen de garageboxen!!:P:P
8 december 2008 om 08:10 #17365281origineel gepost door Heuti
Er werd dit weekend weer een hoop geklust tussen de garageboxen!!:P:PNiet alleen dit weekend, elk weekend :P:jerry
@ wim, hmmmm, moet die koplampen eerst eens in het echt zien !
Vindt ze persoonlijk zo wie zo al mooier op een donkere Omega staan als op een licht.
En ze kijkt weer heel helder uit de ogen :wub
8 december 2008 om 08:21 #17365282origineel gepost door Heuti
Kijk eens aan Heut, ziet er strak uit kerel! :afro Jammer van die winterschoentjes, maar kan je moeilijk vragen om je zomervelgen erop te gooien voor een paar foto’s :D Hoe heb je ‘t trouwens gedaan met je af-fabriek 3e remlicht?Gewoon weggehaald, en ga ook die afdekstrip terugplaatsen
Het enige wat je ziet is volgens mij een langwerpig gat van dat 3e remlicht, daar verzin ik wel weer wat op:P
heuti ziet er netjes uit en dat maakt het net dat beetje extra bij de caravan en je zou een afdekkap van een omega caravan van voor 98 erin kunnen zetten die hebben standaard geen 3e remlicht. gr,martijn
8 december 2008 om 08:27 #17365283wim ziet er weer netjes uit met de donkere kijkers. zit daar ook een E keur op? gr,martijn
8 december 2008 om 09:01 #17365284origineel gepost door astralogie
origineel gepost door dopke
vanmiddag een nieuwe 2 din radio gehaald .
eentje met 7″ touchscreen :wub
alvast de “oude” cdr2005 eruit gehaald .
het oude frame heb ik aangepast aan de nieuwe radio .
en toen werd het donker , dus morgen verder met de inbouw .gr ron
update 6-12-2008
nu nog ff wachten op het afwerkframe ;)
had ff een vraagje…heb jij ook een bose installatie steken?
want ik was eens gaan horen om ook een dubbel din te installeren maar dit zou niet gaan in combinatie met het bose geluidssysteem….volgens mij zit er bij mij geen bose in .
hij werkt in ieder geval perfect .gr ron
8 december 2008 om 09:04 #17365285origineel gepost door Heuti
en een hele sterke magneet wikkelen in een zachte lap ?
en dan van buitenaf naar een gaatje halen .gr ron
8 december 2008 om 09:13 #17365286origineel gepost door martijn_maja
wim ziet er weer netjes uit met de donkere kijkers. zit daar ook een E keur op? gr,martijnJup zijn gewoon gekeurd.
Zag al wel dat ze inmiddels ook met de angel-eyes in de schappen liggen.
8 december 2008 om 16:02 #17365287origineel gepost door dopke
origineel gepost door Heuti
Daar ben ik net na mijn werk mee bezig geweest , maar dat is tot nu toe nog geen succes.
Had van het werk een magneetpen mee en een opnamemagneet voor schuurschijven.
Maar ga straks na het eten ermee verder.;)Nu 3 uur later , en nog steeds is die schroef er niet uit.
Ik ga er mee leren leven denk ik maar:(
Ga denk ik nog wel purschuim toedienen zodat ik van het gerammel af ben.Je voelt het schroefje van de ene pijl na de andere rollen,
en nergens zit een gatHij rolt dus helemaal op de buitenzijde, daar waar het heel dun dubbelwandig is:cry
Grtzz Heut
8 december 2008 om 19:59 #17365288FF up met pictures!
8 december 2008 om 21:08 #17365289Dat moet toch kunnen lijkt me :o
9 december 2008 om 07:53 #17365290origineel gepost door Heuti
origineel gepost door Heuti
Daar ben ik net na mijn werk mee bezig geweest , maar dat is tot nu toe nog geen succes.
Had van het werk een magneetpen mee en een opnamemagneet voor schuurschijven.
Maar ga straks na het eten ermee verder.;)Nu 3 uur later , en nog steeds is die schroef er niet uit.
Ik ga er mee leren leven denk ik maar:(
Ga denk ik nog wel purschuim toedienen zodat ik van het gerammel af ben.Je voelt het schroefje van de ene pijl na de andere rollen,
en nergens zit een gatHij rolt dus helemaal op de buitenzijde, daar waar het heel dun dubbelwandig is:cry
Grtzz Heut
tja als ik het zo zie op de foto’s kom je er idd niet echt bij .
een beetje pur-schuim zou dan wel de oplossing zijn .
succes .gr ron
9 december 2008 om 10:51 #17365291origineel gepost door Heuti
De spoiler vind ik Keigaaf !!! :vertag
Haal op de sloop een lijst van een B1 van 94′ t/m 97 hebben nog géén 3e remlicht ! en heb je dus een doorlopende lijst zonder uitsparing/gat van het 2e remlicht.
Groetjes,
Sjors9 december 2008 om 15:55 #17365292@Sjors , misschien dat ik die lijst nog wel ga halen idd.
@Iedereen , collega had misschien nog wel een idee om de achterklep eraf te halen en dan met 2 man het schroefje eruit te laten vallen door het gat waar die ook aan in is gegaan:hmmz:hmmz
Nu de vraag is het veel werk?? zo’n achterklep los halen en alle bedrading af te koppelen??
Gr Heut
9 december 2008 om 23:12 #17365293origineel gepost door opel_omega_steinmetz
origineel gepost door martijn_maja
wim ziet er weer netjes uit met de donkere kijkers. zit daar ook een E keur op? gr,martijnJup zijn gewoon gekeurd.
Zag al wel dat ze inmiddels ook met de angel-eyes in de schappen liggen.
dar had ik ook gezien lars,en vind het wel apart kijken,maar ik heb ze met E keur en zonder zien liggen, want die zwarte zijn ook verschillende van in omloop.gr,martijn
10 december 2008 om 10:41 #17365294origineel gepost door dopke
tja als ik het zo zie op de foto’s kom je er idd niet echt bij .
een beetje pur-schuim zou dan wel de oplossing zijn .
succes .gr ron
Daar zou ik toch mee opletten ivm vocht en roest achteraf…
Dan zou ik opteren om het kofferdeksel er af te nemen,
ook al betekent dat wel wat werk…… :(Echt jammer dat er zo’n stom ding moet gebeuren.
De spoiler staat hem goed.I.v.m. je 3e remlicht, kan je dat niet gewoon terugsteken, maar niet aansluiten?
(eventueel nog een zot gedacht: Een lijst van een Omega zonder 3e remlicht, als die al ooit gemaakt is…)10 december 2008 om 14:58 #17365295origineel gepost door martijn_maja
dar had ik ook gezien lars,en vind het wel apart kijken,maar ik heb ze met E keur en zonder zien liggen, want die zwarte zijn ook verschillende van in omloop.gr,martijn
In deze zit wel een E-keur. Kun je op de foto’s wel zien zitten :vertag
10 december 2008 om 14:59 #17365296origineel gepost door Illuminat0r
kan je dat niet gewoon terugsteken, maar niet aansluiten?
(eventueel nog een zot gedacht: Een lijst van een Omega zonder 3e remlicht, als die al ooit gemaakt is…)Is al een paar keer geopperd Stijn :P
En ja die zijn er dus ook.Denk dat het ouderdom is :jerry
10 december 2008 om 14:59 #17365297vandaag de vlotte ambtenaar uitgehangen, met onderstaande cruise snelheid
10 december 2008 om 15:45 #17365298Dat schiet lekker op!!:thumbup
Ook in Nederland toevallig?? of op de geliefde 31 in Deutschland!:D
10 december 2008 om 16:37 #17365299origineel gepost door opel_omega_steinmetz
vandaag de vlotte ambtenaar uitgehangen, met onderstaande cruise snelheidLekker vlot :vertag
Nieuwe teller unit Lars ?
Groetjes,
Sjors -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.