Forumindex › Forums › Modellen › Omega › Wat heb je vandaag gedaan aan je Omega???
- Dit onderwerp bevat 2,761 reacties, 131 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 18 maart 2017om 00:52 door robert1701.
-
AuteurBerichten
-
5 november 2008 om 12:37 #17365100
Oja,
Het gehele Omega arsenaal op winterslofjes gezet.
Velgens helemaal schoon gemaakt, kunnen wel voor nieuw doorgaan !6 november 2008 om 16:41 #17365101Stoelen en achterbank van de Omega gereinigd!
Vrouwtje had een lekkend pak Yoki drank op de passagiers stoel geflikkerd!:o
Dus gelijk maar alle zetels schoongemaakt.
En oja er staat nog wat moois op stapel, Zaterdag weten jullie meer!;)Grtzz Heuti
6 november 2008 om 20:52 #17365102gewassen gestofzuigd en het rubbertje uit de waterbak gehaald:swear
ik hou het regelmatig bij maar er stond dus gewoon water in,niet zoveel maar toch.
heb dat rubber er nu uit gehaald,dat gekke klepje zorgt gewoon voor verstoppingen.
nu dus niet meer king:
6 november 2008 om 21:59 #17365103>rubbertje uit waterbak gehaald<
Om welk rubbertje gaat het?
Dan zal ik ook es ff kijken daaro.:hmmzGrtzz Heuti
6 november 2008 om 22:32 #17365104origineel gepost door Sjors-V6
Wat een verhalen, maar allemaal zo bekent !!Toen ik aan het kijken was naar een Omega ook een mooie MV6 opgezocht die mij aanstond (1998, zilver grijs met beige leder, Bose Nav, Xenon enz..) stond als een in perfecte staat verkerende Opel MV6 te koop.
Vol goede moed er naar toe, bij aankomst viel deze zo enorm tegen ! Navigatie was er gedeeltelijk uit gesloopt, overal roest ! accu dood..
Alles bekeken, ik wilde toch even een proefrit maken, ja nee dit en dat.. veel moeilijk gezeur.. ik vertelde hem nadien dat ik nog een andere Omega wilde bekijken voordat ik mijn keus maakte, toen was het inene wél mogelijk ! enfin proefrit gemaakt en dat viel mij niet tegen, reed ontzettend goed !
Ten einde gevraagd om zijn tel nr want ik wilde de andere Omega nog bekijken, en zou hem bellen. uiteindelijk is het ‘m niet geworden.
Maar zo zie je dat verkopers echt de meest rare dingen uithalen !
Groetend,
Sjorshmmmmmmmmmm volgens mij was ik daar ook bij aanwezig:D:D:D
7 november 2008 om 12:43 #17365105Originally posted by 14XE
gewassen gestofzuigd en het …Dat heeft me gemotiveerd om de zwarte Omie ook ff te wassen en zuigen. :thumbup
7 november 2008 om 17:08 #17365106origineel gepost door Heuti
>rubbertje uit waterbak gehaald<Om welk rubbertje gaat het?
onder je parafaan rechts,waar je pollenfilter zit.
dat klepje kan open van je parafaan,kan je erin kijken.
onderaan in die bak zit dat gekke klepje
7 november 2008 om 17:48 #17365107origineel gepost door 14XE
gewassen gestofzuigd en het rubbertje uit de waterbak gehaald:swearik hou het regelmatig bij maar er stond dus gewoon water in,niet zoveel maar toch.
heb dat rubber er nu uit gehaald,dat gekke klepje zorgt gewoon voor verstoppingen.
nu dus niet meer king:
Goed bezig Ronald !!!! :wors king:
Groetend,
Sjors7 november 2008 om 19:21 #17365108vandaag 4 nieuwe sloffen laten monteren : pirelli 235-40-18
omi gewassen en afgetankt en ff een ritje gemaakt .
wat een verschil met die nieuwe sloffen , heerlijk gewoon :wubgr ron
8 november 2008 om 15:57 #17365109Vandaag kon het niet beter, eerst een fijne vroege rit naar Kroymans Nijmegen gemaakt,
om daar mijn lang gekoesterde wens op te halen!!!En daarna ook nog even de beide Opels gewassen!!!
FF kijken hoe het straks lijkt!!!:D
Zo zag mijn dagje eruit!!king:
Grtzz Heuti
8 november 2008 om 16:09 #17365110Kijk eens aan, mooi spul Heuti! En ik weet hoe mooi ‘t staat king:
We wachten mooie plaatjes af van gespoten en gemonteerde toestand :thumbup
Is die spoiler trouwens van Irmscher? Met een 3e remlicht erbij zie ik?
8 november 2008 om 16:42 #17365111Ja sicher!!
Zag hem op MP staan compleet nieuw in de verpakking.
Bij Kroymans in Nijmegen zijn ze magazijn aan het opruimen,
had nog gevraagd of ze nog meer leuk Omega spul hadden, maar
helaas!!!
Stonden nog wel een set ”Lars velgen:P:P”
Kwestie van ff bellen lijkt me.
En ja deze achterklep spoiler is officieel Irmscher.
Gelijk de vraag hoe we dat met het 3e remlicht moeten doen:hmmz
Ik zelf denk, om het remlicht in de spoiler te laten branden,bij het remmen natuurlijk:P
Maar is er dan een afdekkapje te krijgen?? ter plaatse van het originele remlicht.
Of moeten we de boel dicht plamuren en het originele rem licht zijn werk laten doen??Suggesties??
Grtzz Heuti
8 november 2008 om 19:15 #17365112origineel gepost door Heuti
Stonden nog wel een set ”Lars velgen:P:P”
:wors:jerry
origineel gepost door Heuti
Gelijk de vraag hoe we dat met het 3e remlicht moeten doen:hmmz
Ik zelf denk, om het remlicht in de spoiler te laten branden,bij het remmen natuurlijk:P
Maar is er dan een afdekkapje te krijgen?? ter plaatse van het originele remlicht.
Of moeten we de boel dicht plamuren en het originele rem licht zijn werk laten doen??Suggesties??
Grtzz Heuti
Nou Heut,
Er bestaan voor zover mijn verstand rijkt geen originele inzet stukjes om het op te vullen.
Je zult dus of een origineel remlicht moeten plaatsen, of hem inderdaad dicht maken.
2 3e remlichten staat in mijn optiek niet.
Wellicht is het het makkelijkst en het mooist om de spoiler te voorzien van 3e remlicht, en het originele 3e remlicht te verwijderen !
8 november 2008 om 19:33 #17365113Vandaag. M’n lip erop geplakt:
En de wintersloffen eronder gegooid, hopen dat m’n wieldoppen snel binnen zijn want dit ziet er niet uit.
En nog wat gerommeld, maar da’s voor later.
Groet wim
8 november 2008 om 19:37 #17365114Taddaaaa
8 november 2008 om 19:51 #17365115JA nu weet ik het zeker ik laat het lampie in de spoiler branden!!!!:thumbup
Grtzz Heuti
8 november 2008 om 20:37 #17365116kom je wel uit met je antenne??
ik heb er een ander op gezet,want met dat opzetstukje wat er voor is ziet het er niet uit.
of hebben de B2’s geen dakantenne??
8 november 2008 om 20:49 #17365117Jawel, maar ik kijk wel ff hoe ik dat dan weer oplos!
8 november 2008 om 21:06 #17365118Waar las ik dat laatst? Iemand had er een antenne van een astra ofzo opgeschroefd. Vega? Ik weet t niet meer, het idee was igg dat die iets steiler staat zodat ie de spoiler niet raakt.
8 november 2008 om 21:18 #17365119ik heb er een combi antenne opgezet,FM en GSM,die is iets stijler.
het originele rubbertje was niet meer zo mooi en deze had ik nog liggen,op mn vorige corsa met spoiler had ik hem ook zitten
8 november 2008 om 21:26 #17365120:hmmz:hmmz Ja ja , okee!!!
Wanneer gebruik ik nu mijn achterklep:hmmz veel?? ,nou nee bedenk ik me nu net.
Maar idd als de mogelijkheid er ligt waarom dan ook niet.
Voorlopig plaats ik gewoon die spoiler, en kijk wel hoe het gaat.
Kan er natuurlijk gewoon rekening mee houden dat de spoiler er tegenaan kan komen.8 november 2008 om 22:00 #17365121Ik heb de antenne gewoon een halve slag gedraaid zodat ie stijler omhoog staat ;) De vorige eigenaar had dit niet en er zitten nu wat kleine vegen van de antenne op de spoiler :mad:
8 november 2008 om 22:18 #17365122Ok, deze tip neem ik in overweging t.z.t.:thumbup:thumbup:thumbup
Thanks Maxim!!!!!Grtz Heuti
(p.s uitlaat al verkocht?..)
9 november 2008 om 16:41 #17365123Lekker flink gewassen vandaag.
Had ze nodig ook…9 november 2008 om 18:18 #17365124origineel gepost door Heuti
>rubbertje uit waterbak gehaald<Om welk rubbertje gaat het?
Zo Heut,
Speciaal voor jou wat foto’s gemaakt,
Was toch nog ff onder de kap bezig.Rubber even loshalen (blauw)
Vervolgens kun je de kap omhoog klappen (groen)Dan krijg je dus dit te zien.
En wanneer je dan naar binnen kijkt zit je dit (rood omcirkelde) slangetje.
Deze gaan met regelmaat verstopt zitten als je het niet bij houdt !Met als gevolg dat hier water in blijft staan, en het op den duur naar binnen loopt in de auto !
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.