Forumindex › Forums › Modellen › Omega › Wat heb je vandaag gedaan aan je Omega???
- Dit onderwerp bevat 2,761 reacties, 131 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 18 maart 2017om 00:52 door robert1701.
-
AuteurBerichten
-
8 oktober 2008 om 06:46 #17365000
Ja Sjors loopt de kantjes er weer af :P
8 oktober 2008 om 09:11 #17365001origineel gepost door opel_omega_steinmetz
Ja Sjors loopt de kantjes er weer af :PNee jij bent lekker bezig wou je zeggen ?! mij daar alleen met zo’n grote Omega Caravan opzadelen :fy1
Groetend,
Sjors8 oktober 2008 om 09:27 #17365002Ik heb der al 2 te onderhouden maat ;):P
Om overigens even on-topic tegaan,
Van het weekend de 2.5 V6 even verwent, mooi strak in de wax gezet, alles weer mooi gitzwart gemaakt, chroom werk opgepoetst, en dan natuurlijk de gewone wekelijkse beslommeringen.
8 oktober 2008 om 13:45 #17365003origineel gepost door opel_omega_steinmetz
Ik heb der al 2 te onderhouden maat ;):PIk niet wou je zeggen ?! ja doe maar weer zo.. leuk hoor :(
10 oktober 2008 om 15:10 #17365004Vandaag m’n pakje binnengekregen uit neu brandenburg. Alleen had de e-bay verkoper het geloof ik niet helemaal begrepen.
Ik had namelijk geboden op een kofferdeksel spoiler, raar dat die in een doos van 140x70x70 cm aankwam.
De inhoud van mijn pakketje:
Ik had de spoiler er in vijf minuten af maar dat was kennelijk iets teveel voor de verkoper hahahaha.
Nouja, heb wel weer reserve scharnieren en gasveren.
Vandaag direct maar geschuurd en vanavond wordt ie gespoten. Resultaat foto’s later als alles gedroogd en gemonteerd is.
Groet wim
10 oktober 2008 om 18:40 #17365005origineel gepost door Tukker sur meuse
Vandaag m’n pakje binnengekregen uit neu brandenburg. Alleen had de e-bay verkoper het geloof ik niet helemaal begrepen.Ik had namelijk geboden op een kofferdeksel spoiler, raar dat die in een doos van 140x70x70 cm aankwam.
De inhoud van mijn pakketje:
Ik had de spoiler er in vijf minuten af maar dat was kennelijk iets teveel voor de verkoper hahahaha.
Nouja, heb wel weer reserve scharnieren en gasveren.
Vandaag direct maar geschuurd en vanavond wordt ie gespoten. Resultaat foto’s later als alles gedroogd en gemonteerd is.
Groet wim
Gaaf Wim !! das echt een super mooie lip :wub en een reserve klep kan geen kwaad.
Ben benieuwd naar de foto’s :kewlpics
Groetend,
Sjors10 oktober 2008 om 19:17 #17365006Gaaf Wim !! das echt een super mooie lip bla bla
Groetend,
SjorsDank je, ik ben er ook erg blij mee, spuiten laat nog ff op zich wachten. De bus was leeg en de winkels reeds dicht.
En ik ben almaar bang dat er hier in venlo geen druppel novaschwarz meer te krijgen is, was vorige keer ook al moeilijk.Verder heb ik nog een issue met de dubbelzijdige foam-tape-meuk waar de lip ooit mee vastzat. Ik krijg het er niet vanaf. Föhnen werkt niet, steken helemaal niet.
Iemand een idee? Heb al aan oplos tattie gedacht maar wat doet dat met het materiaal van de lip?Tips en suggesties zijn welkom.
Groet wim
10 oktober 2008 om 19:21 #17365007Er zijn carramel schijven te koop. Doe je op de boormachine,dan is het er zo af.
Verkrijgbaar bij de automaterialen zaak.zien er zo uit:
10 oktober 2008 om 19:41 #17365008op een luchttolletje werkt dat goed ja
10 oktober 2008 om 19:52 #17365009Hah, nog iemand met een lip erbij :D Mooi hoor !
Succes met het verwijderen van die tape en de montage :)
11 oktober 2008 om 06:43 #17365010ga je m rood spuiten ? steekt mooi af
:jerry:jerry:jerry:jerry grapje
11 oktober 2008 om 09:09 #17365011origineel gepost door Tukker sur meuse
Tips en suggesties zijn welkom.
Groet wim
Ja ! Ga naar de spuiter ! en laat ‘m even spuiten in de cabine je gaat dat toch niet met een knikkerbusje doen man ?! :fy1 :wtf
Laat het je €50,00 – €75,00 kosten dan heb je ‘m netjes in kleur, dat redt je zelf nooit, stofjes, kleur verschillen en de glans van een knikkerbusje is het ook niet natuurlijk ;)
Groetend,
Sjors11 oktober 2008 om 09:45 #17365012@ sjors
Ja dat ben ik dan wel weer met je eens, maar ik had meer t plan om m’n omega eerst zo te maken zoals ik dat wil.
Andere skirts hier en daar nog een lip, ander grilletje en dan alles fatsoenlijk laten spuiten anders blijf je die kant op aan het rennen en heb je straks alsnog 12 kleuren aan je wagen.Dus gewoon fijn een knikkerbusje erop, zodat t erop lijkt en dan doen we dat later wel een keer goed.
@arjontje goeie tip bedankt, gaat als een raket.
Groet wim
11 oktober 2008 om 15:25 #17365013De Omega uitgeklopt, uitgewassen, en glad gestreken.
Kan hij morgen weer mooi in het rijtje staan :wub
11 oktober 2008 om 16:43 #17365014origineel gepost door Tukker sur meuse
@ sjors
Ja dat ben ik dan wel weer met je eens, maar ik had meer t plan om m’n omega eerst zo te maken zoals ik dat wil.
Andere skirts hier en daar nog een lip, ander grilletje en dan alles fatsoenlijk laten spuiten anders blijf je die kant op aan het rennen en heb je straks alsnog 12 kleuren aan je wagen.Dus gewoon fijn een knikkerbusje erop, zodat t erop lijkt en dan doen we dat later wel een keer goed.
@arjontje goeie tip bedankt, gaat als een raket.
Groet wim
Je hoeft niet te rennen lopen kan ook hoor:jerry:jerry
maar idd in 1 keer je auto spuiten is mooier.
12 oktober 2008 om 12:18 #17365015Ik heb net de olie van mijn omega gepeild en mag tot mijn grote genoegen zeggen dat het oliepeil na bijna 9000km nagenoeg niet is gezakt :thumbup
Na de inbouw van de motor heb ik het de 1e 2000 km goed in de gaten gehouden en toen zag het er al goed uit maar hier ben ik wel erg mee in mijn sas,geeft toch weer een beetje extra voldoening aan al het werk.
12 oktober 2008 om 12:30 #17365016origineel gepost door manus
Ik heb net de olie van mijn omega gepeild en mag tot mijn grote genoegen zeggen dat het oliepeil na bijna 9000km nagenoeg niet is gezakt :thumbupNa de inbouw van de motor heb ik het de 1e 2000 km goed in de gaten gehouden en toen zag het er al goed uit maar hier ben ik wel erg mee in mijn sas,geeft toch weer een beetje extra voldoening aan al het werk.
Mooi zo:thumbup
Nu maar lekker van de omega genieten.14 oktober 2008 om 09:39 #17365017origineel gepost door manus
Ik heb net de olie van mijn omega gepeild en mag tot mijn grote genoegen zeggen dat het oliepeil na bijna 9000km nagenoeg niet is gezakt :thumbupNa de inbouw van de motor heb ik het de 1e 2000 km goed in de gaten gehouden en toen zag het er al goed uit maar hier ben ik wel erg mee in mijn sas,geeft toch weer een beetje extra voldoening aan al het werk.
Nette prestatie voor een G3 gestookte en ”gereviceerde” moter. :thumbup:thumbup:thumbup
18 oktober 2008 om 09:25 #17365018origineel gepost door Xedrah
Sommigen zitten goed, andere wat minder. :PGrilletje:
Plaklettertjes op de achterkant. king:
Waar blijft de rest van de foto’s? :kewlpics
Weer even de nodige aandacht gegeven, de wekelijkse wasbeurt dus king:
18 oktober 2008 om 19:57 #17365019Originally posted by maxim102
Waar blijft de rest van de foto’s? :kewlpicsJa, leuk dat je erom vraagt. Ze komen zeer binnenkort. Vorige week vrijdag ben ik bij de RDW geweest voor het invoeren van de wagen. Dat is inmiddels allemaal gelukt zonder problemen. Afgelopen donderdag kreeg ik de kentekenpapieren binnen. Gelijk ff platen gehaald natuurlijk, dus nu is het een officiële Nederlander. king:
Zal zien of ik morgen wat plaatjes kan schieten, ben namelijk ook druk aan het klussen in huis dus heb niet veel tijd. Maar gaat goedkomen. :thumbup
18 oktober 2008 om 20:47 #17365020origineel gepost door opel_omega_steinmetz
Nette prestatie voor een G3 gestookte en ”gereviceerde” moter. :thumbup:thumbup:thumbupBen er ook erg blij mee en je hebt het gereviseerd heel toepasselijk tussen haakjes gezet,alle keerringen en pakkingen zijn wel vervangen en het noodzakelijke onderhoud is ook meteen gedaan maar verder is de motor niet los geweest dus van een revisie is eigenlijk geen sprake.
19 oktober 2008 om 07:04 #17365021origineel gepost door Xedrah
Originally posted by maxim102
Waar blijft de rest van de foto’s? :kewlpicsJa, leuk dat je erom vraagt. Ze komen zeer binnenkort. Vorige week vrijdag ben ik bij de RDW geweest voor het invoeren van de wagen. Dat is inmiddels allemaal gelukt zonder problemen. Afgelopen donderdag kreeg ik de kentekenpapieren binnen. Gelijk ff platen gehaald natuurlijk, dus nu is het een officiële Nederlander. king:
Zal zien of ik morgen wat plaatjes kan schieten, ben namelijk ook druk aan het klussen in huis dus heb niet veel tijd. Maar gaat goedkomen. :thumbup
Da’s goed nieuws !!! hoop wel luxe platen (met opgelegde letters :angel )
Ben erg benieuwd naar de foto’s :kewlpics
@ Maxim, ziet er weer stralend uit :wub
Groetend,
Sjors20 oktober 2008 om 17:02 #17365022Vanmorgen naar de spuiter gebracht:
20 oktober 2008 om 17:05 #17365023Moooi :wub:wub
Gelijk :kewlpics als hij gemonteerd is he:P
20 oktober 2008 om 18:07 #17365024Het hele forum heeft straks nog een kofferbak lipje :o
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.