Forumindex › Forums › Modellen › Omega › Wat heb je vandaag gedaan aan je Omega???
- Dit onderwerp bevat 2,761 reacties, 131 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 18 maart 2017om 00:52 door robert1701.
-
AuteurBerichten
-
6 september 2008 om 08:38 #17364900
origineel gepost door opel_omega_steinmetz
:wtfIk vindt dat chroom echt walgelijk :puke
Breekt echt de hele wagen, maargoed daar zijn die Amerikanen toch goed in.Hier schreef je nog wat anders :wtf
Vraag me af of dat gaat staan, dat chroom.Echter weet ik wel dat die velgen als wintervelgen zijnde niet lang hun schoonheid behouden met al die pekel.
Daar zeg je ook niet dat je ze mooi vind, maar ook niet dat je ze niet mooi vind !!
Groetend,
Sjors6 september 2008 om 16:39 #17364901origineel gepost door Sjors-V6
:wtfIk vindt dat chroom echt walgelijk :puke
Breekt echt de hele wagen, maargoed daar zijn die Amerikanen toch goed in.Hier schreef je nog wat anders :wtf
Vraag me af of dat gaat staan, dat chroom.Echter weet ik wel dat die velgen als wintervelgen zijnde niet lang hun schoonheid behouden met al die pekel.
Daar zeg je ook niet dat je ze mooi vind, maar ook niet dat je ze niet mooi vind !!
Groetend,
Sjorsmet ”vraag me af of dat gaat staan” bedoelde ik dat een tikkel synisch :vertag
Voor mij staat dus vast dat ik dat er nooit onder zou doen en ik chromen velgen dus walgelijk vindt.
6 september 2008 om 17:01 #17364902Dan geef ze maar aan mij :jerry
7 september 2008 om 11:06 #17364903origineel gepost door opel_omega_steinmetz
met ”vraag me af of dat gaat staan” bedoelde ik dat een tikkel synisch :vertag
Voor mij staat dus vast dat ik dat er nooit onder zou doen en ik chromen velgen dus walgelijk vindt.
Ah right !
origineel gepost door J-Omega
Dan geef ze maar aan mij :jerryOf aan mij…. dan word het loten :D
Groetend,
Sjors7 september 2008 om 19:03 #17364904Zonnekleppen geplaatst met spiegels en lampjes. (wel weer eens mijn vingers opengehaald aan dat scherpe blik tijdens het trekken van het kabelboompje…)
Auto ontdaan van het two tone lak effect. (hij is nu dus weer lekker schoongewassen ipv groen bovig en grijs onder…)
Daarna de bedrading van de trekhaak door het chassis gehaald. (in tijdnood eerst gewoon door de laadruimte laten lopen rechtstreeks naar de achterlichten).
Om vervolgens heel de auto nog even te stofzuigen.
15 september 2008 om 07:47 #17364905Naar Friesland gereden :D
15 september 2008 om 12:34 #17364906origineel gepost door opel_omega_steinmetz
Naar Friesland geredenGewoon voor de lol?? Ok ik geef toe, een omega is wel de beste manier om benzine te verspillen maar ik begin toch echt aan de gesteldheid van je goedwijs te twijfelen lars. Verklaart u nader aub.
Ik heb vandaag extra nasikabels gelegd. Het moest er toch maar eens van komen en om een hoop elende te voorkomen vandaag toch maar eens aan de slag gegaan met een paar flatcables.
Daarbij m’n omega volledig onbruikbaar gemaakt door een dopje 13 in de kelder te laten vallen en nu is het wachten tot m’n kameraad komt met een magneetpen. Ze zeggen wel eens vrouw aan het stuur = bloed aan de muur. Nouja chauffeurs in de werkplaats = een hoop ellende. Alleen rijmt dat dan weer niet hahaha.Sjeune gruusse
wim
15 september 2008 om 12:45 #17364907Gister even de rem slijtindicator gemaakt bij mijn vaders omi.
en winter bandjes er op gegooid.15 september 2008 om 13:15 #17364908origineel gepost door Tukker sur meuse
Naar Friesland geredenGewoon voor de lol?? Ok ik geef toe, een omega is wel de beste manier om benzine te verspillen maar ik begin toch echt aan de gesteldheid van je goedwijs te twijfelen lars. Verklaart u nader aub.
Ik heb zo’n vermoeden dat ie naar onze ouwe Fries is gekacheld :D
15 september 2008 om 14:38 #17364909origineel gepost door Tukker sur meuse
Denk dat i bij Spoelie geweest is Wim ;)
Groetend,
Sjors15 september 2008 om 15:09 #17364910origineel gepost door maxim 102
Ik heb zo’n vermoeden dat ie naar onze ouwe Fries is gekacheldorigineel gepost door sjors-v6
Denk dat i bij Spoelie geweest is WimJa, gaan jullie me ook nog vertellen hoeveel 1+1 is? hahaha, dat had ik namelijk zelf ook wel bedacht.
Maar meestal als mensen van hier naar spoelie zijn geweest komen ze terug met interressante mods of verbetringen of onderhoudsels ofzo.
En dat wil ik weten, en foto’s van zien natuurlijk. Wie weet heeft die andere tukker wel weer iets briljants gedaan. En willen meer mensen van hier dat op termijn ook. Mocht dit alles niet het geval zijn, dan was t wel een wat duur bakkie pleur lars. hahahaha
Groet wim
15 september 2008 om 17:40 #17364911origineel gepost door arjontje
Gister even de rem slijtindicator gemaakt bij mijn vaders omi.
en winter bandjes er op gegooid.:wtf
‘
Nu al winterbanden ?
Bij mij gaan ze er pas ergens in november onder, tenzij het al eerder echt bagger weer wordt.15 september 2008 om 17:41 #17364912origineel gepost door opel_omega_steinmetz
origineel gepost door arjontje
Gister even de rem slijtindicator gemaakt bij mijn vaders omi.
en winter bandjes er op gegooid.:wtf
‘
Nu al winterbanden ?
Bij mij gaan ze er pas ergens in november onder, tenzij het al eerder echt bagger weer wordt.Banden zijn niet veel meer worden op gereden voor het winter wordt.
en met de winter weer vers rubber.
Beetje zonde om banden met plusminus 4 mm weg te gooien.15 september 2008 om 20:21 #17364913origineel gepost door Tukker sur meuse
origineel gepost door maxim 102
Ik heb zo’n vermoeden dat ie naar onze ouwe Fries is gekacheldorigineel gepost door sjors-v6
Denk dat i bij Spoelie geweest is WimJa, gaan jullie me ook nog vertellen hoeveel 1+1 is? hahaha, dat had ik namelijk zelf ook wel bedacht.
Maar meestal als mensen van hier naar spoelie zijn geweest komen ze terug met interressante mods of verbetringen of onderhoudsels ofzo.
En dat wil ik weten, en foto’s van zien natuurlijk. Wie weet heeft die andere tukker wel weer iets briljants gedaan. En willen meer mensen van hier dat op termijn ook. Mocht dit alles niet het geval zijn, dan was t wel een wat duur bakkie pleur lars. hahahaha
Groet wim
Hij gaat weer net zo geheimzinnig doen als ie doet met z’n Irmscher voorbumper :D
16 september 2008 om 06:17 #17364914:P
Sommigen zullen denken wat een kinderachtig gedoe, maar alles op zijn tijd.
Sommige dingen nemen nu wat meer tijd, en ik ga niet over dingen uitwijken die nu nog geen waarheid zijn.Stel dat het niet lukt, dan kom ik er ook weer af als iemand met een grote mond, en die van alles zegt te willen maar niet doet………………………
@(wim) Tukker sur meuse;
Onbetaalbaar jou opmerkingen hierboven, ik lag dubbel achter de computer :D
16 september 2008 om 08:12 #17364915Vol verwachting klopt ons hart mannen. Het wordt vast wat moois, wat jullie daar aan het bekokstoven zijn.
En tja die opmerkingen, daar hoor ik wel vaker iets over heb er een beetje een hobby van gemaakt.Groet wim
16 september 2008 om 09:23 #17364916origineel gepost door Tukker sur meuse
origineel gepost door maxim 102
:jerry
Ik had niet gezien dat Maxim ook al ge replyd had !
Groetend,
Sjors21 september 2008 om 14:11 #17364917Nog even geprofiteerd van het mooie weer en em nog eens deftig gepoetst.
Zie ik dat één of andere kl**tzak m’n rechter achterdeur bekrast heeft.:swear
‘t is een kras van een 20-tal centimeter lang, gelukkig niet tot op de grondverf.
Iemand enig idee of ik dat er nog uit krijg en met welk spul ??
21 september 2008 om 16:32 #17364918Vandaag de Omi 3liter van jerremy Ververst incl nieuw filter
Stappenmotor EGR en gaskleppen gereinigd.
Dit is gebeurt met zijn 3en
Jeroen (jerremy), Mathijs (Bug Killer), en Ik (Wim-V6)
gelijk effe de stoelen van jeroen zijn astra vervangen voor astra-F1 GSi stoelen en mijn combo voorzien van Astra-F2 GSi / sport stoelen :D
Willem
21 september 2008 om 17:03 #17364919origineel gepost door Slurpy
Nog even geprofiteerd van het mooie weer en em nog eens deftig gepoetst.Zie ik dat één of andere kl**tzak m’n rechter achterdeur bekrast heeft.:swear
‘t is een kras van een 20-tal centimeter lang, gelukkig niet tot op de grondverf.
Iemand enig idee of ik dat er nog uit krijg en met welk spul ??
Ben je mooi klaar mee,
Als de kras echt niet diep is, kun je hem laten polijsten !
Zijn verschillende merken voor………..23 september 2008 om 18:18 #17364920vandaag met de omega naar mijn vrachtwagen gegaan toen ik terug kwam ben naar de opel gegaan voor ruitenwissers oude waren op en dopjes gehaalt voor vloer matjes en lekker genooten in mijn omega :afro:cool:
23 september 2008 om 19:55 #17364921Mijn Omie heeft iets vreemds, de ruitenwisser blijft heen en weer gaan in de interval stand. :hmmz
Volgens mij stopt ie net na de aanslag, dus als tie alweer omhoog gaat. Daardoor maakt ie die slag af en komt weer terug. Waarna ie dit hele verhaal herhaalt.
Wat kan er aan de hand zijn? Heeft iemand dit eerder gehad? Zit er speling in het mechanisme? of in de motor? Kan ik iets afstellen of moet de hele wiswas installatie vervangen worden?
24 september 2008 om 12:12 #17364922Vandaag op de autobaan 2 keer een sprint getrokken;
1x Opel Astra F GSI (onbekend of het een 8 of 16 klapper was), deze heb ik laten zien wat hij waard was.:D
1x Volkswagen Passat van het laatste type (moter onbekend, leek me een dieselaar), deze heeft mij dus mooi de hele tijd weten bij te benen :o:wtf
26 september 2008 om 06:33 #17364923Dit weekend niet veel, mooi op pad met een stel maten :thumbup
Mag ze straks weer eens weer wat presteren en een volle aanhanger trekken, i.p.v. de hele dag een beetje mooi staan te wezen :wub
26 september 2008 om 10:15 #17364924Nieuwe accu laten plaatsen.
Laatste paar dagen al last van moeilijk starten,laten nameten en was aan vervanging toe.gr
Danny
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.