Forumindex › Forums › Modellen › Omega › Wat heb je vandaag gedaan aan je Omega???
- Dit onderwerp bevat 2,761 reacties, 131 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 18 maart 2017om 00:52 door robert1701.
-
AuteurBerichten
-
18 mei 2008 om 21:01 #17364450
origineel gepost door opel_omega_steinmetz
Ah kijk, ook eens leuk om te zien dat er gewerkt moet worden :DVandaag was het voor mijn Omega ook weer eens een werkdag ipv een luxe dag :vertag
En zo 6 karren in totaal Lars ;) Lekker zo’n kacheltje, maar het hout moet ergens vandaan komen he :D
Wat heeft jou Omega gesjouwd vandaag? :)
18 mei 2008 om 21:05 #17364451origineel gepost door Sjors-V6
Vandaag een heerlijk stukje getourd met m’n Omega (IJselmeer – Utrechtse Heuvelrug), het was was er super voor :worsNa afloop haar buikje weer vol geschonken met 98′ en binnen onder de laken gezet king:
Greetzzz, Sjors
Wat hebben sommige Omega’s toch een mooi leventje :D
18 mei 2008 om 21:18 #17364452origineel gepost door maxim102
origineel gepost door Sjors-V6
Vandaag een heerlijk stukje getourd met m’n Omega (IJselmeer – Utrechtse Heuvelrug), het was was er super voor :worsNa afloop haar buikje weer vol geschonken met 98′ en binnen onder de laken gezet king:
Greetzzz, Sjors
Wat hebben sommige Omega’s toch een mooi leventje :D
Leuk om te zien hoe dat uiteen loopt op het forum !
Deze heeft inderdaad een super leventje, ik ben er voor m’n Omega en niet andersom ;)
Ze zal de hele week weer kunnen uitrusten ik heb voor dagelijks vervoer mijn Sparta-Met :jerry
Greetzzz, Sjors
18 mei 2008 om 21:21 #17364453origineel gepost door Heuti
Vandaag onze nieuwe aanwinst opgehaald!!
Stuurt lekker dit karretje met airco.
Ik rij in een zilvergrijze Omega 2.2i Station uit 2002 ……………. jij ook.
Mijn vrouw rijdt in een helderblauwe Agila Elegance uit 2001 …………… Jij (of je vrouw?) ook.:hmmz wat een toeval, zeg ;)
Groetjes,
Andrew
19 mei 2008 om 05:09 #17364454Dat is wel toeval ja!!!!
Mijn vrouw rijd in de Agila idd.
En onze Omi is idd van Sep 2002Zo heeft een tante van mij wel eens in een andere Citroen Dyana gezeten,
zelfs de deur open gedaan en er in gaan zitten.
Ze had het pas door toen ze aantal malen geprobeert had de auto te startten,
en dat haar asbak wel heel schoon was, dat kon nooit!!Grtzz Heuti
19 mei 2008 om 06:40 #17364455origineel gepost door maxim102
origineel gepost door opel_omega_steinmetz
Ah kijk, ook eens leuk om te zien dat er gewerkt moet worden :DVandaag was het voor mijn Omega ook weer eens een werkdag ipv een luxe dag :vertag
En zo 6 karren in totaal Lars ;) Lekker zo’n kacheltje, maar het hout moet ergens vandaan komen he :D
Wat heeft jou Omega gesjouwd vandaag? :)
Mijn oom en tante zouden een partij stenen naar mijn nichtje brengen die met de tuin bezig is (zij heeft geen auto met trekhaak) . De partij stenen met aanhanger woog zoon 1600 á 1700 kg.
Waarmee dachten ze dat te trekken; Hyundai Getz met een 1100 moter :puke. Schijnt dat ding te zijn gaan meuren en hebben ze zich maar eens bedacht dat die auto dat toch misschien wel niet kon trekken.
Dus zodoende hebben ze mij gebeld met het verzoek om het over te nemen. En daar zeg ik geen nee tegen, mooi werk met de aanhanger erachter. En nu kon ze ook weer eens een keer laten zien wat ze waard is, altijd maar een beetje gepoets te worden en luxe ritjes doen :angel
Hellaas geen :kewlpics, is mij erbij ingeschoten in de haast om de camera mee te nemen. Want toen ik aankwam zag de combinatie van Hyundai Getz – Tandemasser er niet uit :jerry
19 mei 2008 om 11:33 #17364456origineel gepost door opel_omega_steinmetz
Mijn oom en tante zouden een partij stenen naar mijn nichtje brengen die met de tuin bezig is (zij heeft geen auto met trekhaak) . De partij stenen met aanhanger woog zoon 1600 á 1700 kg.Waarmee dachten ze dat te trekken; Hyundai Getz met een 1100 moter :puke. Schijnt dat ding te zijn gaan meuren en hebben ze zich maar eens bedacht dat die auto dat toch misschien wel niet kon trekken.
Dus zodoende hebben ze mij gebeld met het verzoek om het over te nemen. En daar zeg ik geen nee tegen, mooi werk met de aanhanger erachter. En nu kon ze ook weer eens een keer laten zien wat ze waard is, altijd maar een beetje gepoets te worden en luxe ritjes doen :angel
Hellaas geen :kewlpics, is mij erbij ingeschoten in de haast om de camera mee te nemen. Want toen ik aankwam zag de combinatie van Hyundai Getz – Tandemasser er niet uit :jerry
:agent En heeft meneer Steinmetz wel zijn E-rijbewijs :agent
19 mei 2008 om 14:56 #17364457dat zien we volgende week in Blik Op De Weg
:jerry
19 mei 2008 om 15:01 #17364458Of wegmisbruikers met die k..tekruiper;) van een presentator
met zijn vriendje K.Spee.19 mei 2008 om 16:10 #17364459Ik zeg: Koos Spee = NSB, Leo de Haas for president. Heb t zelfs een poosje op m´n kentekenlijst hebben staan maar die is vorige week ook afgeschreven bij het plaatsen van m´n nieuwe luxe kentekens met kunststof opleg letters. Wilde de lijst wel behouden maar dat hield in dat ik gaten in me nieuwe kentekens moest boren. Dacht t niet dus.
Voor die van Spee heb ik geen goed woord over, landverraaier, en voor die commerciele stemmingmakerij wat zich verkeersmagazine noemt al helemaal niet. Gewoon fijn blik op de weg, meer en beter beeldmateriaal waar je mensen die t willen nog wat van kan leren ook.
20 mei 2008 om 17:26 #17364460Oh, en ook altijd die domme vragen aan Kneus spee,
zo van ” mag je even de kids naar school brengen zonder je gordel te dragen”
nog een ”moet je in het donker licht voeren op een rijdende auto”.:oBij wegmiskneuzen word je als een zware crimineel afgeschilderd,
als je met 83 km/u word staande gehouden,je hoeft nog net niet de boeien om.
Dus daarom dan maar verkeersvoorlichting via Leo de Haas:angel
Ook niet de hipste vent en iets te bet weterig, maar wel goede onderwerpen.Grtzz de Heut
20 mei 2008 om 17:32 #17364461Leo weigert naar de pijpen te dansen van Spee,die kleine krullebol kruipt erin als ze weer eens op het fietspad staan te ouwehoeren over van alles en nog wat.
20 mei 2008 om 20:47 #17364462origineel gepost door Heuti
Dat is wel toeval ja!!!!Mijn vrouw rijd in de Agila idd.
En onze Omi is idd van Sep 2002Zo heeft een tante van mij wel eens in een andere Citroen Dyana gezeten,
zelfs de deur open gedaan en er in gaan zitten.
Ze had het pas door toen ze aantal malen geprobeert had de auto te startten,
en dat haar asbak wel heel schoon was, dat kon nooit!!Grtzz Heuti
Ff totaalplaatje!!
Nu ben ik natuurlijk benieuwd naar jou :kewlpics:kewlpics
Grtzz de Heut
20 mei 2008 om 21:15 #17364463origineel gepost door Heuti
Ff totaalplaatje!!
Nu ben ik natuurlijk benieuwd naar jou :kewlpics:kewlpics
Grtzz de Heut
Ik heb momenteel geen foto waar onze twee auto’s opstaan, zal die maken en posten.
Gr.
Andrew
20 mei 2008 om 21:20 #17364464origineel gepost door 14XE
Leo weigert naar de pijpen te dansen van Spee,die kleine krullebol kruipt erin als ze weer eens op het fietspad staan te ouwehoeren over van alles en nog wat.Ja hier bij de Stichtse Rotonde, ik heb ze daar één keer betrapt André staat op een kratje :jerry :jerry :jerry ik had een foto gemaakt maar dat was niet goed gelukt (ik zat achter het stuur)
Greetzzz, Sjors
21 mei 2008 om 17:44 #17364465Speciaal voor Heuti een zeem over de auto’s gehaald :D en een fotootje geschoten :kewlpics
Groetjes,
Andrew
21 mei 2008 om 17:51 #17364466Ik vind het bijna eng!!!:D:D
Echt toeval!!
Je gaat me toch niet vertellen dat jij 35 jaar bent en je vriendin/vrouw 36 jaar??
Geweldig toch!!:thumbup
Misschien zijn er nog wel meer met deze combinatie:hmmzGroeten Heuti
21 mei 2008 om 18:09 #17364467origineel gepost door Heuti
Je gaat me toch niet vertellen dat jij 35 jaar bent en je vriendin/vrouw 36 jaar??
11 jaar geleden wel 35 jaar geweest :P, vrouwlief is wel ook 1 jaartje ouder dan ik. Maar volgens mij drijven we een beetje -offtopic
Gr.
Andrew
21 mei 2008 om 18:20 #17364468:kewlpics:kewlpics van jullie vieren maken
21 mei 2008 om 18:41 #17364469Leuke koppels daar :D
21 mei 2008 om 19:29 #17364470origineel gepost door roekenest
:kewlpics:kewlpics van jullie vieren makenMij iets te ver om helemaal naar zuid-holland te rijden!!:(
Misschien een keer op een of ander treffen;)Grtzz de Heut
22 mei 2008 om 15:52 #17364471:o
Jammer dat andrew ander velgen heeft, anders was het echt helemaal compleet geweest.
Maar vindt de vergelijkenis nu ook al angstaanjagend23 mei 2008 om 06:01 #17364472origineel gepost door Heuti
Mij iets te ver om helemaal naar zuid-holland te rijden!!:(
Misschien een keer op een of ander treffen;)Tja, een benzine-rijder :vertag ik lach me momenteel helemaal de hik als ik voor een paar tientjes weer dik 700 km kan rijden king:
Ik vrees dat ik mijn vrouw niet zo gek krijg om met haar auto mee te gaan naar een Opel-treffen, en om nou voor een fotootje met een auto-ambulance daar aan te komen …….. :hmmz Zou natuurlijk wel lachen zijn om dan de Omi op de ambulance te zetten :D:D:D:D
Ik verwachtte dat Schon Berkelland wellicht Berkel en Rodenrijs bij Rotterdam zou zijn, maar inderdaad is er ook nog een andere Berkel in Brabant. Dat is 80 km vanaf mijn stekkie.
Gr.
Andrew
23 mei 2008 om 13:05 #17364473uuh Andrew ,
Voor een paar tientjes rij ik 250km ( stads verkeer ) :swear
maar zeker geen 700km
ik rij in de stad 1 op 5 op de snelweg 1 op 10
wat voor Gas installatie heb je koltec / necam?
ik wel, misschien moet ik deze wel eens naar laten kijken bij een gas expert?
groeten,
hans
23 mei 2008 om 15:28 #17364474origineel gepost door andrew2
origineel gepost door Heuti
Mij iets te ver om helemaal naar zuid-holland te rijden!!:(
Misschien een keer op een of ander treffen;)Tja, een benzine-rijder :vertag ik lach me momenteel helemaal de hik als ik voor een paar tientjes weer dik 700 km kan rijden king:
Ik vrees dat ik mijn vrouw niet zo gek krijg om met haar auto mee te gaan naar een Opel-treffen, en om nou voor een fotootje met een auto-ambulance daar aan te komen …….. :hmmz Zou natuurlijk wel lachen zijn om dan de Omi op de ambulance te zetten :D:D:D:D
Ik verwachtte dat Schon Berkelland wellicht Berkel en Rodenrijs bij Rotterdam zou zijn, maar inderdaad is er ook nog een andere Berkel in Brabant. Dat is 80 km vanaf mijn stekkie.
Gr.
Andrew
Berkel in brabant is het ook niet, Berkelland is een fusie gemeente met Ruurlo,Borculo,Neede en Eibergen + alle gehuchten:D
Dus in het Oosten des s’lands, meer richting Doetinchem, Enschede en Winterswijk, daar tussen zo’n beetje.Grtzz Heuti
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.