Forumindex › Forums › Modellen › Omega › Wat heb je vandaag gedaan aan je Omega???
- Dit onderwerp bevat 2,761 reacties, 131 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 18 maart 2017om 00:52 door robert1701.
-
AuteurBerichten
-
5 mei 2008 om 16:16 #17364375
origineel gepost door big yin
Je hebt mazzel Andrew, Het weer gaat beter worden vanaf morgen en de temperatuur gaat omhoog.We zijn net terug van een rond ritje door de Scottish Higlands en hebben heerlijk weer gehad en alleen vanmiddag regen gehad.
Waar zit je ergens in Schotland?
Je hebt inderdaad gelijk, vandaag (maandag) was het schitterend weer, de hele dag scheen de zon. Ben hier helaas niet voor vakantie en heb dus de hele dag met iemand op kantoor gezeten :(
Ik ben in Grangemouth (tussen Edinburgh en Glasgow), de plaats die vorige week de kranten heeft gehaald omdat de enige raffinaderij van Noord-Engeland en Schotland door een staking stil gelegd moest worden. En inderdaad moet ik op die raffinaderij zijn voor het werk. Inmiddels wordt de boel weer opgestart.
Groetjes,
Andrew
5 mei 2008 om 16:18 #17364376vandaag bij de VOD geweest voor distributieriem .
gelijk de multiriem maar laten vervangen.
kosten incl riemen , spanrolsets en waterpomp en uiteraard montage 400 euries .
kost een paar centen maar …. juist :vertag
ze (mijn omi;)) kan er weer ff tegen .gr ron (die het nu al te warm vind om te werken :jerry:jerry:jerry)
5 mei 2008 om 16:54 #17364377Valt mee toch?? :hmmz,
of niet 400 Euro voor al dat werk!!5 mei 2008 om 18:17 #17364378origineel gepost door Heuti
Valt mee toch?? :hmmz,
of niet 400 Euro voor al dat werk!!ben je ook wel bijna kwijt aan een massameter :jerry:jerry
5 mei 2008 om 18:40 #17364379origineel gepost door roekenest
origineel gepost door Heuti
of niet 400 Euro voor al dat werk!!ben je ook wel bijna kwijt aan een massameter :jerry:jerry
Als dat zo zou zijn!!!!!
Dan zouden er niet veel Omega gekken zijn!!!!:D:D:D
Ik geloof 130 Euri voor Luchtmassameter incl montage.5 mei 2008 om 19:11 #17364380origineel gepost door andrew2
origineel gepost door big yin
Je hebt mazzel Andrew, Het weer gaat beter worden vanaf morgen en de temperatuur gaat omhoog.We zijn net terug van een rond ritje door de Scottish Higlands en hebben heerlijk weer gehad en alleen vanmiddag regen gehad.
Waar zit je ergens in Schotland?
Je hebt inderdaad gelijk, vandaag (maandag) was het schitterend weer, de hele dag scheen de zon. Ben hier helaas niet voor vakantie en heb dus de hele dag met iemand op kantoor gezeten :(
Ik ben in Grangemouth (tussen Edinburgh en Glasgow), de plaats die vorige week de kranten heeft gehaald omdat de enige raffinaderij van Noord-Engeland en Schotland door een staking stil gelegd moest worden. En inderdaad moet ik op die raffinaderij zijn voor het werk. Inmiddels wordt de boel weer opgestart.
Groetjes,
Andrew
Jammer dat je de hele dag binnen moest zitten.
We zitten niet ver bij je vandaan in Fife aan de andere kant van het water.
We hadden vandaag vrij vanwege een bank holiday en hebben het er van genomen.
Moest nog een rem lamp vervangen en heb wat onderdelen besteld bij de vauxhall dealer.
De ruiten wisser sproeiers halen maar net de onder kant van het raam en het zijn geen originele dus die dingen die er nu opzitten ( met lampjes er in) gaan er af. Ik zal de filter ook een clean geven en hopenlijk is dit na het weekend beter.
Ook viel de auto dit weekend een keer uit en heb de twee pakkingen voor de lucht klep besteld maar heb deze net schoon gemaakt dus begrijp even niet waar dit vandaan kwam.
stationair lijkt ook af en toe weer even te schommelen.
Zijn er meer dingen die slecht stationair toerental kunnen veroorzaken en eventueel uitvallen van de motor bij afremmen?
Ik heb even gekeken maar heb geen lekage gevonden van lucht kanalen of vacuum leidingen.5 mei 2008 om 20:22 #17364381Vanavond in het avond rood nog een ritje gemaakt door het prachtige Twente :D Had ik wel verdient na een dag poetsen.
5 mei 2008 om 20:50 #17364382What can i say ? :wub :wub :wub aleen die 2e fot had e je cam even ander moeten instellen.. zodat net je Omega wat minder zwart wegviel.
Mooie plek ! kunnen we volgende keer als ik weer in Twente ben ook een leuke shoot houden king:
Greetzzz, Sjors
5 mei 2008 om 22:14 #17364383origineel gepost door opel_omega_steinmetz
Vandaag de wagen van mijn ouwe lui een lak verzegeling gegeven, was der wel weer voor vond ik :wors
En om het af te maken de begeerde 17 inch ”Sport” velgen eronder geschroeft wat pa ook wel kon waarderen :kewlpicsMijn hemel wat is die opgeknapt zeg !! :o :o niet dat ze er niet goed uit zag, maar zag de laatste keer (doordat je Pa’s Omega toch word gebruikt) wel dat ze weer een poetsbeurt kon gebruiken, nou ze mag er wezen ! :o :kewlpics :wors
Als ik de volgende keer weer bij je ben zal ik eens met je Pa praten wat hij van de velgen vind, denk wel dat hij het enorm merkt kwa sturen (veel strakker)
Groetsss, Sjors
6 mei 2008 om 00:20 #17364384Zaterdag een prop in mn linkerachterband laten schieten en vandaag 4 nieuwe antidiefstalslotjes voor de LM velgen gehaald en gemonteerd.
Aankomende week maar even geen bier drinken, de kas moet wel blijven kloppen.Groet Henk
6 mei 2008 om 11:32 #17364385Die rode omega ziet er ZOOOO veel beter uit met die wielen! Heel mooi.
Zowiezo, die rode kleur staat hem heel goed. Leuke foto’s ook :kewlpics
6 mei 2008 om 15:51 #17364386origineel gepost door Heuti
of niet 400 Euro voor al dat werk!!idd heut het valt eigenlijk wel mee
ikzelf heb nog nog nooit de distri riem vervangen dus voor mij telt de zekerheid dat het goed word gedaan ook mee
maar toch 400 euries wegtellen bij de VOD :vertag doet toch ff zeer ;)gr ron ;)
6 mei 2008 om 15:53 #17364387origineel gepost door opel_omega_steinmetz
Vanavond in het avond rood nog een ritje gemaakt door het prachtige Twente :D Had ik wel verdient na een dag poetsen.:hmmz een reactie hierop ?
:wub :wub :wub
allemachtig wat mooiiiiiiiiiiiiiii :thumbup
gr ron
6 mei 2008 om 16:25 #17364388@Lars , wederom nice pics:kewlpics
Alleen jammer dat je na het ritje stuifzand op je achterklep vind.:jerry:jerry:jerry7 mei 2008 om 21:30 #173643898 mei 2008 om 19:28 #17364390vandaag op de zaak gewassen gezeemd en gestofzuigd
zweette nog meer dan van een dag werken :thumbdown
ze zijn veels te groot die stations :swear
8 mei 2008 om 21:23 #17364391origineel gepost door 14XE
vandaag op de zaak gewassen gezeemd en gestofzuigdzweette nog meer dan van een dag werken :thumbdown
Bwhahahaha :wors je moet d’r wel wat voor over hebben maat king:
Greetzz, Sjors
8 mei 2008 om 21:44 #17364392origineel gepost door 14XE
vandaag op de zaak gewassen gezeemd en gestofzuigdzweette nog meer dan van een dag werken :thumbdown
Ik ken ‘t.. :mad: Morgenochtend is de mijne aan de beurt :angel
8 mei 2008 om 21:44 #17364393origineel gepost door maxim102
origineel gepost door 14XE
Ik ken ‘t.. :mad:
Ik moet 2 Opel’s doen ! niet zeuren jullie :jerry
8 mei 2008 om 21:47 #17364394origineel gepost door Sjors-V6
Ik moet 2 Opel’s doen ! niet zeuren jullie :jerry
Dan heb je tenminste nog wat afwisseling :jerry
8 mei 2008 om 22:02 #17364395Gister met de Omi naar een Agila wezen kijken( ja sorry ,gisteren is niet vandaag) en de Agila gekocht!!! voor mijn vrouw, leuk ding zo’n Agilaatje!!
1.2i bj 2001 Elegance met airco.
Dus nu ook te vinden op het Agila,Zafira,Meriva forum:D:D:D:D9 mei 2008 om 08:51 #17364396Gefeliciteerd, doe maar wat foto’s! :thumbup
9 mei 2008 om 14:02 #17364397origineel gepost door Xedrah
Gefeliciteerd, doe maar wat foto’s! :thumbupEven geduld nog!! moet ik ook:P:P
Volgende week kan ik em ophalen:wub
Grtzz de Heutp.s ik zal zeker een paar pics maken en hier posten,
bij het Agila,Meriva,Zafira forum is het niet zo druk als hier:D
ook daar zal ik ze dan posten.9 mei 2008 om 14:14 #17364398Vandaag mijn Omega maar ff laten wennen aan de hete zon.;);)
Grtzz de Heut
9 mei 2008 om 17:10 #17364399origineel gepost door Heuti
Vandaag mijn Omega maar ff laten wennen aan de hete zon.;);)
Grtzz de Heut
Jij durft zo de deur inene helemaal open te gooien ! ik zou het toch stukje bij beetje steeds een beetje verder open doen :afro
Greetzzz, Sjors
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.