Forumindex › Forums › Modellen › Omega › Wat heb je vandaag gedaan aan je Omega???
- Dit onderwerp bevat 2,761 reacties, 131 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 18 maart 2017om 00:52 door robert1701.
-
AuteurBerichten
-
27 maart 2008 om 18:13 #17364175
origineel gepost door spoelie
sjors jij bent niet echt normaal,maar toch houden wij allemaal van jou:jerry:jerry:jerryBwhahahahah :wors :wors :wors
origineel gepost door opel_omega_steinmetz
Straks wil je pa hem ook nog houden :jerry
In de periode dat ik mijn wagen heb, heb ik haar nog nooit uitgeleend, zelfs niet aan mijn ouders:o Ik rij eigenlijk altijd in de wagen
Stijns’s Pa rijd een Vectra C ! :vertag
en bij hoge uitzondering neem ik plaats op de bijrijders stoel.Ik voel mij vereerd :wors :wors :wub
Greetzzz, Sjors
27 maart 2008 om 18:34 #17364176Originally posted by Sjors-V6quote]origineel
Straks wil je pa hem ook nog houden :jerry
In de periode dat ik mijn wagen heb, heb ik haar nog nooit uitgeleend, zelfs niet aan mijn ouders:o Ik rij eigenlijk altijd in de wagen
Stijns’s Pa rijd een Vectra C ! :vertag
Greetzzz, Sjors
Ja, daarom juist:P:P:jerry
Ik heb vandaag een Volvo XC70 D5 AWD het nakijken gegeven,
Was vanaf ongeveer 60km/h tot 170km/h!!
Waren twee banen rechtdoor bij een stoplicht, rechts stond een vw jetta, en links dus die Volvo, en achter die Volvo stond mijn MV6 je:P
Ik alvast het befaamde S knopje ingedrukt
Toen het groen werd waren we die jetta natuurlijk gelijk kwijt, dus ik naar rechts!
Die gozer in die Volvo ziet dat, en gaat dus gelijk vol op het gas……
Maar helaas voor hem deed ik dat ook, en ging ik er mooi rechts voorbij!
dat gezicht van die kerel:jerry :jerry:jerryMet een snelheid van ongeveer 160Km/h gaf ik dus netjes richting aan, en ging voor hem rijden!!
Groetjes,
Niels
27 maart 2008 om 18:58 #17364177Als wij naar een verjaardag rijden rij ik altijd heen,
omdat ik dan heel veel biertjes drink;););):puke:sleeping
:P
Dat is goed geroggeld dacht ik zo:thumbup:thumbupGrtzz de Heut
27 maart 2008 om 19:09 #17364178Originally posted by Heuti
Als wij naar een verjaardag rijden rij ik altijd heen,
omdat ik dan heel veel biertjes drink;););):puke:sleeping
:P
Dat is goed geroggeld dacht ik zo:thumbup:thumbupGrtzz de Heut
Dat doe ik dus ook zo!
Op de terugweg zit dan meestal mijn Zusje achter het Omega stuur!
Groetjes,
Niels
27 maart 2008 om 19:52 #17364179Irriteer jij je dan ook zo wanneer het regend maar niet hard genoeg,
het vrouwvolk de ruitenwissers altijd op volle stand laat staan.:argue
Dan zet ik hem zo op interval terwijl ik er naast zit.
Verder rijd ze prima en hard;) en zijn we altijd weer snel thuis.27 maart 2008 om 19:55 #17364180heb vandaag me 18″ velgen eronder gezet.
gelijk een setje slotbouten erop .
me omi een wasbeurt ennuhhh :kewlpicsgr ron
27 maart 2008 om 19:58 #17364181Nice!!! , het kan de goedkeuring wegdragen.
Ik hou zelf meer van de Opel originals maar vind deze zekers mooi:thumbupHey, je rijd op gas??
Rijdt dat nog goed??zat het al in de auto?
of heb je het in laten bouwen??27 maart 2008 om 20:01 #17364182origineel gepost door Heuti
Nice!!! , het kan de goedkeuring wegdragen.
Ik hou zelf meer van de Opel originals maar vind deze zekers mooi:thumbupHey, je rijd op gas??
Rijdt dat nog goed??zat het al in de auto?
of heb je het in laten bouwen??thnx ;)
en idd ik rijd op gas ,
de g3 installatie zat er al in en het rijd buitengewoon :thumbup27 maart 2008 om 20:04 #17364183Actieradius van????
Wegenbelasting???Tja ik denk ook wel eens dat gas voor ons beter zal zijn qua km’s
27 maart 2008 om 20:06 #17364184origineel gepost door Heuti
Irriteer jij je dan ook zo wanneer het regend maar niet hard genoeg,
het vrouwvolk de ruitenwissers altijd op volle stand laat staan.:argue
Dan zet ik hem zo op interval terwijl ik er naast zit.Daar hebben ze de ‘regensensor’ voor uitgevonden Heuti! :jerry
27 maart 2008 om 20:12 #17364185Ze wisten in Sep 2002 nog niet wat dat was denk ik.:D
27 maart 2008 om 20:15 #17364186Dopke, ik ben normaal gesproken ook meer voor het originele, maar dit staat hem toch erg goed! ;) :thumbup
27 maart 2008 om 20:16 #17364187origineel gepost door Heuti
Ze wisten in Sep 2002 nog niet wat dat was denk ik.:DHaha, in twee maanden kan inderdaad veel gebeuren :D :D
27 maart 2008 om 20:23 #17364188origineel gepost door Heuti
Actieradius van????
Wegenbelasting???Tja ik denk ook wel eens dat gas voor ons beter zal zijn qua km’s
bij normaal gebruik (rechtervoetje !) zo’n 600 a 700 km (70 ltr)
wegenbelasting 93 euries in de maandgr ron
27 maart 2008 om 21:45 #17364189origineel gepost door dopke
origineel gepost door Heuti
Actieradius van????
bij normaal gebruik (rechtervoetje !) zo’n 600 a 700 km (70 ltr)
wegenbelasting 93 euries in de maandgr ron
Netjes!!! thanx!!!
27 maart 2008 om 23:46 #17364190origineel gepost door dopke
heb vandaag me 18″ velgen eronder gezet.
Netjes Ron !
ik ben (zoals meerdere) echt een origineel freak :P plus het feit dat ik ze te rond voor een B2 vind, de B2 is een strakke auto, de B1 een veel rondere kwa desigin.. maar dat is een zeikerige smaak van mij king:
Greetzzz, Sjors
27 maart 2008 om 23:49 #17364191origineel gepost door nielss
Ja, daarom juist:P:P:jerry
Ja daar doelde ik ook op Niels ! :jerry
origineel gepost door nielss
Ik heb vandaag een Volvo XC70 D5 AWD het nakijken gegeven,Was vanaf ongeveer 60km/h tot 170km/h!!
Waren twee banen rechtdoor bij een stoplicht, rechts stond een vw jetta, en links dus die Volvo, en achter die Volvo stond mijn MV6 je:P
Ik alvast het befaamde S knopje ingedrukt
Toen het groen werd waren we die jetta natuurlijk gelijk kwijt, dus ik naar rechts!
Die gozer in die Volvo ziet dat, en gaat dus gelijk vol op het gas……
Maar helaas voor hem deed ik dat ook, en ging ik er mooi rechts voorbij!
dat gezicht van die kerel:jerry :jerry:jerryMet een snelheid van ongeveer 160Km/h gaf ik dus netjes richting aan, en ging voor hem rijden!!
Groetjes,
Niels
Goed werk :angel dat rustige rijden in een Omega is heerlijk, maar héél af en toe even het pedaaltje vloeren is ook wel :wub:wors
Greetzzz, Sjors
28 maart 2008 om 08:21 #17364192origineel gepost door Sjors-V6
origineel gepost door dopke
Netjes Ron !
ik ben (zoals meerdere) echt een origineel freak :P plus het feit dat ik ze te rond voor een B2 vind, de B2 is een strakke auto, de B1 een veel rondere kwa desigin.. maar dat is een zeikerige smaak van mij king:
Greetzzz, Sjors
thnx sjors
en idd de b1 is mooi ronder van uitvoering
heb zelf ook een 98er omi gehad en vond die qua dash een “gezeliggere uitstraling” hebbengr ron
28 maart 2008 om 12:23 #17364193origineel gepost door dopke
origineel gepost door Sjors-V6
Netjes Ron !
Greetzzz, Sjors
thnx sjors
heb zelf ook een 98er omi gehad en vond die qua dash een “gezeliggere uitstraling” hebbengr ron
Mooie wielen hoor. Staan hem goed. Ook ik zie liever originele wielen, maar dit is natuurlijk wel weer wat specialer. Ook leuk.
Verder eens wat betreft dash van een B1. Dat interieur vind ik net even wat mooier, al zal dat van een B2 wellicht wat ‘beter’ in elkaar zitten.
28 maart 2008 om 14:27 #17364194origineel gepost door Sjors-V6
me omi een wasbeurt ennuhhh :kewlpics… plus het feit dat ik ze te rond voor een B2 vind… maar dat is een zeikerige smaak van mij king:
Greetzzz, Sjors
Sjors, ALLE velgen zijn rond :jerry
28 maart 2008 om 14:55 #17364195origineel gepost door Illuminat0r
Sjors, ALLE velgen zijn rond :jerryHaha, 1 dagje op het forum en al weer flink wakker :jerry:jerry
28 maart 2008 om 14:59 #17364196Vandaag de Irmscher grille binnen gekregen en gemonteerd :wub
Ik zal het jullie niet aandoen om foto’s te laten zien, daar zal ik hem eerst eens even voor gaan wassen :D
28 maart 2008 om 17:29 #17364197Sorry, kon ‘t niet laten :angel
Morgen komen ( veel ! ) duidelijkere foto’s! ( als ‘t weer meezit, zoals ‘t er nu uitziet niet.. :hmmz )
28 maart 2008 om 17:38 #17364198origineel gepost door dopke
thnx sjors
Ron,
Ja het blijft ewen smaak kwestie king: ach als ieder maar gelukkig is :wors
origineel gepost door Illuminat0r
Sjors, ALLE velgen zijn rond :jerry
Ja heheheh :jerry
origineel gepost door maxim102
Vandaag de Irmscher grille binnen gekregen en gemonteerd :wubIk zal het jullie niet aandoen om foto’s te laten zien, daar zal ik hem eerst eens even voor gaan wassen :D
Héél veel plezier ermee Maxim !
Voor diegene nog een foto van de grille:
Greetzzz, Sjors
28 maart 2008 om 17:50 #17364199Omega buiten gezet, lekker gewassen afgezeemd, en zojuist weer binnen gezet king:
Greetzzz, Sjors
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.