Forumindex › Forums › Modellen › Omega › Wat heb je vandaag gedaan aan je Omega???
- Dit onderwerp bevat 2,761 reacties, 131 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 18 maart 2017om 00:52 door robert1701.
-
AuteurBerichten
-
24 januari 2008 om 23:32 #17363925
Ons lederen interieur behandeld ! aangezien het nog helemaal schoon is, alleen met cream behandeld :wub
Groet, Sjors
25 januari 2008 om 06:37 #17363926origineel gepost door Hans-V6
Ons lederen interieur behandeld ! aangezien het nog helemaal schoon is, alleen met cream behandeld :wubGroet, Sjors
Alweer:P
25 januari 2008 om 09:18 #17363927origineel gepost door cliff
origineel gepost door Hans-V6
Ons lederen interieur behandeld ! aangezien het nog helemaal schoon is, alleen met cream behandeld :wubGroet, Sjors
Alweer:P
wanneer was de laatste keer ? toch wel weer bijna 2 maanden geleden !
Leder is (zoals je wel weet) ook maar ‘gewoon’ een huid, ik moet mn handen ook meerdere malen per dag insmeren.. nou ja slecht voorbeeld.. enfin je gebruikt vast bodylotion :P en nee wil je niet helpen insmeren :jerry maar als wij onze huid niet af en toe de aandacht geven die zij nodig heeft, word het droog en gaat het na verloop van tijd scheuren.. zelfde geld voor het Leder in de Omega :angel
Daarom goed bijhouden :wors maar da’s voor jouw niet zo bekend.. je hebt (nog) een velours/stoffen interieur :vertag
Greetzzz, Sjors
25 januari 2008 om 10:23 #17363928oeh, stoot onder de gordel :jerry
25 januari 2008 om 14:43 #17363929origineel gepost door 0mega_cruiser
Deur grepen voor aan de binnenkant ( waar de toplaag vanaf gaat ) besteld bij de VOD
By omega_cruiser, shot with KODAK EASYSHARE C300 DIGITAL CAMERA at 2008-01-21komen van de week binnen
groeten, hans
nou de handgrepen zijn binnen
hoe los ik dit op met de gesmolte bevestigingen
By omega_cruiser, shot with CYBERSHOT at 2008-01-25ik dacht oh zo gebeurd maar nou twijfel ik toch wel ff
ik heb wel gelezen op de tis dat je ze eraf moet steken met een mes of schroevendraaier maar ik moet de zelfde punten nog een keer gebruiken om het zaakje vast te zetten
iemand tips:wors:wors:wors
groeten, hans
25 januari 2008 om 16:50 #17363930Zal Sjors wel weten, want die zei dat hij het vaker had vervangen :vertag
25 januari 2008 om 16:53 #17363931Vandaag mijn koplampen vervangen voor 2 nieuwe exemplaren, met een tikkie hulp van ons Spoeltje.
Was namelijk in de koplamp lv vocht gaan zitten, binnen de garantie termijn.
Kon ze toen beide ruilen zodat ik niet met eventueel (kleur) verschil zit.
Kan k ze morgen gelijk eens afstellen.Groeten,
Lars
25 januari 2008 om 18:01 #17363932origineel gepost door annerob
En En En???? Nu zijn we nieuwschierig natuurlijk….;)Hij is getaxeerd op 21.500 euro en ik had zelfls zo’n 16 a 18.000 euro verwacht. dus mijn dag was weer goed. Mooie 4×4 trouwens.:wors
26 januari 2008 om 00:48 #17363933Kapje van de (linker) spiegel naar de spuiter gebracht.
Hoop die volgende week weer binnen te krijgen :)Heb besloten mijn eigen spiegel gewoon te laten zitten, en enkelt het “kuip” werk van de nieuwe spiegel over te zetten op mijn eigen spiegel, scheelt A) weer werk en B) houdt hem zo voor mijn gevoel origineler.
Zit grotendeels tussen mijn oren, maar vervang liever geen onderdelen :)Ben ook beetje huiverig om deurplaat los te moeten halen :angel
26 januari 2008 om 09:23 #17363934Gisteren zijn mijn velgen met de winterbanden gebracht door vriend Spoelmans, die mijn auto nogal erg smerig vond, waarop ik mijn Omega maar in de Wasbox met de hand heb gewassen, hij glimd weer als een snikkel in de maneschijn.:jerry
26 januari 2008 om 16:52 #17363935origineel gepost door cliff
Gisteren zijn mijn velgen met de winterbanden gebracht door vriend Spoelmans, die mijn auto nogal erg smerig vond, waarop ik mijn Omega maar in de Wasbox met de hand heb gewassen, hij glimd weer als een snikkel in de maneschijn.:jerryOhw daar kreeg ik geen commentaar op, mijn Omi is ook stinkend smerig :jerry
26 januari 2008 om 17:22 #17363936ook gewassen vandaag,enkeld niet de omega maar de corsa,die was smeriggggggggggggg niet normaal meer .
26 januari 2008 om 18:03 #17363937origineel gepost door BYM
origineel gepost door cliff
Gisteren zijn mijn velgen met de winterbanden gebracht door vriend Spoelmans, die mijn auto nogal erg smerig vond, waarop ik mijn Omega maar in de Wasbox met de hand heb gewassen, hij glimd weer als een snikkel in de maneschijn.:jerryOhw daar kreeg ik geen commentaar op, mijn Omi is ook stinkend smerig :jerry
Tsja BYM spoelmans is van mij niet gewend dat mijn Omi smerig is,, dus het viel wel op zeg maar.:jerry
26 januari 2008 om 18:05 #17363938origineel gepost door 14XE
ook gewassen vandaag,enkeld niet de omega maar de corsa,die was smeriggggggggggggg niet normaal meer .tsja Ronald, als je jou Omega voor de sier op je oprit of in de garage hebt staan wordt ie ook niet smerig he..:P
26 januari 2008 om 18:40 #17363939origineel gepost door cliff
origineel gepost door 14XE
ook gewassen vandaag,enkeld niet de omega maar de corsa,die was smeriggggggggggggg niet normaal meer .tsja Ronald, als je jou Omega voor de sier op je oprit of in de garage hebt staan wordt ie ook niet smerig he..:P
erger nog,heb geen oprit of garage,zelfs geen parkeerplaats voor de deur.
hij staat doordeweeks stil,en af en toe zie ik hem dagen niet:cry
26 januari 2008 om 19:35 #17363940origineel gepost door 0mega_cruiser
origineel gepost door 0mega_cruiser
Deur grepen voor aan de binnenkant ( waar de toplaag vanaf gaat ) besteld bij de VOD
By omega_cruiser, shot with KODAK EASYSHARE C300 DIGITAL CAMERA at 2008-01-21komen van de week binnen
groeten, hans
nou de handgrepen zijn binnen
hoe los ik dit op met de gesmolte bevestigingen
By omega_cruiser, shot with CYBERSHOT at 2008-01-25ik dacht oh zo gebeurd maar nou twijfel ik toch wel ff
ik heb wel gelezen op de tis dat je ze eraf moet steken met een mes of schroevendraaier maar ik moet de zelfde punten nog een keer gebruiken om het zaakje vast te zetten
iemand tips:wors:wors:wors
groeten, hans
Nou ze zitten er op, vandaag maar aan begonnen,
het is echt nieuw vooral met de nieuwe schakelaar unit king:
in ieder geval Sjors en Wilfred H bedankt voor de tips voor het monteren van de handvatten :wors:wors:wors
groeten, hans
26 januari 2008 om 19:50 #17363941origineel gepost door 14XE
origineel gepost door cliff
origineel gepost door 14XE
erger nog,heb geen oprit of garage,zelfs geen parkeerplaats voor de deur.
hij staat doordeweeks stil,en af en toe zie ik hem dagen niet:cry
Dat noem ik pas een gemis:P
ik voelmet je mee Ronald.:jerry26 januari 2008 om 21:49 #17363942Ik heb vandaag mdf gekocht en gezaagt voor mn woofer kist….. komende week eens even in elkaar flansen!
:P27 januari 2008 om 00:32 #17363943Omega gewassen en afgezeemd + de bandjes in de glim king:
En gisteravond eerst Nielsss bezocht om mijn mede leven te betuigen en daarna nog even bij Metalrush geweest :angel
Greetzzz, Sjors
Enfin om 04:05 was ik weer thuis :D
28 januari 2008 om 10:48 #17363944Bedankt voor de complimenten over de Monterey. :) Afgelopen weekend heb ik de olie + filter vervangen en een algehele check van de auto gedaan. Binnenkort maar eens poetsen, want hij kan nog veel meer glimmen!
Gistermiddag heb ik de zwarte Omega met de hand gepoetst, althans; een flink deel ervan. Tis zoveel werk dat ik het niet af kreeg. Misschien vanavond nog het dak en twee deuren doen, dan is ie klaar. Oh ja, ook een plastic zijstrip vervangen, die was losgeraakt aan één kant en beschadigd. Ach ja, zo blijf je lekker bezig he… :P Dan heb ik dit weekend ook nog gewerkt aan het prepareren van het 1.6 gsi blokje van de Corsa.
Duidelijk een zwarte handen weekend. :jerry
28 januari 2008 om 10:52 #17363945origineel gepost door Xedrah
Gistermiddag heb ik de zwarte Omega met de hand gepoetst, althans; een flink deel ervan. Tis zoveel werk dat ik het niet af kreeg. Misschien vanavond nog het dak en twee deuren doen, dan is ie klaar. Oh ja, ook een plastic zijstrip vervangen, die was losgeraakt aan één kant en beschadigd. Ach ja, zo blijf je lekker bezig he… :P
Duidelijk een zwarte handen weekend. :jerry
Heb je de Omega er nog bij ?! :o ik dacht dat je ‘m ingerolen had op de Montery !
Greetzzz, Sjors
28 januari 2008 om 10:58 #17363946Wij hadden een grijze V6 en een zwarte combi. De grijze is ingeruild voor de Monterey. :)
28 januari 2008 om 13:36 #17363947Gisteren maar voor de verandering weer eens 3, 6 pitters op de bult gehad :wub
En gediscuseerd over hoe prachtig deze auto’s wel niet zijn die we hier rijden !28 januari 2008 om 16:18 #17363948heb er mee gereden vandaag :o
28 januari 2008 om 16:25 #17363949origineel gepost door opel_omega_steinmetz
Gisteren maar voor de verandering weer eens 3, 6 pitters op de bult gehad :wub
En gediscuseerd over hoe prachtig deze auto’s wel niet zijn die we hier rijden !oooo dus je hebt het over de Ford Mondeo PLATINUM gehad:wub
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.