Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1
- Dit onderwerp bevat 11,215 reacties, 675 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 22 december 2016om 20:12 door DOCTOR007.
-
AuteurBerichten
-
4 januari 2012 om 16:26 #17635781
Getver…dat interieurfilter was echt hard aan vervanging toe!
4 januari 2012 om 16:31 #17635782@trashmetal wrote:
Ieuwwww, ben trouwens benieuwd hoe de mijne er uit ziet
Eerst andere dingen aan mn hoofdVandaag ff naar moeders gefietst waar mn autotje staat (kleine 10km)
Wilde ik de slangen van de oliekoeler loshalen
Kwam ik er achter dat ik met het spruitstuk er op
Er niet bij kom hoe ik hem heb gemonteerd, Leuk
Na de helft van de moertjes los te hebben gedraaid heb ik het opgegeven
Dat krom staan en die kouw trek ik echt niet meer :swear
Zit er heel erg aan te denken hem te schorsen en mn baas heeeel lief aan te kijken
Bedrijgen kan alsnog :jerryWelke kouw? je doet net of het winter is -10 :jerry
4 januari 2012 om 16:35 #17635783@RISL wrote:
Getver…dat interieurfilter was echt hard aan vervanging toe!
ik heb die van de Corsa een vervangen die mijn moeder destijds had.
die viel in 10 stukken uit elkaar toen ik hem eruit pakte.
Was nog de 1e volgens mij :jerry4 januari 2012 om 19:52 #17635784@astraTD wrote:
@trashmetal wrote:
Ieuwwww, ben trouwens benieuwd hoe de mijne er uit ziet
Eerst andere dingen aan mn hoofdVandaag ff naar moeders gefietst waar mn autotje staat (kleine 10km)
Wilde ik de slangen van de oliekoeler loshalen
Kwam ik er achter dat ik met het spruitstuk er op
Er niet bij kom hoe ik hem heb gemonteerd, Leuk
Na de helft van de moertjes los te hebben gedraaid heb ik het opgegeven
Dat krom staan en die kouw trek ik echt niet meer :swear
Zit er heel erg aan te denken hem te schorsen en mn baas heeeel lief aan te kijken
Bedrijgen kan alsnog :jerryWelke kouw? je doet net of het winter is -10 :jerry
Heb mn rug aardig verziekt met mn vorige beroep
En als je dan met iets minder aangename temperaturen (zo dan) :D
Voorovergebukt staat te klooien, wil je dat al gauw als onaangenaam ervaren
Als je dan ook eens een kleine 42km op zo’n dag moet fietsen
Wordt je daar niet vrolijker van :swear4 januari 2012 om 19:59 #1763578542 km per dag fietsen? Das echt heel veel!
4 januari 2012 om 20:03 #17635786Das zeker veel !!
RESPECT, ik had de auto gepakt :jerryRik :)
4 januari 2012 om 20:31 #17635788Dan had ik nog de taxi gebeld.
4 januari 2012 om 20:56 #17635789die fiets ik niet eens op een jaar :jerry
4 januari 2012 om 21:28 #17635790AnoniemLid sinds:
1 January 1970haha ja, dat bedoel ik :P
Respect hoor!4 januari 2012 om 23:59 #17635791Hé! Leuk topic!
Heb sinds 3 dagen een astra f uit 95. Erfenisje van mn opa, en die was er echt heeeeel zuinig op al reed hij er de laatste jaren eigenlijk niet meer mee.
Dus wil zijn wagentje in ere herstellen dus…..
poetsen, poetsen, poetsen, poetsen, poetsen, poetsen, poetsen, poetsen, poetsen, poetsen, poetsen, poetsen, poetsen, poetsen, poetsen, poetsen
Oh ja, ook nog even de kapotte antenne uitgebouwd (gedoe zeg en nu moet ik ook nog een nieuwe vinden, haha)Maar…..de wagen is mooi… Gewoon nieuw!!! king:
5 januari 2012 om 05:53 #17635792@JasperZwolle wrote:
Hé! Leuk topic!
Heb sinds 3 dagen een astra f uit 95. Erfenisje van mn opa, en die was er echt heeeeel zuinig op al reed hij er de laatste jaren eigenlijk niet meer mee.
poetsen, poetsen, poetsen, poetsen, poetsen, poetsen, poetsen, poetsen, poetsen, poetsen, poetsen, poetsen, poetsen, poetsen, poetsen, poetsen
Oh ja, ook nog even de kapotte antenne uitgebouwd (gedoe zeg en nu moet ik ook nog een nieuwe vinden, haha)Maar…..de wagen is mooi… Gewoon nieuw!!! king:
Van harte welkom op dit forum !!
Voor het plaatsen van foto’s en/of een avatar verwijs ik je graag naar het volgende How-To gedeelte
Hartelijke groet, Rik ;)
5 januari 2012 om 07:16 #17635793Heb ff de routeplanner er bij gepakt, het is iets minder
Van uit mn huisje naar moeders waar de astra staat heen en weer is 11 km
Naar mn werk heen en weer is 20km
Dus ik peddel soms 31 km op een dag :???:Goedemorgen iedereen ik ben slapen, Houdoe!
Mario
5 januari 2012 om 08:38 #17635794@JasperZwolle wrote:
Hé! Leuk topic!
Leuk dit vraagt om foto’s :thumb
5 januari 2012 om 08:39 #17635795@trashmetal wrote:
Heb ff de routeplanner er bij gepakt, het is iets minder
Dus ik peddel soms 31 km op een dag :???:Goedemorgen iedereen ik ben slapen, Houdoe!
Mario
Je blijft tenminste wel fit :wors
5 januari 2012 om 09:38 #17635797AnoniemLid sinds:
1 January 1970@ JasperZwolle; Foto’s! :D
5 januari 2012 om 13:53 #17635798@astraTD wrote:
@trashmetal wrote:
Mario
Dat dan weer wel, merk wel dat mn conditie is verbeterd :thumbup
Merk vooral bij de stoplichtsprintjes dat het vermogen veel eerder vrij komt :jerry5 januari 2012 om 16:34 #17635799@trashmetal wrote:
@astraTD wrote:
@trashmetal wrote:
Mario
Merk vooral bij de stoplichtsprintjes dat het vermogen veel eerder vrij komt :jerryHahaha hopelijk niet teveel vermogen, dat je op je achterwiel ervan door gaat :jerry
5 januari 2012 om 16:36 #17635800Vandaag maar eens alle lampjes vervangen van de middenconsole en de tellerbak.
Alleen weet ik niet of er normaal gesproken ook een lamje zit achter dat knopje waar een auto opstaat onder de knop van de kachel?
Weet iemand of die normaal ook moet branden? zie er namelijk geen fitting zitten.5 januari 2012 om 17:25 #17635801ff gekeken of hij nog niet weg gewaait was, maar hij stond er gelukkig nog :angel
5 januari 2012 om 17:42 #17635802AnoniemLid sinds:
1 January 1970@ Astra TD, Ja hoort er ook in.
Vrijdag ga ik ook nog eens een poging wagen.5 januari 2012 om 17:58 #17635803Op verzoek: ik me even voorgesteld met verhaaltje en foto op de show your astra!
5 januari 2012 om 18:18 #17635805@astraTD wrote:
@trashmetal wrote:
@astraTD wrote:
@trashmetal wrote:
Mario
Merk vooral bij de stoplichtsprintjes dat het vermogen veel eerder vrij komt :jerryHahaha hopelijk niet teveel vermogen, dat je op je achterwiel ervan door gaat :jerry
Heb wel meer last van onderstuur vooral met dit weer
en dat wil je niet hebben op een fiets hahahaha :jerry5 januari 2012 om 18:32 #17635806@Mr.F wrote:
@ Astra TD, Ja hoort er ook in.
Vrijdag ga ik ook nog eens een poging wagen.Hmm ik zie totaal geen fitting zitten waar een lampje hoort tezitten. Morgen ga ik toch langs de sloop ga ik daar eens wat piemelen.
5 januari 2012 om 18:33 #17635807@trashmetal wrote:
@astraTD wrote:
@trashmetal wrote:
@astraTD wrote:
@trashmetal wrote:
Mario
Heb wel meer last van onderstuur vooral met dit weer
en dat wil je niet hebben op een fiets hahahaha :jerryHahahaha ik zit alleen soms op de fiets in de sportschool :jerry
5 januari 2012 om 18:36 #17635808AnoniemLid sinds:
1 January 1970@astraTD wrote:
@Mr.F wrote:
@ Astra TD, Ja hoort er ook in.
Vrijdag ga ik ook nog eens een poging wagen.Hmm ik zie totaal geen fitting zitten waar een lampje hoort tezitten. Morgen ga ik toch langs de sloop ga ik daar eens wat piemelen.
In het how to topic heb ik een how to gezet bij interieurverlichting.
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.