Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1
- Dit onderwerp bevat 11,215 reacties, 675 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 22 december 2016om 20:12 door DOCTOR007.
-
AuteurBerichten
-
27 december 2011 om 17:47 #17635649
hier rijden er niet gek veel rond hoor, meeste zijn de g, met name de station, je ziet hier wel heel veel astra H rijden.
ik kom nu enkele jaren op de sloop, en nog nooit 1 harde astra f gezien :hmmz of wielranden weg, of de kokerbalken, onderkant deuren, gaten in de bodum. voordeur sponning schanierzijde.
de calibra’s kunnen helemaal roesten, stond er 1 op de sloop, kan beter zeggen wat er niet verroest was.na al die roest gezien te hebben was de keuze van een g snel gemaakt.
zelfs mijn corsa a1 tr heeft nog minder roest dan de fjes die hier rond rijden.27 december 2011 om 17:52 #17635650@derartz wrote:
ey mr.F en kadastra, ik lees regelmatig posts van jullie, maar ik heb sterk het vermoeden dat jullie in twee auto’s rond rijden… waarom eigenlijk?? is één niet genoeg? niet dat het niet goed is, of dat het niet mag, maar persoonlijk zou ik niet weten wat ik met twee astra g’s moet zeg maar. of is één van de auto’s misschien van je vrouw/vriendin.
is trouwens geen kritiek ofzo he, maar het valt me gewoon opDat klopt, ik heb uhm…..3 auto’s op naam staan op dit moment (zie ook mn onderschrift)
Waarom ik er 2 heb
Tja, goede auto’s doe ik niet weg.
Mn F heb ik straks 11 jaar en rijd superheerlijk op LPG.
Af en toe slaat het roestvirus toe maar technisch: op en top.Later, in 2008 is mn E toegevoegd. Eerst als donorauto (had de motor nodig voor in mn F)
maar ook had ik al lange tijd heimwee naar weer een E. mn eerste auto was namelijk ook een E.
Dus ja, ik heb daarom beide motoren omgewisseld en mn E stap voor stap opgeknapt.
Nu heb ik een erg mooie E en F en das een heeele mooie hobby zo voor de deur.Ik heb binding met deze auto’s.
Daarom heb ik 2 en tijdelijk 3 auto’s…
Mn vrouw heeft alleen rijbewijs AM, mn stiefzoon lest nu voor B. Voor hem is de F uit 1995.Rik :) :) :)
27 december 2011 om 18:00 #17635651vandaag langs de garage geweestvoor nieuwe voorbanden en een andere accu… erg verlaat kerstcadeautje zeg maar kostte me weer 264 euro….
maar wel 35 euro korting op de accu en er is nog gebalanceerd en er kwam nog een of andere domme verwijderingsbijdrage bij voor de banden…:D
27 december 2011 om 18:10 #17635652@robert_corsa wrote:
hier rijden er niet gek veel rond hoor, meeste zijn de g, met name de station, je ziet hier wel heel veel astra H rijden.
ik kom nu enkele jaren op de sloop, en nog nooit 1 harde astra f gezien :hmmz of wielranden weg, of de kokerbalken, onderkant deuren, gaten in de bodum. voordeur sponning schanierzijde.
de calibra’s kunnen helemaal roesten, stond er 1 op de sloop, kan beter zeggen wat er niet verroest was.na al die roest gezien te hebben was de keuze van een g snel gemaakt.
zelfs mijn corsa a1 tr heeft nog minder roest dan de fjes die hier rond rijden.oke laten we ff vooropstellen dat mijn reactie niet verkeerd bedoeld is, ook al komt ie waarschijnlijk wel zo over.
ik vraag me af als je bij het plaatsen van deze reactie ook wel serieus hebt na gedacht over wat je ging zeggen.
waarom?nou heel makkelijk, je hebt het over astra’s OP DE SLOOP!
verwacht je echt dat je daar keiharde astra’s tegen gaat komen dan?
een enkele keer zal er een harde tussen liggen omdat deze dan andere problemen hebben.
bijvoorbeeld afgekeurd.
wanneer zo persoon geen beunhazer kan vinden komt ie bij de garage uit, wat in 9 van de 10 gevallen veel geld kost.
de gemiddelde sloop geeft 50 a 100 euro voor een auto.
auto zonder keuring raak je niet kwijt.
nja dan maar de sloop (zonder keuring wil ik nog wel eens geintressert zijn trouwens)
en kopen een nieuwe.ach, ik wou er nog verder op in gaan, maar neem aan dat dit ook wel genoeg zegt.
als ik naar de sloop ga verwacht ik juist alleen maar roestende astra’s
wanneer er een niet roestende staat vraag ik aan de sloper als hij dat niet eeuwig zonde vind.nu is de astra f bijna 20 jaar oud..
over 20 jaar staat de sloop vol met roestige g tjes.
en zo kun je wel door blijven gaan ;)en nogmaals, k bedoel het niet verkeerd, maar vond dat echt ff een rare reactie.
27 december 2011 om 18:11 #17635653@robert_corsa wrote:
haha, fjes liefhebbers hoor.
even eerlijk op een rijtje.
-de astra f is een ouwe lullenbak, kun je niet op heen, zet hem maar naast de nieuwere astra’s. tis allemaal behoorlijk achterhaald
-gsi is wel leuk:D
-astra fjes rotten als een gek, net als de corsa b en de calibra’s en vectra a en b. heb er nog geen 1 gezien op de sloop die nog goed is.
-meestal rijden er oudere mensen in, vandaar term: ouwe lullenbakastra g is en zal nog heel lang tijdloos blijven. je kan zeggen wat je wilt, maar het ontwerp, zowel binnen als buiten is gewoon erg goed gelukt.
-astra gtjes roesten een stuk minder tot bijna niet. mijne heeft wel geteld 2 blaasjes van 1 mm bij elkaar. al 2 jaar en gaat niet verder
heb op de sloop nog nooit een roestende astra g gezien.
astra g heeft veel snellere blokjes geleverd dan in de f. die denk ik ook nog wel beter zijn.
zie heel veel 1.6 16v ecotec blokjes staan met 2 ton of meerzoveel verschilt een f niet met een g, zijn beide met 16v en 8v blokjes geleverd, beide evenveel ruimte onder de kap, en kofferbak zal ook even groot zijn. daarnaast oogt een g ook een stuk sportiever dan een f. zitten mooiere en veel betere lijnen in.
@mr.f: zal wel lekker ingereden zijn dan met 71dkm :jerryverder zijn de fjes niet lelijk ofzo. alleen mag er niet gesproken worden over een ”goede” auto vind ik. een goede auto roest niet, kent weinig onderhoud, gaat lang mee.
de meeste op het forum wonen in het zuiden, of in belgie. daar roesten de auto’s al een stuk minder. hier in noord holland heb je toch te maken met een zoute lucht. dus eerder kans op roest.
mn corsa b kwam uit den helder, die had behoorlijk wat roestschade. helaas…..even ontopic: vandaag de astra eens gewassen, en de sloop opgezocht.
nog 2000km rijden, en ik heb de auto dan 2 jaar, 4 maanden en 60.000 km :worsAuto’s die op de sloop staan/liggen kun je toch niet vergelijken met wat er nog rijdt op de weg ???
Ik zie zat F’jes die roestvrij op de sloop liggen maar die voor of achterschade hebben.
Wil je een mooie F zien ?
dan zal ik zo groot mogelijk een foto van mn F op dit forum posten zodat je roest kan gaan zoeken. Het zal je alleen niet lukken :D
Mijn F is straks 20 jaar en heeft een blok gehad met ruim 4,5 ton erop. Dit blok rijdt ook nog steeds !Rik :)
27 december 2011 om 18:14 #17635654@robert_corsa wrote:
even eerlijk op een rijtje.
-de astra f is een ouwe lullenbak, kun je niet op heen, zet hem maar naast de nieuwere astra’s. tis allemaal behoorlijk achterhaald
-astra fjes rotten als een gek,
-meestal rijden er oudere mensen in, vandaar term: ouwe lullenbak-astra gtjes roesten een stuk minder tot bijna niet
-astra g heeft veel snellere blokjes geleverd dan in de f. die denk ik ook nog wel beter zijn.verder zijn de fjes niet lelijk ofzo. alleen mag er niet gesproken worden over een ”goede” auto vind ik. een goede auto roest niet, kent weinig onderhoud, gaat lang mee.
Hier ga ik even op reageren want dit slaat echt helemaal nergens op….
Ten eerste is er niks eerlijks aan, het is gewoon jou objectieve mening die je hier gewoon even post.Dat een Astra F achterhaald is ten opzichte van een Astra G is helemaal niet zo gek, er zit ook een jaar of 7 / 8 ontwikkeling tussen. Je kan ook zeggen dat een Astra G ten opzichte van een Astra H en zeker ten opzichte van een Astra J achterhaald is.
Vergeet niet dat de Astra F2 wel aan de basis stond van de Astra G.
Overigens zie ik hier in de buurt veel 65+’ers in een nieuwe Audi A, A4 of Q5 rondsturen, zullen dan dus ook wel ouwe lullenbakken zijn ?Je geeft wel aan dat de Astra F’jes roesten, maar vlak een G ook niet uit. ik noem even snel de subframes, scheurtjes in de deuren bij de 3 deurs modellen, roest in de wielkuipen en tankvulhals, roest op de remleidingen, de EGR klep en zo kan ik nog wel even doorgaan
Overigens roest een Astra H nog harder dan een F & G maar dat ter zijde.In de Astra G is zelfs een 1.2 motor geleverd, dat heb ik in een Astra F nog nooit voorbij zien komen. Daarnaast is het bij Opel helemaal misgegaan toen ze met de EcoPech blokken begonnen. Bij welke Astra werden die ook alweer in alle modellen geleverd ?
Als je dus bovenstaand verhaaltje in acht neemt rijden jij en ik dus ook een slechte auto…
27 december 2011 om 18:48 #17635655@trashmetal wrote:
ik snap hem niet helemaal, denk je dat het bullshit is dat ik geen nieuwer model makkelijk kan veroorloven?
mijn bruto salaris begint met een 2 krijg 28% ploegentoeslag en eens per kwartaal 250 tot 300 prestatiebonus, ff lachen :D
ik zou maar eens een rekenmachine pakken en natellen wat ik er allemaal in heb gestopt
ben hem aan het klaarstomen om over het circuit te kunnen gooien
vind je het gek dat ik de f verkies boven de latere modellen?
een astra f is het fijnste om aan te sleutelen, lekker de ruimte
licht in gewicht, toch veel ruimer dan een corsa
mijn astra f is schadevrij, roestvrij en het interieur is ook als nieuw
er zijn er maar weinig over die vergelijkbaar zijn met mijnenogmaals, ik snap em niet :jerry
Hahaha, nee zo is dat zeker niet bedoeld. Maar de meeste mensen scheppen op over loon, auto’s en sex. Dus trek het je niet persoonlijk aan :P Als ik ze mag geloven dan is mijn salaris toch altijd het minste, totdat ze door de mand vallen dat ze recht op zorgtoeslag hebben :P
Ik rij ook maar auto’s van een paar euro, vind het zonde geld een auto :P Heb er nu 2 staan (Ibiza uit ’00 en astra uit ’02).
Wat mijn salaris is hoef ik niet te vertellen, valt toch niet te controleren :P27 december 2011 om 18:58 #17635656AnoniemLid sinds:
1 January 1970@ Bovenstaande reactie’s : :thumbup
Ja, een goede auto breng je niet naar de sloop, vandaar dat er slechte exemplaren staan.
Astra F’s van de 1e lading roesten ook. Dat is gewoon zo.. maar zoals iedereen weet is dit bij MY94 verbeterd.Je mag bij mijn Astra F komen zoeken naar roestplekken, maar je zal NIKS vinden ;)
Daarbij; De Astra F is van 1991, 20 jaar!! en nu stikt het er nog van dus is het geen goede auto volgens jou? ;)27 december 2011 om 19:14 #17635657Eerlijk is eerlijk, Astra’s van 1992 zoals die van mij zijn zeer schaars geworden.
De lichting uit 1993 vind je weer volop !!
Toeval ??Rik :)
27 december 2011 om 19:15 #17635658AnoniemLid sinds:
1 January 1970Mwah, dat valt wel mee hoor.. zijn er genoeg van 1992.
27 december 2011 om 19:25 #17635659waar gaat dit over zeg
27 december 2011 om 19:38 #17635660discuusie over de staat van de astra f hahah
mijn 95 er mag je ook komen bekijken… de plekken wat hier boven gezegt word zal je 1 plekje vinden (rechter achterspatbord) van 2 cm bij nog geen 1 cm.
op een plek waar ik laatst toevallig keek zag ik wel roest, wat ik niet eerder gehoord heb :P maar wel een vrij logiese plek vind.
onder de motorkap, aan de achterkant van de motor, in het midden onder de parafaan (daar loopt het water dus uit van de parafaan) daar is ie roestig, en in 1 van de voorste spatborden roest ie heel minimaal aan de kant van de motor.al met al zeer weinig roest.
en mocht die van mij wel stokverrot zijn… ja dan kom je hem ook tegen op de sloop lijkt mij :P27 december 2011 om 20:06 #17635661@Juffer1 wrote:
@robert_corsa wrote:
even eerlijk op een rijtje.
-de astra f is een ouwe lullenbak, kun je niet op heen, zet hem maar naast de nieuwere astra’s. tis allemaal behoorlijk achterhaald
-astra fjes rotten als een gek,
-meestal rijden er oudere mensen in, vandaar term: ouwe lullenbak-astra gtjes roesten een stuk minder tot bijna niet
-astra g heeft veel snellere blokjes geleverd dan in de f. die denk ik ook nog wel beter zijn.verder zijn de fjes niet lelijk ofzo. alleen mag er niet gesproken worden over een ”goede” auto vind ik. een goede auto roest niet, kent weinig onderhoud, gaat lang mee.
Hier ga ik even op reageren want dit slaat echt helemaal nergens op….
Ten eerste is er niks eerlijks aan, het is gewoon jou objectieve mening die je hier gewoon even post.Dat een Astra F achterhaald is ten opzichte van een Astra G is helemaal niet zo gek, er zit ook een jaar of 7 / 8 ontwikkeling tussen. Je kan ook zeggen dat een Astra G ten opzichte van een Astra H en zeker ten opzichte van een Astra J achterhaald is.
Vergeet niet dat de Astra F2 wel aan de basis stond van de Astra G.
Overigens zie ik hier in de buurt veel 65+’ers in een nieuwe Audi A, A4 of Q5 rondsturen, zullen dan dus ook wel ouwe lullenbakken zijn ?Je geeft wel aan dat de Astra F’jes roesten, maar vlak een G ook niet uit. ik noem even snel de subframes, scheurtjes in de deuren bij de 3 deurs modellen, roest in de wielkuipen en tankvulhals, roest op de remleidingen, de EGR klep en zo kan ik nog wel even doorgaan
Overigens roest een Astra H nog harder dan een F & G maar dat ter zijde.In de Astra G is zelfs een 1.2 motor geleverd, dat heb ik in een Astra F nog nooit voorbij zien komen. Daarnaast is het bij Opel helemaal misgegaan toen ze met de EcoPech blokken begonnen. Bij welke Astra werden die ook alweer in alle modellen geleverd ?
Als je dus bovenstaand verhaaltje in acht neemt rijden jij en ik dus ook een slechte auto…
scheurtjes in de deuren bij de 3 deurs? wat bedoel je daarmee? daar was ik ff heel nieuwsgierig na aangezien ik ook een 3 deurs heb:P
enne, robert. weet niet of jij het weet maar er rijden genoeg OUDE LULLEN in een een astra g rond. mijn astra g is ook van een OUDE LUL geweest. 1 voordeel de oude lullen zijn er vaak wel zuinig op.
27 december 2011 om 20:17 #17635662De aansluiting van de raamstijl op de deur zeg maar. Als je dan aan de binnenkant kijkt vlak boven het deurpaneel, waar de lak net begint, daar scheuren 99 van de 100 deuren bij de Astra g driedeurs versies. Je hoeft je daar niet druk om te maken hoor, doen ze allemaal en het zijn vaak maar haarscheurtjes.
27 december 2011 om 20:21 #17635663@OscaR-16v wrote:
@Juffer1 wrote:
@robert_corsa wrote:
even eerlijk op een rijtje.
-de astra f is een ouwe lullenbak, kun je niet op heen, zet hem maar naast de nieuwere astra’s. tis allemaal behoorlijk achterhaald
-astra fjes rotten als een gek,
-meestal rijden er oudere mensen in, vandaar term: ouwe lullenbak-astra gtjes roesten een stuk minder tot bijna niet
-astra g heeft veel snellere blokjes geleverd dan in de f. die denk ik ook nog wel beter zijn.verder zijn de fjes niet lelijk ofzo. alleen mag er niet gesproken worden over een ”goede” auto vind ik. een goede auto roest niet, kent weinig onderhoud, gaat lang mee.
Hier ga ik even op reageren want dit slaat echt helemaal nergens op….
Ten eerste is er niks eerlijks aan, het is gewoon jou objectieve mening die je hier gewoon even post.Dat een Astra F achterhaald is ten opzichte van een Astra G is helemaal niet zo gek, er zit ook een jaar of 7 / 8 ontwikkeling tussen. Je kan ook zeggen dat een Astra G ten opzichte van een Astra H en zeker ten opzichte van een Astra J achterhaald is.
Vergeet niet dat de Astra F2 wel aan de basis stond van de Astra G.
Overigens zie ik hier in de buurt veel 65+’ers in een nieuwe Audi A, A4 of Q5 rondsturen, zullen dan dus ook wel ouwe lullenbakken zijn ?Je geeft wel aan dat de Astra F’jes roesten, maar vlak een G ook niet uit. ik noem even snel de subframes, scheurtjes in de deuren bij de 3 deurs modellen, roest in de wielkuipen en tankvulhals, roest op de remleidingen, de EGR klep en zo kan ik nog wel even doorgaan
Overigens roest een Astra H nog harder dan een F & G maar dat ter zijde.In de Astra G is zelfs een 1.2 motor geleverd, dat heb ik in een Astra F nog nooit voorbij zien komen. Daarnaast is het bij Opel helemaal misgegaan toen ze met de EcoPech blokken begonnen. Bij welke Astra werden die ook alweer in alle modellen geleverd ?
Als je dus bovenstaand verhaaltje in acht neemt rijden jij en ik dus ook een slechte auto…
scheurtjes in de deuren bij de 3 deurs? wat bedoel je daarmee? daar was ik ff heel nieuwsgierig na aangezien ik ook een 3 deurs heb:P
enne, robert. weet niet of jij het weet maar er rijden genoeg OUDE LULLEN in een een astra g rond. mijn astra g is ook van een OUDE LUL geweest. 1 voordeel de oude lullen zijn er vaak wel zuinig op.
:jerry :jerry :jerry
Rik :)
27 december 2011 om 20:22 #17635664zullen we ff een topic maken: Hoe rot is jou Astra? :jerry
27 december 2011 om 20:25 #17635665@GSI Racer wrote:
zullen we ff een topic maken: Hoe rot is jou Astra? :jerry
Nou zul je het hebben :jerry :jerry :jerry
Rik :)
27 december 2011 om 20:26 #17635666AnoniemLid sinds:
1 January 1970Dan hoef ik er niks te posten, whoehoe :D
27 december 2011 om 20:38 #17635667@astraTD wrote:
Ziet er nog goed uit en geen roest tezien :thumbup
dank u :D
@robert_corsa wrote:hier rijden er niet gek veel rond hoor, meeste zijn de g, met name de station, je ziet hier wel heel veel astra H rijden.
ik kom nu enkele jaren op de sloop, en nog nooit 1 harde astra f gezien :hmmz of wielranden weg, of de kokerbalken, onderkant deuren, gaten in de bodum. voordeur sponning schanierzijde.
de calibra’s kunnen helemaal roesten, stond er 1 op de sloop, kan beter zeggen wat er niet verroest was.na al die roest gezien te hebben was de keuze van een g snel gemaakt.
zelfs mijn corsa a1 tr heeft nog minder roest dan de fjes die hier rond rijden.mag ik jou dan gaan stalken met foto’s van sloop astra f’s die helemaal hard zijn
maar met ecopech staan
wilde je zeggen dat er na de c20xxx motoren nog iets echt goeds gekomen was?
en dat design bla bla is ook bull, smaken verschillen nu eenmaal :D
vind zelf de g een beetje saai design hebben
de ronde vormen van de f hebben mij altijd al erg aangetrokken
ook als ik achter het stuur zit van een g vind ik het maar een saaie bedoeling
waarbij ik vind dat het dashboard van mn f veel speelser en is gevormd en gericht op de bestuurder
ook heb je beter zicht in een f omdat hij lager is
gewicht vermogen verhouding gunstiger
onderhoud van de g en de f ligt nagenoeg gelijk :D
zeker op de baan lijkt me de f een betere keuze als de g of later
daarom heb ik voor de f gekozen :worsen om ff ontopic te komen….
mijn kabelboom zit nu helemaal toppie :thumb
wat kleine schoonheidsfoutjes hersteld en een en ander gesoldeerd
het eigenlijke probleem had ik al vrij snel gevonden toen ik goed naar de stekker keek die naast de bc hangt
na het omstekkeren en voorzien van constante en geschakelde plus kon ik gaan proberen
hoop benzinelucht paar knallen en accu leeg :swear
het is duidelijk dat de brandstofpomp nu zijn werk doet, aardig wat lekkage
ook de adaptor van de oliekoeler lekt
na het eten wilde ik mn motorkap openen om de accu even aan de lader te leggen
krijg ik die weer niet meer open, leuk hobbies houd je bezig :swear
ik hoop dat er morgen iemand ff mn motorkap kan induwen want waarschijnlijk zit er iets tussen
mn moeder, waar mn project waggel staat is herstellende van een knie operatie dus ben ook nog eens de hele dag in het huishouden doende
tot ik weer moet werken logeer ik hier en had gehoopt met auto weg te kunnen
maar voorlopig zit het steeds niet mee….Mario
27 december 2011 om 20:46 #17635668@robert_corsa
tja zulke reacties kun je dan verwachten. je eigen auto de hemel in prijzen omdat deze wel geteld 2 roestblaasjes heeft die je amper met je blote oog kunt zien zoals je omschrijft. en iedereen die een astra f, corsa b of vectra a of b rijd, hebben een roestige oude lullenbak.die ouwe lullen zijn anders gek op zo’n astra g als jij heb. misschien maar eens beter nadenken voordat je iets typt.
27 december 2011 om 21:00 #17635669@OscaR-16v wrote:
@robert_corsa
tja zulke reacties kun je dan verwachten. je eigen auto de hemel in prijzen omdat deze wel geteld 2 roestblaasjes heeft die je amper met je blote oog kunt zien zoals je omschrijft. en iedereen die een astra f, corsa b of vectra a of b rijd, hebben een roestige oude lullenbak.die ouwe lullen zijn anders gek op zo’n astra g als jij heb. misschien maar eens beter nadenken voordat je iets typt.
:thumbup :thumbup
En nu zet ik er ook een punt achter.
Rik :)
27 december 2011 om 21:09 #17635670.[/quote]
:thumbup :thumbup
En nu zet ik er ook een punt achter.
Rik :)[/quote]
zet mij dan ff voor je zwarte f in je testament
kannie functioneren als luxe wagen en mn sportive als trackslet :jerryMario
27 december 2011 om 21:15 #17635671AnoniemLid sinds:
1 January 1970@OscaR-16v wrote:
@robert_corsa
tja zulke reacties kun je dan verwachten. je eigen auto de hemel in prijzen omdat deze wel geteld 2 roestblaasjes heeft die je amper met je blote oog kunt zien zoals je omschrijft. en iedereen die een astra f, corsa b of vectra a of b rijd, hebben een roestige oude lullenbak.die ouwe lullen zijn anders gek op zo’n astra g als jij heb. misschien maar eens beter nadenken voordat je iets typt.
Amen :wors
27 december 2011 om 22:02 #17635672@Mr.F wrote:
@OscaR-16v wrote:
@robert_corsa
tja zulke reacties kun je dan verwachten. je eigen auto de hemel in prijzen omdat deze wel geteld 2 roestblaasjes heeft die je amper met je blote oog kunt zien zoals je omschrijft. en iedereen die een astra f, corsa b of vectra a of b rijd, hebben een roestige oude lullenbak.die ouwe lullen zijn anders gek op zo’n astra g als jij heb. misschien maar eens beter nadenken voordat je iets typt.
Amen :wors
Robert_corsa Durft voorlopig niks meer te posten hierzo :jerry :jerry
27 december 2011 om 22:50 #17635673ey kom dan mee naar buiten jonge ! ! ! ;)
ik ga er niks aan toevoegen maar idd ik had ook op getrokken wenkbrouwen toen ik dat van robertCorsa las. misschien doet hij het wel om jullie te foppen, afwachtend op wat jullie gaan posten haha :jerry
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.