Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1
- Dit onderwerp bevat 11,215 reacties, 675 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 22 december 2016om 20:12 door DOCTOR007.
-
AuteurBerichten
-
29 september 2011 om 20:38 #17635048
gaaf, die matten!! :thumb
zelf laten maken?
zo ja, waar? :wub30 september 2011 om 17:17 #17635051Ja zelf (laten) maken, als je de site wilt kan ik wel effe u2u sturen
30 september 2011 om 19:01 #17635052u2u maar eens.
wel leuk!30 september 2011 om 19:39 #17635053Pookhoes vervangen!
30 september 2011 om 20:17 #17635054AnoniemLid sinds:
1 January 1970Gewassen, uitgezogen, gereden & om een multieriem geweest van 54 euro :shock:
30 september 2011 om 20:37 #17635055@Mr.F wrote:
Gewassen, uitgezogen, gereden & om een multieriem geweest van 54 euro :shock:
kreeg je er een waterpomp bij?
30 september 2011 om 20:38 #17635056AnoniemLid sinds:
1 January 1970bij een multieriem niet he.. is geen distributie
30 september 2011 om 20:42 #17635057hoe kom je aan een multiriem van 54 euro? kosten max. 26 hier.
vandaag de katalysator helemaal dicht erop. Dinsdag handremkabels + draagarmrubber links voor doen.
30 september 2011 om 20:49 #17635058AnoniemLid sinds:
1 January 1970tja, ga naar de dealer en vraag om een c16se multieriem
30 september 2011 om 21:28 #17635059@Mr.F wrote:
bij een multieriem niet he.. is geen distributie
? zover ik weet zit de water/stuurbekrachtigingspomp bijna altijd op de multi en niet op de distri
en ik heb het niet op dealers, zeker als je hier sommige probleem topics leest zou je bang worden daar je auto achter te laten :D
mja ze moeten wel omzet draaien anders kunnen ze zulke mooie showrooms en werkpllaatsen niet betalen :jerryGr Mario
30 september 2011 om 21:32 #17635060ps ff klikken http://winparts.nl/609/motor/distrubitie-en-riemen-/multi-v-riem” onclick=”window.open(this.href);return false;
1 oktober 2011 om 07:55 #17635061AnoniemLid sinds:
1 January 1970Ik heb een MULTIERIEM gekocht en dus GEEN distributie! :P
De multieriem is alleen voor de dynamo, koeling & stuurbekrachtiging!Einde discussie :jerry
1 oktober 2011 om 07:59 #17635062Amen…..
Rik ;)
1 oktober 2011 om 09:06 #17635063@Mr.F wrote:
Ik heb een MULTIERIEM gekocht en dus GEEN distributie! :P
De multieriem is alleen voor de dynamo, koeling & stuurbekrachtiging!Einde discussie :jerry
PPPffffff klikt niet eens leest niet eens!!! als je klikt zie je een lijst MULTI V RIEMEN!!!
En eerder in dit topic beweerde je dat de waterpomp aan de distributie zat, nou en waar zittie ??
Heb er in mn leven al genoeg ZELF vervangen om te weten hoe het zit
Als je een krik onder le blok zet en onder spanning zet kun je de 2 motorsteun bouten loshalen
Blok laten zakken tot je voldoende ruimte hebt, en wallah je kunt je V-RIEM er af halenalsjeblieft dank je wel ‘t is allemaal niet moeilijk
Groetjess, Mario
1 oktober 2011 om 09:20 #17635064AnoniemLid sinds:
1 January 1970Naar mijn weten vervang je de distributie samen met de waterpomp ed en niet met de multieriem, ik zal het nog wel eens gaan vragen.
Bij de dealer is hier ook niks over verteld en aangezien die alleen eurotekens zien lijkt het me wel dat dat dan verteld wordt.M’n vader gaat hem binnenkort vervangen en Koen Elsenaar wou het evt ook doen. Ik kan het zelf ook vast wel maar wil het eerst ff zien aangezien ik het anders vast verkeerd ga doen :angel
En mocht er een waterpomp nodig zijn dan haal ik die erbij hoor! ;)
1 oktober 2011 om 09:34 #17633860Ze “zeggen” dat als je de waterpomp opnieuw onder spanning zet dat het lager gaat lekken
en dan zou je ook bij vervangen van de multi v riem een andere pomp moeten hebben als dat zo is
Maar daar geloof ik niets van, als je de spanrol voorzichtig met een ringsleutel weer op spanning brengt is er niets aan de hand
en kan de pomp best nog een paar jaar mee voor hem te vervangen
wel zou ik ff kijken naar het loopvlak van de multiv riem spanrol, de kunststof versie wil wel eens gaan vervormen
waardoor de kans bestaat dat ie er af looptGroeten, Mario
1 oktober 2011 om 09:38 #17633861AnoniemLid sinds:
1 January 1970Zal ik doen, en mocht het nodig zijn dat hij vervangen wordt ga ik dat ook zeker doen zols gezegd ;)
Zal ook naar de spanrol kijken.Bedankt :)
1 oktober 2011 om 09:43 #17633862Graag gedaan ;)
1 oktober 2011 om 10:37 #17635065gister spiegels vervangen, zijn dan wel van een f1 maar is niet erg, vind ik [persoonlijk ook nog mooier dan die van de f2 ook :P
gister ook weer ff gepoetst, alleen dak en motorkap niet, net wat te veel zon er op.
spiegels ook maar gepoetst waren bij roze af, nu weer aardig rood.
en wat denk je? gister bij iemand wat oud ijzer op gehaald, zaten daar niet toevallig m3 spiegels bij?
ben nu dus aan het twijvelen, met de adapterplaten van de druppelspiegels passen ze ook weer op de astra :P1 oktober 2011 om 17:19 #17635066Oeps foutje :fy1 :fy1 Nu net alles gespoten is :thumbdown :thumbdown
1 oktober 2011 om 17:32 #17635067AnoniemLid sinds:
1 January 1970Damn, da’s kut! :fy1
1 oktober 2011 om 17:48 #17635068Kutpaaltje ook altijd………
Rik ;)
1 oktober 2011 om 18:40 #17635069ja idd, moest een parkeervak uit bij de mac, en zo’n graftak zet me half klem dus moest zonder stuurbekrachting eruit zien te komen. En moest zoveel in de gaten houden dat ik paaltje vergaat :swear
1 oktober 2011 om 19:45 #17635070eerste rondje Nordschleife gedaan met de LET.
man wat gaat dat lekker.
leuk, M3’tjes plagen.op de heenweg nog een Porsche Cayman geplaagd :jerry
1 oktober 2011 om 20:08 #17635071@GSI Racer wrote:
eerste rondje Nordschleife gedaan met de LET.
man wat gaat dat lekker.
leuk, M3’tjes plagen.op de heenweg nog een Porsche Cayman geplaagd :jerry
Zal wel gedacht hebben, verdamt die opel fahrer!!! :D
Tijden? no :kewlpics
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.