Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1
- Dit onderwerp bevat 11,215 reacties, 675 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 22 december 2016om 20:12 door DOCTOR007.
-
AuteurBerichten
-
1 juni 2011 om 15:50 #17634466
Gisteravond mn schroefset aan de voorkant gemonteerd en vandaag flink schoon gemaakt met resultaat:
1 juni 2011 om 16:53 #17634467@opel-mark wrote:
Vandaag de 1.4 gechiptuned met eds ipf programmer van 90 naar(wat eds opgeeft) 105pk
Mark
Merk je nu ook veel verschil?
1 juni 2011 om 17:05 #17634468@Bluns wrote:
Gisteravond mn schroefset aan de voorkant gemonteerd en vandaag flink schoon gemaakt met resultaat:
Ziet er weer netjes uit, ik heb vandaag me bumper opgehaald bij de spuiter (had zaterdagnacht flinke schade gemaakt)gemonteerd en de auto weer gewassen
1 juni 2011 om 17:30 #17634469Nette astra, erg mooie kleur..
1 juni 2011 om 19:10 #17634470ik heb de mijne net , astra H SW met cosmogoodies,,, heerlijk.
Ben er erg blij mee en heb vandaag de hele dag over het net gesurft om te kijken hoe ik hem nog net ff mooier kan maken en wat persoonlijker. :DOm te beginnen voorzichtig de het embleem en de letters van de kofferklep…. en wat mooie chromen ringen om mijn luchtroosters in het dashboard..
:D :D :D :D
2 juni 2011 om 11:59 #17633845Koplampen ‘gesmoked’ in een avondje klaar:D
Zie het verschil:P Andere koplamp is trouwens van 2e type F.
Nu de astra nog opbouwen, hij staat er nu zielig bij:P
2 juni 2011 om 12:48 #17633827nieuwe radio ingebouwd :vertag
specificaties van de Alpine CDE-126BTi
Alpine CDE-126BTi 4x50Watt MP3/CD/USB/Parrot Bluetooth
Voor de vertrouwde Alpine geluidskwaliteit en gemak van ingebouwde Bluetooth wireless technologie,biedt de CDE-126BT CD ontvanger,net wat u nodig heeft. Voer handenvrij telefoongesprekken dankzij de Parrot Bluetooth die ingebouwd is in de head unit (microfoon inbegrepen). Voor bijkomende muziekweegave kan u gebruk maken van de USB-poort en de aux-in die zich aan de voorkant bevinden.
– Alpine autoradio met ingebouwde Parrot Bluetooth carkit (BT2.0 = zonder problemen updates voor nieuwe telefoons)
– USB aansluiting
– MP3, WMA, AAC
– 4x50Watt eigen vermogen
– 2 pré outs (2V) Front + rear/sub
– HPF (high-pass filter)
– Treble en bass center frequentie control
– Subwoofer level control
– Front USB
– Front AUX-in
– Inclusief Full speed cable voor iPod
– Inclusief losse BT microfoon
– iPod compatibel met iPod 4G , Classic , Touch en iPhone.
– 5 verlichting kleuren instelbaar2 juni 2011 om 13:29 #17633794Lady Gaga! :wtf
2 juni 2011 om 13:43 #17633791:jerry :jerry
2 juni 2011 om 14:45 #17633746@Klanderman wrote:
@opel-mark wrote:
Vandaag de 1.4 gechiptuned met eds ipf programmer van 90 naar(wat eds opgeeft) 105pk
Mark
Merk je nu ook veel verschil?
Ik heb er nog niet veel mee gereden(mijn vrouw had hem ingepikt) maar ik merkte al wel aardig wat verschil, vooral in zijn 5 bij 80km/u gebeurd er nu ook wat als je gas geeft
met de test van 60 tot 100km u in zijn 5 wat eerst 17 seconden was is dat nu 16 seconden geworden, en aangezien je erg laag in toeren zit met 60km/u in zijn 5 wil dat aardig wat zeggen.EN mijn vrouw die eigenlijk tegen chiptuning was is tevreden, ik denk dat dat ook wel wat wil zeggen.
Vanavond eens een 0-100 test doen, dat was 15 seconden met de stationwagon, ik ben benieuwd wat het nu zal zijn.2 juni 2011 om 15:54 #17633688vandaag mijn rigger grill geplaatst en gekeken hoe het staat met smoke koplamp en knipper
links = smoke rechts =normaal
de smoke koplamp er daarna weer uit.
omdat de lamp nog niet gesteld is en nog weg moetmichel
3 juni 2011 om 21:06 #17633753@Niekos wrote:
Direct-flow air-intake system Astra-H Z20LEL en Z20LER. (2.0L Turbo) & Edelstaal-intake pipe
Doordat de standaard luchtfilterbehuizing met de platte buis over de motor voor veel weerstand en opwarming van de aangezogen lucht zorgt, merkt men tijdens het rijden (vooral bij getunede voertuigen zoals chiptuning) dat de motor naar lucht hapt en af en toe zelfs inhoudt .
Met deze nieuwe ontwikkelde direct-flow air-intake kit worden deze 2 nadelen voor goed verholpen. De kit zorgt ervoor dat de lucht een veel kortere weg aflegt, en veel minder weerstand heeft. Daarbij blijft de aangezogen lucht veel koeler, omdat het aanzuigtraject niet meer over de motor zelf loopt via een platte buis.
Het demonteren van de oude lucht inlaat.
Het monteren van de nieuwe weg naar de nieuwe lucht filter
Lucht massa meter verlengen door middel van stroomkabels knippen en weer solderen.
Toen alles gemonteerd was dit als resultaat.
Hoe klinkt en rijdt het nu???
Ben wel benieuwd naar jou bevindingen :)
4 juni 2011 om 07:40 #176334924 juni 2011 om 08:43 #17634018Mooie wagen!
4 juni 2011 om 10:26 #17634371strakke wagen :)
4 juni 2011 om 14:04 #17634472@frank de jonge wrote:
@Niekos wrote:
Direct-flow air-intake system Astra-H Z20LEL en Z20LER. (2.0L Turbo) & Edelstaal-intake pipe
Doordat de standaard luchtfilterbehuizing met de platte buis over de motor voor veel weerstand en opwarming van de aangezogen lucht zorgt, merkt men tijdens het rijden (vooral bij getunede voertuigen zoals chiptuning) dat de motor naar lucht hapt en af en toe zelfs inhoudt .
Met deze nieuwe ontwikkelde direct-flow air-intake kit worden deze 2 nadelen voor goed verholpen. De kit zorgt ervoor dat de lucht een veel kortere weg aflegt, en veel minder weerstand heeft. Daarbij blijft de aangezogen lucht veel koeler, omdat het aanzuigtraject niet meer over de motor zelf loopt via een platte buis.
Het demonteren van de oude lucht inlaat.
Het monteren van de nieuwe weg naar de nieuwe lucht filter
Lucht massa meter verlengen door middel van stroomkabels knippen en weer solderen.
Toen alles gemonteerd was dit als resultaat.
Hoe klinkt en rijdt het nu???
Ben wel benieuwd naar jou bevindingen :)
Hij rijd nu perfect, had eerst dat die inhield bij ongeveer 3000 toeren, hij pakt nu veel beter op en trekt hem beter door naar het hogere toeren gebied. En naar mijn id is de motor ook iets zwaarder gaan klinken. Zeker de moeite waard geweest:D
4 juni 2011 om 14:28 #17634473@turbootje wrote:
nieuwe radio ingebouwd :vertag
specificaties van de Alpine CDE-126BTi
Alpine CDE-126BTi 4x50Watt MP3/CD/USB/Parrot Bluetooth
Voor de vertrouwde Alpine geluidskwaliteit en gemak van ingebouwde Bluetooth wireless technologie,biedt de CDE-126BT CD ontvanger,net wat u nodig heeft. Voer handenvrij telefoongesprekken dankzij de Parrot Bluetooth die ingebouwd is in de head unit (microfoon inbegrepen). Voor bijkomende muziekweegave kan u gebruk maken van de USB-poort en de aux-in die zich aan de voorkant bevinden.
– Alpine autoradio met ingebouwde Parrot Bluetooth carkit (BT2.0 = zonder problemen updates voor nieuwe telefoons)
– USB aansluiting
– MP3, WMA, AAC
– 4x50Watt eigen vermogen
– 2 pré outs (2V) Front + rear/sub
– HPF (high-pass filter)
– Treble en bass center frequentie control
– Subwoofer level control
– Front USB
– Front AUX-in
– Inclusief Full speed cable voor iPod
– Inclusief losse BT microfoon
– iPod compatibel met iPod 4G , Classic , Touch en iPhone.
– 5 verlichting kleuren instelbaarMoet je nu eigenlijk nog even een extra kleine USB stick zoeken (zonder die lange ‘pen’ er achter. Ziet er gelijk een stuks strakker uit.
Zoiets dus:
6 juni 2011 om 19:57 #17634084Hey medeforummers,
Ik heb vandaag preventief mijn moeren van het uitlaatspruitstuk vervangen.
de oude waren aardig aan het verbranden dus voordat die moeren compleet rond zijn eraf halen.
Mocht zich er een calamiteit voordoen dan kan ik simpel het uitlaatspruitstuk eraf monteren :thumbup :thumbupHier een plaat bij mn praat:
en
Groeten, Rik ;)
6 juni 2011 om 20:05 #17633980@KadAstra-EF wrote:
Hey medeforummers,
Ik heb vandaag preventief mijn moeren van het uitlaatspruitstuk vervangen.
de oude waren aardig aan het verbranden dus voordat die moeren compleet rond zijn eraf halen.
Mocht zich er een calamiteit voordoen dan kan ik simpel het uitlaatspruitstuk eraf monteren :thumbup :thumbupHier een plaat bij mn praat:
en
Groeten, Rik ;)
Slim van je, heb je de draadeindes ook nog ingesmeerd met kopervet oid ?
-offtopic Persoonlijk vind ik het heel iritant als je iemand quote met foto’s erbij, is een kleine moeite om weg te halen en is veel overzichtelijker6 juni 2011 om 20:19 #17633927@Niels0478 wrote:
@KadAstra-EF wrote:
Hey medeforummers,
Ik heb vandaag preventief mijn moeren van het uitlaatspruitstuk vervangen.
de oude waren aardig aan het verbranden dus voordat die moeren compleet rond zijn eraf halen.
Mocht zich er een calamiteit voordoen dan kan ik simpel het uitlaatspruitstuk eraf monteren :thumbup :thumbupHier een plaat bij mn praat:
en
Groeten, Rik ;)
Slim van je, heb je de draadeindes ook nog ingesmeerd met kopervet oid ?
-offtopic Persoonlijk vind ik het heel iritant als je iemand quote met foto’s erbij, is een kleine moeite om weg te halen en is veel overzichtelijkerNee, heb niets ingesmeerd. Ik weet niet wat vet doet met die hitte daar.
Maar het lijkt mij ook niet nodig want zo heel vast heb ik die moeren niet gedraaid.
De oude zaten namelijk ook niet heel erg vast.
Alluminium is immers van een zachter metaal dan staal dus doordraaien is zomaar gebeurt.Groet, Rik ;)
6 juni 2011 om 20:22 #17634394Even andere velgen gehaald voor men coupe.
bbs rx (irmscher)
6 juni 2011 om 20:57 #17634408Mooie wielen!!!!
Kheb vandaag Green inlegmatje in de filterbak gelegd van mn Astra H GTC turbo. Hoor em nu wel iets harder afblazen :)
6 juni 2011 om 23:01 #17634089laten staan bij de dealer, wel een mooie vectra er voor in de plaats
8 juni 2011 om 16:06 #17634479Vandaag ff fijn uitgelijnd (op school) ;)
Ligt weer prima op de weg..9 juni 2011 om 07:19 #17634480Fijn weer even verse olie en oliefiltertje erop gedrukt en netjes de bandjes opgepompt en alle vloeistoffen gecontroleerd cq bijgevuld.
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.