Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1
- Dit onderwerp bevat 11,215 reacties, 675 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 22 december 2016om 20:12 door DOCTOR007.
-
AuteurBerichten
-
28 mei 2011 om 17:39 #17634439
Kheb de restrictors uit de filterbak gehaal van mn Astra H GTC turbo
28 mei 2011 om 18:09 #17634440Nieuwe remblokken met sensoren gezet, nieuwe veerpootlagers met nieuwe rubbers
28 mei 2011 om 18:22 #17634441@frank de jonge wrote:
Kheb de restrictors uit de filterbak gehaal van mn Astra H GTC turbo
Wat houdt dat in dan?
28 mei 2011 om 20:03 #17634442Dat de buisjes IN het filterhuis eruit zijn gehaald voor meer doorstroming.
Willem
28 mei 2011 om 21:26 #17634443Verlaagd 60/40 owja en een dom lager gesloopt als iemand eene heeft ligge :thumb
28 mei 2011 om 21:29 #17634444dom lager???
willem
28 mei 2011 om 21:36 #17634445Ik geloof dat dat die dingen zijn die bovenin bij je veerschotels zitten, een veerpootbrug is ook weleens een domstrebe. Duits geloof ik.
28 mei 2011 om 21:39 #17634446okeej.
Noem het altijd een veerpootlager.
die lagetjes liggen bij mijn onderdelenboer in de voorraad in ieder geval, je zal dus niet de enige zijn met dit probleem.
Willem
29 mei 2011 om 13:11 #17634448@wim-v6 wrote:
Dat de buisjes IN het filterhuis eruit zijn gehaald voor meer doorstroming.
Willem
Weten we dat ook weer:D Thanks
29 mei 2011 om 15:17 #17634449Gister de gespoten delen bekeken enzo, echt te gruwelijk geworden zo mooi:D Wielkasten ook weer super strak, complete front gespoten zowat echt nice!:D De kleur is echt super mooi zo vers gespoten terwijl het gewoon orginele kleur is:P Morgen beginnen met opbouwen weer, kan niet wachten:D
29 mei 2011 om 19:11 #17634451Even snel gewassen en een panorama foto gemaakt :P
29 mei 2011 om 19:31 #17634452@frank de jonge wrote:
Kheb de restrictors uit de filterbak gehaal van mn Astra H GTC turbo
Heb ik een aantal weken geleden ook gedaan. Zowel uit de deksel als de bak zelf. Ik merk niet echt veel verschil, al lijkt het of de auto onderin iets meer trekt. Het klinkt overigens wel beter vind ik. Je hoort iets meer aanzuig geluid.
29 mei 2011 om 22:09 #17634453Hij klinkt idd iets dieper en je hoort de turbo mooier opspoolen en afblazen. Nu nog een inlegmatje erin. En idd, onderin trekt ie iets harder dan voorheen. Wist trouwens niet dat dit apparaat zo zuinig kon zijn. Gemiddeld verbruik 1 op 17.
30 mei 2011 om 13:27 #17634454ik heb mijn astra g Maximaal naar beneden gehaald zonder dat ik te veel schraap over de drempels!
Uploaded with ImageShack.us
deze foto’s zijn voor dat hij naar beneden ging. voor was hij tussen wielkast en band 6 cm en achter 10 cm.
30 mei 2011 om 16:13 #17634455airco laten vullen , hij was leeg toen ik de auto kocht dus was een gokje
maar…. hij doet het wel :thumb30 mei 2011 om 20:08 #17634456dorpel vervangen en nieuwe rem schijven achter gedaan
kijken of ze hem nu wel goed keurenwas nog de eerste dorpel van de astra gsi
toch netjes voor een auto van 1991
:sleeping30 mei 2011 om 21:09 #17634457Opc2 bumper geschuurt, morgen naar de spuiter king:
31 mei 2011 om 16:49 #17634458het kontje even wat vervraaid!
men neemt orginele achterlichten voor de coupe,
een spuitbussie blacklightspray :mrgreen:
en dan ga je in stappen spuiten.van zo,
31 mei 2011 om 18:58 #17634459@wessaa wrote:
het kontje even wat vervraaid!
men neemt orginele achterlichten voor de coupe,
een spuitbussie blacklightspray :mrgreen:
en dan ga je in stappen spuiten.Ziet er goed uit (Y), wil ik ook bij die van mij gaan doen, hoeveel lagen heb je eroverheen gespoten, en met hoe heb je dit opgeschuurt want ik neem aan dat het glas matt word als je deze shuurt ?
1 juni 2011 om 05:09 #17634460@Niels0478 wrote:
@wessaa wrote:
het kontje even wat vervraaid!
men neemt orginele achterlichten voor de coupe,
een spuitbussie blacklightspray :mrgreen:
en dan ga je in stappen spuiten.Ziet er goed uit (Y), wil ik ook bij die van mij gaan doen, hoeveel lagen heb je eroverheen gespoten, en met hoe heb je dit opgeschuurt want ik neem aan dat het glas matt word als je deze shuurt ?
thnx! , dit zijn 4 lagen.. met een droogtijd van +- een uur tussen de spuitlagen door.
schuren heb ik gedaan met korrel 400, daarna 2000 waterproof. idd, dan zijn de lampen matt.
maar zodra je ze dus spuit, is er niks meer aan de hand zoals je kunt zien1 juni 2011 om 10:43 #17634461very nice :)
1 juni 2011 om 14:04 #17634462Direct-flow air-intake system Astra-H Z20LEL en Z20LER. (2.0L Turbo) & Edelstaal-intake pipe
Doordat de standaard luchtfilterbehuizing met de platte buis over de motor voor veel weerstand en opwarming van de aangezogen lucht zorgt, merkt men tijdens het rijden (vooral bij getunede voertuigen zoals chiptuning) dat de motor naar lucht hapt en af en toe zelfs inhoudt .
Met deze nieuwe ontwikkelde direct-flow air-intake kit worden deze 2 nadelen voor goed verholpen. De kit zorgt ervoor dat de lucht een veel kortere weg aflegt, en veel minder weerstand heeft. Daarbij blijft de aangezogen lucht veel koeler, omdat het aanzuigtraject niet meer over de motor zelf loopt via een platte buis.
Het demonteren van de oude lucht inlaat.
Het monteren van de nieuwe weg naar de nieuwe lucht filter
Lucht massa meter verlengen door middel van stroomkabels knippen en weer solderen.
Toen alles gemonteerd was dit als resultaat.
1 juni 2011 om 14:30 #17634463Phiew had je beter zelf even een cdti airbox op de sloop kunnen halen en slangen via het net kunnen bestellen was je een stuk goedkoper uit king:
1 juni 2011 om 15:01 #17634464Ziet er netjes uit zo met die kortere weg naar de turbo.
1 juni 2011 om 15:02 #17634465Vandaag de 1.4 gechiptuned met eds ipf programmer van 90 naar(wat eds opgeeft) 105pk
Mark
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.