Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1
- Dit onderwerp bevat 11,215 reacties, 675 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 22 december 2016om 20:12 door DOCTOR007.
-
AuteurBerichten
-
29 oktober 2012 om 18:19 #17639393
bedankt marco is eens wat anders dan altijd donkere tinten ..
ik zal morgen eens kijken op het werk wat die H4 lampen kosten met die gele kapjes erop.
29 oktober 2012 om 18:29 #17639394@petrolhead wrote:
bedankt marco is eens wat anders dan altijd donkere tinten ..
ik zal morgen eens kijken op het werk wat die H4 lampen kosten met die gele kapjes erop.
Toppie man ! :thumbup :thumbup
29 oktober 2012 om 18:31 #17639395@marco_tds wrote:
@petrolhead wrote:
velgen een winterkleurtje gegeven;
Ziet er goed uit!
Beetje subaru styl :DIk vond je velgen eerst ook niet heel mooi, maar nu komen de velg randen er 10x mooier uit dan toen alles nog de zelfde kleur was! En je kan hem wel echt plat op zijn bek gooien! Als de wielkasten gevuld zijn ligt je voorbumper op straat!
29 oktober 2012 om 18:40 #17639396@TerryB wrote:
@marco_tds wrote:
@petrolhead wrote:
velgen een winterkleurtje gegeven;
Ziet er goed uit!
Beetje subaru styl :DIk vond je velgen eerst ook niet heel mooi, maar nu komen de velg randen er 10x mooier uit dan toen alles nog de zelfde kleur was! En je kan hem wel echt plat op zijn bek gooien! Als de wielkasten gevuld zijn ligt je voorbumper op straat!
ikzelf ook niet, en had 1 kant met plastidip gedaan maar dan gewoon zwart en dat zag er ook al beter uit maar niet helemaal wat ik wilde….
En je kan hem wel echt plat op zijn bek gooien! Als de wielkasten gevuld zijn ligt je voorbumper op straat!
plat gaan is ook de bedoeling… nu nog iets vinden wat laag genoeg gaat
29 oktober 2012 om 22:09 #17639397een hoes er overheen getrokken :angel
30 oktober 2012 om 14:28 #17639398Mijn uitlaat voor de zoveelste keer opnieuw opgehangen, hij blijft maar uit de beugel glijden!
En een pakketje aan mogen nemen:
Donderdag nacht besteld in duitsland en vandaag al binnen, ik zeg top service! Volgende week de boel passen en dan hop naar de spuiter!
30 oktober 2012 om 14:51 #17639399Kabelsetje, schakelaar en paneeltje besteld.
Gewoon hier bij de lokale dealer.
Denk alles bij elkaar nog ruim onder de 50 euro :DOja, en een nieuw kapje voor de kentekenverlichting, nu nog even een led lampje halen.
30 oktober 2012 om 15:38 #17639400Voor tc?
30 oktober 2012 om 16:10 #17639401zo de Coupe sta weer voor de deur na groot onderhoud en apk
30 oktober 2012 om 16:12 #17639402@TerryB wrote:
Mijn uitlaat voor de zoveelste keer opnieuw opgehangen, hij blijft maar uit de beugel glijden!
Donderdag nacht besteld in duitsland en vandaag al binnen, ik zeg top service! Volgende week de boel passen en dan hop naar de spuiter!
tuut tuut dat is snel :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup
30 oktober 2012 om 16:13 #17639403vanavond om 19u word me auto gechipt door de sponsor van de club
ben zeer benieuwd .. foto’s en filmpjes zal ik wel hier plaatsen :kewlpics
30 oktober 2012 om 16:40 #17639404Tussen de buien door gewassen, olie gecheckt/bij gevuld,vloeistoffen weer op peil. Klaar voor dagje Duitsland morgen.
30 oktober 2012 om 17:25 #17639405@Japs wrote:
@Astra F Vaassen wrote:
@astraTD wrote:
@Astra F Vaassen wrote:
Notenhouten middenconsole en pooknop geplaatst king: Alleen de pookhoes nog haha!
Staat wel mooi vind ik! :thumbup
DUS JIJ WAS MIJ VOOR :cry :cry :cry :cry :cry
Staat echt zo mooi :wub
Ja ik moest en zou hem hebben haha, vind het gewoon supermooi staan king:
Dorpsgenootje :wors
ja inderdaad, wat voor een astra rijd je? Misschien heb ik je dan wel eens zien rijden!
31 oktober 2012 om 08:31 #17639406@TerryB wrote:
Mijn uitlaat voor de zoveelste keer opnieuw opgehangen, hij blijft maar uit de beugel glijden!
zeker besteld bij dm automotive? bij mij was die ookal na een paar dagen thuis.
31 oktober 2012 om 08:34 #17639407gister me metertje binnen gehad.
nu nog ff rooie tellernaalden voor me tellerbak halen, witte ledjes voor heel het interieur en een witte plaat voor bij de kachelknoppen.
en dan is vrijwel alles grijze ringen met witte platen en wit licht.. moet wel dope worden lijkt me :D :D31 oktober 2012 om 15:31 #17639408Heb even dit onderwerp doorgespit zodat ik niets zou missen. Maar deze “discussie” viel mij op. Even een paar quotes erbij gepakt:
@soepkiepe wrote:
@turbootje wrote:
@soepkiepe wrote:
wrm koop je geen auto compleet in die kleur? :P
die kleur heeft het midden deel van mijn grill ook, weet je hoe het er ongeveer uit ziet bij een rooie auto als je grill en bumper “zwart” zijn?
nou is mijn bumper hier gewoon zwart dan, maar misschien kun je je zo ff voorstellen hoe het er uit gaat zien.misschien dat het met een gsi bumper mooier lijk, maar zo vind ik het nog niet echt wat eigenlijk ;)
smaken verschillen PANNEKOEK !!
wat ben je weer aardig tegen mij zeg!!
tis alleen maar goed bedoeld hoor :arguemaar ff serieus, wil je zeggen dat je die combinatie die ik van mijn auto hier heb staan mooi vind dan?
zoja zal een dokter bezoekje geen kwaad kunnen voor je :angel :angel :angel :angel@turbootje wrote:
:jerry :jerry :jerry
smaken verschillen. maar jou voorbumper of die van een gsi is totaal anders
en ja ik vind dat mooi. en meerdere !!
@soepkiepe wrote:
ja dat idee van een gsi bumper had ik ok wel, en jou kleur ziet er ook beter uit dan dat kunststof zwart.
alleen vind ik dan dat rooie randje onder de lamp door weer zo raar, het doet mij zo “schade zo goedkoop mogelijk weg gewerkt” idee over.
net wat zelf ook zegt, ieder zijn eigen smaak, maar ik kan het niet echt mooi vinden.moet je nagaan, ik kreeg zelfs al commentaar dat ik het middendeel zwart had gelaten van de grill haha.
maar ja, dat vond ik dan wel weer mooi :P en had het eigenlijk door willen trekken de voorbumper in.wil me niet met je auto bemoeien, maar zal bij jou ook niet verkeerd staan denk ik, met gsi bumper is dat namelijk wel mooir.
zoals mijn grill is, dan het zwarte door trekken de bumper in.
Klinkt misschien erg lullig maar ga nou geen appels met peren vergelijken Soepkip! Zowel het totaalplaatje van Dik z’n Astra als de individuele delen (en ja, inclusief de UPGRADE GSi bumper) kun je niet vergelijken met jouw oud-Astra.
De Astra van Dik overschaduwt jouw oud-Astra namelijk op alle fronten. Ga niet in discussie over deze Astra, hiermee zet je jezelf en je oud-Astra voor lul. Dit heeft niets meer met smaak te maken, dit zijn gewoon keiharde feiten.
31 oktober 2012 om 15:44 #17639409@BlueAstraG wrote:
Heb even dit onderwerp doorgespit zodat ik niets zou missen. Maar deze “discussie” viel mij op. Even een paar quotes erbij gepakt:
@soepkiepe wrote:
@turbootje wrote:
@soepkiepe wrote:
wrm koop je geen auto compleet in die kleur? :P
die kleur heeft het midden deel van mijn grill ook, weet je hoe het er ongeveer uit ziet bij een rooie auto als je grill en bumper “zwart” zijn?
nou is mijn bumper hier gewoon zwart dan, maar misschien kun je je zo ff voorstellen hoe het er uit gaat zien.misschien dat het met een gsi bumper mooier lijk, maar zo vind ik het nog niet echt wat eigenlijk ;)
smaken verschillen PANNEKOEK !!
wat ben je weer aardig tegen mij zeg!!
tis alleen maar goed bedoeld hoor :arguemaar ff serieus, wil je zeggen dat je die combinatie die ik van mijn auto hier heb staan mooi vind dan?
zoja zal een dokter bezoekje geen kwaad kunnen voor je :angel :angel :angel :angel@turbootje wrote:
:jerry :jerry :jerry
smaken verschillen. maar jou voorbumper of die van een gsi is totaal anders
en ja ik vind dat mooi. en meerdere !!
@soepkiepe wrote:
ja dat idee van een gsi bumper had ik ok wel, en jou kleur ziet er ook beter uit dan dat kunststof zwart.
alleen vind ik dan dat rooie randje onder de lamp door weer zo raar, het doet mij zo “schade zo goedkoop mogelijk weg gewerkt” idee over.
net wat zelf ook zegt, ieder zijn eigen smaak, maar ik kan het niet echt mooi vinden.moet je nagaan, ik kreeg zelfs al commentaar dat ik het middendeel zwart had gelaten van de grill haha.
maar ja, dat vond ik dan wel weer mooi :P en had het eigenlijk door willen trekken de voorbumper in.wil me niet met je auto bemoeien, maar zal bij jou ook niet verkeerd staan denk ik, met gsi bumper is dat namelijk wel mooir.
zoals mijn grill is, dan het zwarte door trekken de bumper in.
Klinkt misschien erg lullig maar ga nou geen appels met peren vergelijken Soepkip! Zowel het totaalplaatje van Dik z’n Astra als de individuele delen (en ja, inclusief de UPGRADE GSi bumper) kun je niet vergelijken met jouw oud-Astra.
De Astra van Dik overschaduwt jouw oud-Astra namelijk op alle fronten. Ga niet in discussie over deze Astra, hiermee zet je jezelf en je oud-Astra voor lul. Dit heeft niets meer met smaak te maken, dit zijn gewoon keiharde feiten.
Ouwe koeien uit de sloot halen, moet dat nou ?
Rik :D
31 oktober 2012 om 16:34 #1763941031 oktober 2012 om 22:22 #17639411Mijn angel eyes zijn binnen. :)
Van het weekend laten monteren + nieuwe voorbanden en een kleine beurt laten doen.31 oktober 2012 om 23:16 #17639412@dion87 wrote:
@TerryB wrote:
zeker besteld bij dm automotive? bij mij was die ookal na een paar dagen thuis.
Nee daar zou ik hem eerst wel bestellen, maar toch voor een ander gegaan namelijk carparts online. Heb vandaag de smokes binnen gehad:
Maandag de boel passen en dan word hij dat weekend daarna gelijk gespoten king:.
31 oktober 2012 om 23:18 #17639413@harrynijhof wrote:
@TerryB wrote:
Voor tc?
Jep, voor TC :)
Okee, dat is niet duur! Ik zou 136 euro kwijt zijn bij de dealer als ik het erin zou laten bouwen! Zal wel ong. 1 uurtje werk zijn dan.
31 oktober 2012 om 23:44 #17639414pakketje binnen gehad ;)
Voor
en Na
1 november 2012 om 00:12 #17639415@TerryB wrote:
Supergeil :wub :wub
dat gaat heel mooi worden Terry :thumb :thumb :thumb1 november 2012 om 00:54 #17639416Thnx, hoe bevalt je xenon?:D
1 november 2012 om 01:24 #17639417Sodeju Kim en Terry, dat zijn beste updates! :wub
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.