Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1
- Dit onderwerp bevat 11,215 reacties, 675 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 22 december 2016om 20:12 door DOCTOR007.
-
AuteurBerichten
-
28 juli 2012 om 18:14 #17638446
@Petrolhead & GSI Racer
Thanks! Ben er ook blij mee dat het goed is gelukt :D28 juli 2012 om 19:53 #17638447Vandaag mijn stoute schoenen aan getrokken en mijn iPad passend gemaakt in me middenconsole.
Morgen eens in de schuur kijken of we iets hebben liggen om hem vast te kunnen houden zodat hij er niet uit kan vallen :)
28 juli 2012 om 20:33 #17638448een vraag…
Waarom….? :wtf
28 juli 2012 om 20:37 #176384491 Antwoord, omdat het kan ?
28 juli 2012 om 21:24 #17638450auto snelle wasbeurt gegeven en wielen gesealed met poorboys..
28 juli 2012 om 21:36 #1763845128 juli 2012 om 21:58 #17638452En wat spulletjes verzamelen voor een complete detailbeurt..
28 juli 2012 om 22:04 #17638453mooi spul Arends, ik heb altijd geleerd dat je 2 emmers moet hebben.
28 juli 2012 om 22:19 #17638454Klopt helemaal Silver, ik gebruik 3 emmers..
1 voor de shampoo, 1 voor spoelen, 1 apart voor de wielen…
Je kan er niet genoeg van hebben…
Nu nog ff wachten op carlack68-set om de ruit wat meer waterafstotend te maken…
28 juli 2012 om 22:35 #17638455@ReneGrobbee wrote:
Vandaag mijn stoute schoenen aan getrokken en mijn iPad passend gemaakt in me middenconsole.
Morgen eens in de schuur kijken of we iets hebben liggen om hem vast te kunnen houden zodat hij er niet uit kan vallen :)
ga je die in je Coupe gebruiken? voor tijden en data enzo? of gewoon dood-gewicht “extra” erin?
28 juli 2012 om 23:06 #17638456@FnF_racer wrote:
ga je die in je Coupe gebruiken? voor tijden en data enzo? of gewoon dood-gewicht “extra” erin?
Komt in de Coupe ja, Kan er evt ook Digitaal via OBD poort info op zien & scheelt kwa gewicht ten opzichte van me Radio :P
28 juli 2012 om 23:42 #17638457@ReneGrobbee wrote:
1 Antwoord, omdat het kan ?
Goed antwoord!
@ De groene astra hierboven, damn wat een heerlijk kleurtjes! De updates doen ook zeker goed!!
29 juli 2012 om 11:00 #17638458net mn nieuwe stappenmotor weer er uit gehaald
en ook deze staat in uitgeschoven positie, net als mn oude
ik denk dat het probleem toch in mn bekabeling zitwie kan me de volgende theorie bevestigen of corrigeren?
de stappenmotor heeft vier draden
ik denk plus, min, signaal uitschuiven en signaal inschuiven
dat de draad van signaal inschuiven niet meer werkt
dus de oorzaak van te hoog stationaire toerental, inhouden en stikken van de motorals de gasklep in een keer word geopend29 juli 2012 om 11:33 #17638459pakt de motor geen valse lucht???
dan krijg je die dingen ook29 juli 2012 om 11:36 #17638460Dit ontdekt bij m’n Astra:
Woensdag als het goed is nieuwe lekbakjes eronder zetten!
29 juli 2012 om 12:06 #17638461@J.Eland wrote:
Wat dachten jullie hiervan!!! nieuwe voorruit, nieuwe ruitenwissers
nieuwe koplampen en een Coupe grill.:wub
29 juli 2012 om 12:07 #17638462AnoniemLid sinds:
1 January 1970Mooi ding en zeer gave kleur! :thumbup
29 juli 2012 om 12:25 #17638463@GSI Racer wrote:
pakt de motor geen valse lucht???
dan krijg je die dingen ookheb de pakking onder de mantzel al 2 zijdig ingesmeerd met vloeibare pakking
onderste deel is nooit losgeweest
dus valse lucht lijkt me sterk
krijg ook weer code 35 door dat is als het goed is de stappenmotor29 juli 2012 om 12:53 #17638464@koenelsenaar wrote:
Dit ontdekt bij m’n Astra:
Woensdag als het goed is nieuwe lekbakjes eronder zetten!
Dat had ik ook. laten herstellen en toen ik hem weer thuis had een klein gaatje geboord om het water –mocht er water in komen– snel weer af te kunnen voeren.
Ik heb de lekbakjes wel vol water gehad met deze foto’s als gevolg….
Success ermee.Rik :)
29 juli 2012 om 15:11 #17638465@trashmetal wrote:
@GSI Racer wrote:
pakt de motor geen valse lucht???
dan krijg je die dingen ookheb de pakking onder de mantzel al 2 zijdig ingesmeerd met vloeibare pakking
onderste deel is nooit losgeweest
dus valse lucht lijkt me sterk
krijg ook weer code 35 door dat is als het goed is de stappenmotordat kan van veel meer plekken komen dan alleen de inlaatpakking hoor!
alles wat na de lmm lekt geeft problemen ;)29 juli 2012 om 15:26 #17638466@ J ELand : Schitterende wagen en kleur maar hij oogt wel redelijk dof ?
29 juli 2012 om 15:51 #17638467@GSI Racer wrote:
@trashmetal wrote:
@GSI Racer wrote:
pakt de motor geen valse lucht???
dan krijg je die dingen ookheb de pakking onder de mantzel al 2 zijdig ingesmeerd met vloeibare pakking
onderste deel is nooit losgeweest
dus valse lucht lijkt me sterk
krijg ook weer code 35 door dat is als het goed is de stappenmotordat kan van veel meer plekken komen dan alleen de inlaatpakking hoor!
alles wat na de lmm lekt geeft problemen ;)als het zo simpel was, alles is al losgeweest en goed luchtdicht vastgezet
blijf code 35 krijgen en aangezien de bedrading is aangepast vanwege de mantzel
is nu de kabelboom mijn nummer 1 verdachte29 juli 2012 om 16:07 #17638468Eerste keer in 140.000km met deze assie een lekke band
Nog liggen te zoeken naar het probleem wat ik heb
Gelijk onderkant blok schoon gespoten
29 juli 2012 om 16:15 #17638469Jeetje, is dat olielekkage ?? :shock:
Rik :)
29 juli 2012 om 16:31 #17638470Nee joh hij zweet al jaren zo.. bij elke apk maak ik effen schoon van onder.
Verbruikt geen olie. :thumb
En roest niet vanonder haha
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.