Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1
- Dit onderwerp bevat 11,215 reacties, 675 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 22 december 2016om 20:12 door DOCTOR007.
-
AuteurBerichten
-
2 maart 2012 om 21:36 #17636784
Wat ik nog heb gedaan…
Heb nog liggen te prutsen aan de roetschroef, staat nu nog verder ingedraaid, denk nu te ver omdat stationair nu 1000tmp is en ik krijg hem niet meer lager gezet.
Morgen slagje terug draaien van de roetstop.Loopt nu wel vrolijk 180/185 op teller :thumbup
2 maart 2012 om 21:37 #17636785dan heb ik een toerenteller die niet werkt joh, heb ook geen kabel er voor he
2 maart 2012 om 21:40 #17636786@astraTD wrote:
Wat ik nog heb gedaan…
Heb nog liggen te prutsen aan de roetschroef, staat nu nog verder ingedraaid, denk nu te ver omdat stationair nu 1000tmp is en ik krijg hem niet meer lager gezet.
Morgen slagje terug draaien van de roetstop.Loopt nu wel vrolijk 180/185 op teller :thumbup
Roetkat leeghalen en je gaat richting 195 a 200km/u
je hebt trouwens wel het Autobahn virus te pakken he….
ik heb trouwens al vaker met een Astra-G wagon 1.7DTi (75pk Isuzu 16klepper) de 195+ (navi) aangetikt
oja, met een rijschool bord op dak wou ie niet harder dan 190km/u navi
Willem
2 maart 2012 om 21:49 #17636787@wim-v6 wrote:
@astraTD wrote:
Wat ik nog heb gedaan…
Heb nog liggen te prutsen aan de roetschroef, staat nu nog verder ingedraaid, denk nu te ver omdat stationair nu 1000tmp is en ik krijg hem niet meer lager gezet.
Morgen slagje terug draaien van de roetstop.Loopt nu wel vrolijk 180/185 op teller :thumbup
Roetkat leeghalen en je gaat richting 195 a 200km/u
je hebt trouwens wel het Autobahn virus te pakken he….
ik heb trouwens al vaker met een Astra-G wagon 1.7DTi (75pk Isuzu 16klepper) de 195+ (navi) aangetikt
oja, met een rijschool bord op dak wou ie niet harder dan 190km/u navi
Willem
Ja dankzij door jou Wim.. Ik heb serieus nooit geweten dat autobahn een grote invloed kon hebben op een diesel..
In de stad blijf ik een rustige rijder, de komende tijd probeer ik wat vaker de autobahn op tezoeken blijft die tenminste pittig nu.Roetkat? je bedoeld zeker die katalysator?
Die komt de volgende week aan de beurt, ben benieuwd hoe die dan gaat rijden.
Astra weet niet wat hem over komt naar 4.7ton :jerryVoor 75pk is dat behoorlijk hard 195km/u knap hoor.
2 maart 2012 om 21:50 #17636788@soepkiepe wrote:
dan heb ik een toerenteller die niet werkt joh, heb ook geen kabel er voor he
Bij mijn andere diesel had ik ook geen toerenteller, heb ik ook later pas ingebouwd en bij mij lag die kabel al voor bereid.
Dus ik denk ook bij jou.2 maart 2012 om 21:57 #17636789waar moet die ongeveer liggen dan?
zal ik eens kijken, want heb het zelf ook al eens in gedachten gehad.
maar dan zit ik ook met mijn tank meter ja? die moet dan toch naar de andere kant toe.2 maart 2012 om 22:02 #17636790Nee je snapt het niet volgens mij.
Als je 2 tellerbakken voor je hebt liggen.
1 tellerbak heeft met toerenteller.
en andere bak is zonder toerenteller.Je haalt in de beide teller bakken de kmklok eruit.
Je zet dan je eigen kmklok in de tellerbak met de toerenteller.En dan kan je hem zo in je autoplaatsen, zonder draadjes of wat en ook om te leggen.
3 maart 2012 om 05:50 #17636791Vandaag op bezoek bij Kapelleboer voor m’n nieuwe sport interieurtje! ;)
3 maart 2012 om 06:39 #17636792@astraTD wrote:
Nee je snapt het niet volgens mij.
Als je 2 tellerbakken voor je hebt liggen.
1 tellerbak heeft met toerenteller.
en andere bak is zonder toerenteller.Je haalt in de beide teller bakken de kmklok eruit.
Je zet dan je eigen kmklok in de tellerbak met de toerenteller.En dan kan je hem zo in je autoplaatsen, zonder draadjes of wat en ook om te leggen.
ja snap je wel.
maar op de plek waar dan de toerenteller komt heb ik nu de benzine meter zitten.
dat is wat ik bedoel, maar zal wel met een stekker zitten, zal wel eens kijken als ik zin heb haha :P
heb ik waarschijnlijk ook gelijk een lampje voor als de benzine bijna op is haha3 maart 2012 om 08:45 #17636793Gisteren de astra gestofzuigd
Volgende week ga ik de krukasposistiesensor vervangen
En gelijk GSi voorremmerij monteren
Als het blokje dan goed loopt kan ik de details gaan doen onder de kap
Opnieuw gronden en schilderen van het kleppendeksel
Boutjes poijsten en lakken
Dan is het alleen nog wachten tot ik een goede adaptorbus heb gevonden voor de oliekoeler
En de voorzijde is dan helemaal klaar! king:Daarna is de achteras aan de beurt :D …..
3 maart 2012 om 08:46 #17636794@soepkiepe wrote:
@astraTD wrote:
Nee je snapt het niet volgens mij.
Als je 2 tellerbakken voor je hebt liggen.
1 tellerbak heeft met toerenteller.
en andere bak is zonder toerenteller.Je haalt in de beide teller bakken de kmklok eruit.
Je zet dan je eigen kmklok in de tellerbak met de toerenteller.En dan kan je hem zo in je autoplaatsen, zonder draadjes of wat en ook om te leggen.
ja snap je wel.
maar op de plek waar dan de toerenteller komt heb ik nu de benzine meter zitten.
dat is wat ik bedoel, maar zal wel met een stekker zitten, zal wel eens kijken als ik zin heb haha :P
heb ik waarschijnlijk ook gelijk een lampje voor als de benzine bijna op is hahaJa lampje heb je dan ook meteen, dat werkt dan ook meteen. :thumbup
3 maart 2012 om 08:50 #17636795@soepkiepje….
Mooi wark :thumbup
dit zie ik graag, mooi clean blokjuh! :D3 maart 2012 om 09:32 #17636796@GSI Racer wrote:
tering werk he :jerry
maar t loont zich wel indd. :thumb
Inderdaad ;P , maarja nu zie ik wel goed wat voor een kleurverschil het geeft :D :D
3 maart 2012 om 10:59 #17636798Nou, das voor mij TEVEEL werk, de groeten.
Dan doe ik liever iets anders.Rik :)
3 maart 2012 om 13:33 #17636799De astra effe schoongebalzen op de autobahn. Maar ik heb een probleem wat ik nooit eerder heb meegemaakt. De astra hield steeds in nadat ik de 230km/h klokte. Alsof ik steeds de limmiter raakte na 4000 toeren en al het vermogen verloor waardoor de auto terugtrok naar 200km/h en dan weer verder. Wilde niet verder dan 230km/h zelfs heuvel omlaag niet. :( Toch heb ik eerder de 240km/h geklokt :cry
3 maart 2012 om 16:03 #17635581andere intercooler gemonteerd en nieuwe voorbumper
ziet er beter uit zo :D
3 maart 2012 om 16:32 #17636800Zomerwielen er weer onder:
:D3 maart 2012 om 16:33 #17636801Woow! Strakke wagen !!! :D
3 maart 2012 om 16:39 #17636802AnoniemLid sinds:
1 January 1970c16se, nieuw spruitstukkapje gemonteerd:
oud:
nieuw:
3 maart 2012 om 16:51 #17636803Goed bezig Stefan :thumbup
Ik mag de mijne ook wel eens gaan vervangen :jerryVerder heb ik nog de koelvloeistof ververst, en verder liggen te prutsen aan de roetschroef, straks weer eens ff testen op de autobahn :thumbup
Als goed is gaat maandag de katalysator eronder uit :thumbup
3 maart 2012 om 17:15 #17636805+300k gereden naar zeeland en nieuwe bekleding opgehaald ;)!!
3 maart 2012 om 17:15 #17636806Vandaag mn interieur van binnen gepoetst.
morgen volgen er foto’s hier !Aan de blauwe F2 GLS heb ik het asbakje, gordel rechts en de ventilatieroosters voor vervangen.
Morgen stuur ik mn stiefzoon met emmer en sop de blauwe F2 in om schoon te maken, tis een zwijnenstal daar !Rik :)
3 maart 2012 om 17:24 #17636807AnoniemLid sinds:
1 January 1970Lol, interieur van mn GLS is er vandaag ook helemaal uit geweest, is weer lekker fris nu :)
3 maart 2012 om 17:31 #17636808Ah, is het gelukt met de achterbank ?
Rik :)
3 maart 2012 om 17:45 #17636809AnoniemLid sinds:
1 January 1970Jupz! :thumbup
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.