Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1
- Dit onderwerp bevat 11,215 reacties, 675 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 22 december 2016om 20:12 door DOCTOR007.
-
AuteurBerichten
-
2 maart 2012 om 11:58 #17636758
Ja hé, waarom hebben we hier geen sharia die het verbiedt vrouwen auto te rijden! hahahahha
2 maart 2012 om 12:02 #17636759Dat is zeker balen..Voor NED had ik dit niet verwacht kuilen in de snelweg :hmmz
In belgie is het helemaal een rap.2 maart 2012 om 12:04 #17636760enig sinds wel met je eens, maar je meot ze gewoon lekker zelf een auto laten kopen :P
2 maart 2012 om 12:05 #17636761heb me raampje terug gezet, zit er nog netjes in :)
ook gelijk maar een raamband er bij op gemaakt.
wou hem vandaag ook poetsen, maar eerst om 14.00 naar carglas, en hopen dat ze het sterretje nog kunnen fixen, hij is wa+ verzekerd, dus als goed is kost het me niks.
mwoa misschien daarna nog ff poetsen.oja vandaag zwarte richtingaanwijzers voor voorop gekocht, van mijn eigen was me glaasje kapot.
vraag me alleen af als dat wel gaat staan bij heldere angel eyes:P, maar ja, ben aan het twijvelen om er weer originele lampen in te zetten, licht opbrengst zonder xenon is slecht.
en heb geen 100 euro over voor xenon :P2 maart 2012 om 12:10 #17636762@soepkiepe wrote:
heb me raampje terug gezet, zit er nog netjes in :)
wou hem vandaag ook poetsen, maar eerst om 14.00 naar carglas, en hopen dat ze het sterretje nog kunnen fixen, hij is wa+ verzekerd, dus als goed is kost het me niks.
mwoa misschien daarna nog ff poetsen.oja vandaag zwarte richtingaanwijzers voor voorop gekocht, van mijn eigen was me glaasje kapot.
vraag me alleen af als dat wel gaat staan bij heldere angel eyes:P, maar ja, ben aan het twijvelen om er weer originele lampen in te zetten, licht opbrengst zonder xenon is slecht.
en heb geen 100 euro over voor xenon :PKlinkt allemaal goed.
straks :kewlpics ?
2 maart 2012 om 14:40 #17636763@dion87 wrote:
enig sinds wel met je eens, maar je meot ze gewoon lekker zelf een auto laten kopen :P
Das het lullige, ik heb hem voor haar gekocht…Rij zelf een Omega ….Heb bij de astra ook de ramen getint….vond het nou niet echt een rotklus,,,
2 maart 2012 om 14:46 #17636764is dat eigenlijk gewoon een astra coupe spoiler dan?
2 maart 2012 om 14:56 #17636765ik heb nog niks gedaan aan de astra…. maar ik ga em zo flink op ze staartje trappen…
my Astra goes like BBHHHAAAAAAWWWWWWWWPPP PPTTSSSSS.. :wub
2 maart 2012 om 14:58 #17636766Nee die heb ik bij spoilertje.nl besteld…daar hebben ze echt mooi spul…
2 maart 2012 om 14:59 #17636767@dion87 wrote:
ik heb nog niks gedaan aan de astra…. maar ik ga em zo flink op ze staartje trappen…
my Astra goes like BBHHHAAAAAAWWWWWWWWPPP PPTTSSSSS.. :wub
Dat doey mijn omega ook….mwwwwwwooooooooooooooopppppppppp pssssstttttttt. mwwwwwwoooooooooopppppp psssstttt.
2 maart 2012 om 15:23 #17636768Das een mooie voor je onderschrift ;)
@ dion, ik heb op hyves iemand met een Astra Coupé in jouw kleur, met een SRS Tec voorbumper, ziet er wel ontzettend goed uit:
2 maart 2012 om 15:28 #17636769Jammer van de bra en spiegels. Bra’s zijn voor vrouwen… de boel hangt niet of wel ;)
Die bumper is wel tof, doet me aan Vec C2 denken…
2 maart 2012 om 15:31 #17636770Tja, zo’n bra doet wel wonderen in de winter.
Spiegels zijn ook niet mijn smaak. Ik “ken” die kerel via de opel coupe club-hyves, waar ik een paar jaar geleden regelmatig op keek.2 maart 2012 om 16:10 #17636771@astraTD wrote:
@soepkiepe wrote:
wil je zo graag foto’s zien? :P
heb hem nog achter thuis staan, ben nu onder de motorkap ff aan het smeren tussen de vet zooi haha.
maar komt al weer mooi rood voor terug in de plek.
dus denk niet dat je vandaag fotos krijgt ;)
misschien morgen, ik ben niet zo snel met die foto’s haha, misschien dat ik dalijk na het eten wel ff een paar maak, alleen de ruimte achter thuis is niet groot, zal dus 1 kant worden.
nja je wacht maar ff whaha :jerryzal eens zien als ik het weekend ff ergens een paar mooie foto’s kan maken.
moet eerst weer wieldoppen voorop hebben:P2 maart 2012 om 16:49 #17636772@soepkiepe wrote:
@astraTD wrote:
@soepkiepe wrote:
heb hem nog achter thuis staan, ben nu onder de motorkap ff aan het smeren tussen de vet zooi haha.
misschien morgen, ik ben niet zo snel met die foto’s haha, misschien dat ik dalijk na het eten wel ff een paar maak, alleen de ruimte achter thuis is niet groot, zal dus 1 kant worden.
nja je wacht maar ff whaha :jerryzal eens zien als ik het weekend ff ergens een paar mooie foto’s kan maken.
moet eerst weer wieldoppen voorop hebben:PHaha, Ben benieuwd hoe dat staat met die knipperlichten, en of het goed is gelukt met je achteruit te blinderen.
2 maart 2012 om 16:55 #17636773Volgetankt. Een even het verbruik berekend: 5,1 liter /100 km :thumb En dit is nog met een stevig tripje naar Duitsland inbegrepen. Nice :wors
2 maart 2012 om 18:03 #17636775@Botho wrote:
Wat heb ik vandaag gedaan aan mijn astra??? nou ik niets maar mijn vrouw is gvd de gvd de gvd de gvd door een gat gereden op de a20….resultaat???
Kolere zooiiiiiii…..dat wordt richten(hopelijk)……
Ja je ziet het goed….het is voor en achter….bahfucked up zeg!! :wtf
is er geen mogelijkheid om de gemeente of wie dan ook aansprakelijk voor te stellen??
kan je vrouw weinig aan doen denk ik….2 maart 2012 om 18:31 #17636776@astraTD wrote:
@soepkiepe wrote:
@astraTD wrote:
@soepkiepe wrote:
moet eerst weer wieldoppen voorop hebben:PHaha, Ben benieuwd hoe dat staat met die knipperlichten, en of het goed is gelukt met je achteruit te blinderen.
knipperlichten komt nog he, heb ze nog niet betaald of niks haha, maar we zijn het al wel eens over de prijs ;)
ramen zijn de achterdeuren, de kofferklep doe ik niet weer, heb daar zo zonneschermpje voor. maar ja, was net ff achter thuis aan het roken, heb toch de camera maar ff gepakt, zal ze dalijk ff uploaden ;)2 maart 2012 om 18:48 #17636777Vandaag voor het eerst mijn astra met klei gecleaned.
Ik had nooit gedacht dat het zo goed zou werken, maar moet er morgen opnieuw overheen :DHeb het iets te onnauwkeurig gedaan en in rechte lijnen waardoor je nu wat strepen hebt in kleurverschil (vuil & proper).
Dus morgen opnieuw :D
2 maart 2012 om 19:16 #17636778tering werk he :jerry
maar t loont zich wel indd. :thumb
2 maart 2012 om 19:17 #17636779
als je goed kijkt is de lijn van de raamband niet helemaal zuiver netjes.
had hem eerst recht, maar leek niks, dus heb hem eerst een heel stuk naar boven gelegd, en uit gesneden langs het raamrubber boven aan.
aangezien ik niet zulke lange armen heb om van de ene kant van het raam naar de andere kant te snijden heb ik dat in 2x gedaan, daardoor slingert hij helaas iets, maar ja, een schele ziet het niet :jerry
over een poosje wil ik op de hoeken nog een rooie sticker hebben, maar ik twijfel over een opel logo, of over een duiveltje ;)
de “schade” in de folie op de deuren valt niet te zien op de foto, zit helaas onderin iets schade, kreeg die bobbel er maar niet uit, uit eindelijk maar een stukje in gesneden, helaas toch niet laag genoeg, ik had verwacht dat dat net onder het rubber zal vallen.en de motor… word nog aan gewerkt ;)
nu tevreden astratd? :jerry :jerry
oja en die stootlijst? nja alles wat ik voor de winter er met montage kit op had gemaakt is me er dankzei de harde vorst af geflikkerd haha :jerry
daardoor rijd ik nu ook met een richtingaanwijzer zonder glaasje, zonder de stootstrip, en zonder opel logo op de kofferklep.. logo en strip heb ik nog, dus komt er wel weer op.2 maart 2012 om 20:30 #17636780AnoniemLid sinds:
1 January 1970Netjes hoor!
2 maart 2012 om 20:44 #17636781Netjes inderdaad. :thumb
2 maart 2012 om 21:32 #17636782Ja soepkippie, dat is heel mooi werk vooral de motor ruimte :thumbup
Geen toerenteller? Haal een tellerbak op de sloop met toerenteller, zet je middelste klok(kmteller) om in de tellerbak met toerenteller heb je tenminste zelfde kmstand, en toerenteller. :jerry plug play :thumbup
2 maart 2012 om 21:35 #17636783Wat ik nog heb gedaan…
Heb nog liggen te prutsen aan de roetschroef, staat nu nog verder ingedraaid, denk nu te ver omdat stationair nu 1000tmp is en ik krijg hem niet meer lager gezet.
Morgen slagje terug draaien van de roetstop. -
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.