Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1
- Dit onderwerp bevat 11,215 reacties, 675 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 22 december 2016om 20:12 door DOCTOR007.
-
AuteurBerichten
-
22 februari 2012 om 21:53 #17636547
@KadAstra-EF wrote:
Ik heb vanavond mn achterbank vervangen voor hetzelfde GLS interieur.
Ik heb nu weer een hagelnieuwe achterbank.
Mooi, mooi, mooi !!!Rik :)
OH je hebt de zelfde stof interieur gekocht? :jerry
22 februari 2012 om 21:55 #17636548AnoniemLid sinds:
1 January 1970@KadAstra-EF wrote:
Ik heb vanavond mn achterbank vervangen voor hetzelfde GLS interieur.
Ik heb nu weer een hagelnieuwe achterbank.
Mooi, mooi, mooi !!!Rik :)
Ik wil ook een andere achterbank/leuning in de GLS! :'(
Kut kinderstoeltjes :jerry22 februari 2012 om 22:03 #17636549de sportex group N hangt
egr klep verweiderd en afdekplaatje geplaatst
Ennnnn…… nog had hij er geen zin in :swearaccu aan de lader gemopt
morgen pitjes wisselen, heb nog andere
bougiekabels checken
BC wisselen, heb gelukkig ook nog een andere
want krijg hem niet uitgelezen met de op-comik denk dat ik maar een stoomturbine in ga bouwen
en voortaan op hout ga stoken :jerry23 februari 2012 om 10:56 #17636550AnoniemLid sinds:
1 January 1970Antenne van mijn auto is sinds carnaval verdwenen. Denk dat iemand dacht dat die grappig is om het ding eraf te halen. Van het weekend maar opzoek gaan naar een nieuwe.
23 februari 2012 om 11:32 #17636551bougies gewisseld
kabels gecheckt
bc gewisseld
vacuumslangetjes veranderden nog denkt hij dat ie in het wilde westen zit
enige wat er uit komt is een hoop geknal :swear
ook de andere bc krijg ik niet uitgelezen
enige wat ik nog kan bedenken is dat hij misschien valse lucht aanzuigd onder de mantzel
heb daar geen nieuwe pakking voor gebruikt want kreeg hem niet gevonden bij winparts.nl, mijnautoonderdelen.nl, rotil automaterialen zelfs bij broekhuizen keken ze me raar aan :swear23 februari 2012 om 12:27 #17636552ik heb gisteravond een negertje die overstak zich de stuipen op het lijf gejaagd met me dumpvalve.. je had em meoten zien springen hahahaha.
maar dan meot je ook maar neit oversteken zonder zebrapad :D23 februari 2012 om 14:40 #17636553@dion87 wrote:
ik heb gisteravond een negertje die overstak zich de stuipen op het lijf gejaagd met me dumpvalve.. je had em meoten zien springen hahahaha.
maar dan meot je ook maar neit oversteken zonder zebrapad :DZo reed ik er eergisteren bijna eentje aan in het donker, omdat deze reed zonder verlichting en de hoek uit kwam vliegen. Zag hem niet, flink op rem, kerel kon nog amper even vriendelijk zwaaien en lachen. Had bijna de neiging een stuk reflectielint aan hem te tapen.
23 februari 2012 om 14:42 #17636554ja maar fietsers zonder licht zien meestal zelf niet in hoe fout bezig ze zijn omdat ze zelf geen auto hebben.
23 februari 2012 om 17:22 #17636555Olie ververst en olie filter, luchtfilter , interierfilter vernieuwd en er achtergekomen waarom ik geen ventilatie had de slang vanaf het filter lag eraf! Tevens mijn koplampen vervangen door nieuwe “angeleyes” , dieselfilter vervangen , dashboardkastje verlichting gemaakt ,banden opgepompt , ruitenwisserbladen vervangen , speling verholpen aan het voorwiel , achterruitwisser gemaakt deed het niet was zekering , wielassen schoongemaakt kwam genoeg bagger uit, remblokken vervangen rondom dubbele bediening gesmeerd ,dus lekker bezig geweest!!
Nu nog iemand vinden die mijn distributieriem wil vervangen en waterpomp dan kan hij er weer even tegenEric
23 februari 2012 om 17:33 #17636556@Eric11 wrote:
koplampen vervangen door nieuwe “angeleyes”
Toch wel netjes afgesteld hoop ik? Fabriek-af willen ze nog wel eens op kameleon-stand staan. Maar evengoed, angel eyes :thumbup
:kewlpics ??
23 februari 2012 om 17:35 #17636557@Mr-T-Opel-Astra-G wrote:
@Eric11 wrote:
Toch wel netjes afgesteld hoop ik? Fabriek-af willen ze nog wel eens op kameleon-stand staan. Maar evengoed, angel eyes :thumbup
En dat houd in ??
23 februari 2012 om 17:41 #17636558@Eric11 wrote:
@Mr-T-Opel-Astra-G wrote:
@Eric11 wrote:
En dat houd in ??
Te hoog afgesteld denk ik ?
Rik :)
23 februari 2012 om 17:44 #17636559@Eric11 wrote:
En dat houd in ??
Dat houdt in dat de lichtwerpers beide netjes op de weg schijnen en geen andere weggebruikers verblinden en dat je zelf genoeg lichtbeeld hebt, zodat je jezelf niet in gevaar brengt. Met kameleon-stand bedoel ik, dat bijv. linker koplamp naar beneden “wijst” en de ander naar rechtsboven (dit was bij mijn angel eyes bij montage in het geval). Bij een opel dealer (of een ieder andere garage) heeft dit binnen 5 minuten verholpen. zodat je ook wettelijk geen problemen krijgt (boetes zijn niet gering op vandaag)
En. hier zijn we dol op foto’s van eindresultaten!
23 februari 2012 om 18:03 #17636560@Mr-T-Opel-Astra-G wrote:
@Eric11 wrote:
En dat houd in ??
Dat houdt in dat de lichtwerpers beide netjes op de weg schijnen en geen andere weggebruikers verblinden en dat je zelf genoeg lichtbeeld hebt, zodat je jezelf niet in gevaar brengt. Met kameleon-stand bedoel ik, dat bijv. linker koplamp naar beneden “wijst” en de ander naar rechtsboven (dit was bij mijn angel eyes bij montage in het geval). Bij een opel dealer (of een ieder andere garage) heeft dit binnen 5 minuten verholpen. zodat je ook wettelijk geen problemen krijgt (boetes zijn niet gering op vandaag)
En. hier zijn we dol op foto’s van eindresultaten!
Oke maar je hebt gelijk dit klopte de bijrijders zijde stond te hoog maar dit was eenvoudig te verstellen middels een torxboutje te verdraaien en de lamp ging netjes naarbeneden , foto,s ik plaats ze graag maar ik internet via een iPad en dan kan ik geen foto.s plaatsen hierop het forum en ook op andere fora niet misschien doe ik iets fout met een instelling of zo of het kan niet ! Heb geen idee ben er niet zo een held mee! :oops:
Eric
24 februari 2012 om 07:57 #17636561Vandaag was gister ;) maar de G goed gewassen en bekleding gereinigd.
my shine u wish, ik shine als a new whip king:
En nog een laatste foto, gewoon omdat het kan :vertag !
24 februari 2012 om 13:00 #17636562BAH wat ben ik er ziek van zeg!
nog NOOIT is het me gebeurd dat ik iets niet aan de praat kreeg :puke :swear
alle bedrading bij bc gemeten, geen problemen
pakking onder mantzel dunnetjes ingesmeerd met kit
en nog alleen maar knallen
mijn opties zijn op en ikke ook, begin er echt spijt van te krijgen dat ik dit kutblok heb gekocht
normaal staat opgeven niet in mijn woordenboek, maar dit word me te gek!Iemand nog een idee??
24 februari 2012 om 13:14 #17636563Sterkte man !!!
Zal erg moeilijk zijn om nog door te zetten.
Toch zal het je lukken ! Je bent kundig genoeg.Rik :)
24 februari 2012 om 13:27 #17636564AnoniemLid sinds:
1 January 1970Automaat selectorhendel een beetje los gehaald en ingespoten met kruipolie. Kreeg gisteren namelijk even een storing in de automaat, wat ook weer over was na hem opnieuw te starten.
Deurpaneel van de GLS los gehad om het el.raam te smeren, nu de andere kant nog.
Heb gvd nog wel een lekkage in de kofferbak aan beide kanten :fy124 februari 2012 om 13:29 #17636565AnoniemLid sinds:
1 January 197024 februari 2012 om 13:44 #17636566@KadAstra-EF wrote:
Sterkte man !!!
Zal erg moeilijk zijn om nog door te zetten.
Toch zal het je lukken ! Je bent kundig genoeg.Rik :)
Thx :D
Binnenkort maar eens een drukmetertje aanschaffen
Ik hoop niet dat de koppakking naar zn grootje is
Bij een 8v is het een fluitje van een cent en kost een appel en een ei
Een 16v moet gevlakt en geperst worden en daar heb ik ff geen geld voor
Wat me ook dwars zit is dat ik er met de op-com nog steeds niet op kom
Klinkt vrolijk maar ben het absoluut niet
Ben bang dat ik mn binnenpaneel van mn portier er uit gegooid heb……..24 februari 2012 om 13:46 #17636567AnoniemLid sinds:
1 January 1970Da’s behoorlijk klote Mario :(
24 februari 2012 om 13:50 #17636568Uit je auto gegooid? Waarom dat dan?
En eerder kon je je auto toch wel uitlezen? Of kun je alleen het blok niet uitlezen?
Jammer dat je er nu pas achter komt, ik heb een paar weken geleden een kaarsrecht blok van een x18xe1 weggegeven…daar had je wel een eind verder mee gekomen.24 februari 2012 om 15:15 #17636569portier beetje hard dichtgesmeten….
wat ik ga doen als de koppakking er uit ligt weet ik nog niet
ik heb nog steeds chronisch ruimte tekort dus de kop zelf reviseren begin ik niet aan
misschien dat ruilrevisie mogelijk is
of ik trek het hele spul er weer uit en verkoop alle onderdelen los
en ga op zoek naar een c16se(i) :D24 februari 2012 om 15:20 #17636570Zo !! Dan was je ook heel erg woedend lijkt mij.
Rik :)
24 februari 2012 om 17:29 #17636571Zo vandaag, achter ruit wisser motortje vervangen, en spatlappen gehaald op de sloop.
Morgen maar effe kijken hoe ik ze vast krijgen :hmmz
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.