wat een opel gedoe joh

Forumindex Forums Modellen Omega wat een opel gedoe joh

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    sjaanvan

hallo ik ben nieuw hier en heb een opel omega nou ik was er blij mee maar nu is het een ramp. vorige week ging die oranje lamp branden van de motor toen heb ik de anwb laten komen en die heeft m aan de computer gehangen en die kwam met de stappen motor. en de luchtmassameter moest schoon worden gemaakt en de accu pool werd te warm .nou ik een nieuwe stappenmotor gekocht en er in laten zetten .de lucht massa hoefde niet volgens de meeste alleen de accu pooll blijft nog een beetje dat ik denk van eh ja. maar probleem nog niet opgelost met stappenmotor .ik naar de dealer kwam er uit nokkenassensor nou die laten vervangen ding reed als een nieuwe auto maar weer als ik m stil heb gezet en er mee ging rijden weer dat lampje en slecht lopen wat is dit weten jullie het????????????????????????

soepkiepe
      Deelnemer

uhhh
        voorstellen in het voorstel forum zal fijn zijn;)
        en misschien even een paar enter’s en komma’s extra.
        leest net wat makkelijkr ;) aan je probleem kan ik je verder niet helpen, denk alleen dat het gewardeerd word als je je motor code en bouwjaar er bij zet ;)

DMLB ceo

Das een lekkere titel!!!

wim-v6
          Deelnemer

Stappen motor demonteren en reinigen, gasklep reinigen, en tuut carterventilatie weer open maken is meestal de oplossing.

Luchtmassameter schoonmaken hoeft niet!!

accupool die te warm word, kon ie dan ook niet vertellen dat je een slechete massa verbinding hebt van accu naar motor en van accu naar carroserie.

dit alles ligt niet per see aan opel ieder merk heeft hiermee te maken, is ook een stukje onderhoud…

willem

Anoniem

Ook welkom. :hmmz

RISL
              Moderator

Ja, stel je even voor voordat je al je gal over Opel spuwt…. :swear Is verplicht op dit forum, je hebt het kunnen lezen bij het aanmelden. En het gebruik van leestekens maakt je post wel een stuk leesbaarder. En als je nou ff wat meer info over je Omega post, zoals bouwjaar, motorcode, enzovoort?

Succes ermee.

wim-v6
                Deelnemer

Ik kan je vertellen RISL, dat dit over een X20XEV gaat, ik lees X20XEV kwaaltjes.

RISL
                  Moderator

Okay, tja, ik ken die motoren niet goed genoeg om ze te herkennen aan de problemen. Het klinkt hierboven een beetje als een gebed zonder einde?

Maar als iemand zo begint met z’n eerste post op een forum, kan ik mezelf er niet toe zetten om bij te dragen aan de oplossing.

tcveenstra
                    Deelnemer

ik zou zeggen, haal het oranje lampje eruit, 1 probleem minder!! haha

ColinH
                      Deelnemer

@tcveenstra wrote:

ik zou zeggen, haal het oranje lampje eruit, 1 probleem minder!! haha

Jij bent zeker een auto handelaar?

Gr Colin

tcveenstra
                        Deelnemer

nee, een grappenmaker

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.