wat een onzin anti opel door manta

Forumindex Forums Modellen Manta wat een onzin anti opel door manta

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
  • Auteur
    Kermitkiller

t,is gewoon allemaal onzin de manta blijft voor ons denk allemaal de UBER auto of het nou een A of een B is :afro

Kermitkiller

origineel gepost door boyanka
        :pukeach, als hij toen een fiat had gehad had hij na 1 jaar al spijt.
        :sleeping gestoorde mensen heb je altijd wel

trouwens boyanka heb je een nieuwe aanwinst zo op je avatar te zien :thumbup:thumbup zoeentje heb ik ook gehad in dezelfde kleur

boyanka
        Deelnemer

;)nee, is nog een oude aanwinst van me. m’n avatar deed het niet meer dus heb maar een andere foto gepakt

CommoCruiser
          Deelnemer

[geenstijl modus aan] Volkskrant altijd – veel [geenstijl modus…. ach laat ook maar aan ook]

Tomvt

lekker boeiend wat een ander van onze wagen vind, wees blij dat die er zijn anders hadden wij geen aparte wagen meer:agent

gsipiloot
              Deelnemer

ergens heeft ie wel gelijk over het gehele opel concern
                opel was altijd nr 1 in nederland nu nr5 ofzo??

vw is bezig met een hele grote opmars in veel verschillende modellen met nieuwe (diesel)techniek

en opel blijft op dit moment erg achter
                opel is nu afhankelijk van gm maar als opel nu van zn eigen afhankelijk zou zijn net als vw
                dan zou het een stuk beter kunnen gaan met opel want nu is het elke x iets :(

ga maar eens kijken als je op de weg rijdt hoeveel audi’s en vw je ziet rijden en hoeveel opels…….

met name bijvoorbeeld de golf 5 gti zie ik gewoon bijna dagelijks wel ergens in het verkeer maar een astra h opc zie ik maar heel erg zelden :( terwijl de opc de gti op alle gebieden de baas is

(edit) ik ben opel gek in hart en nieren dus niet verkeerd opvatten!

manta11
                Deelnemer

Je hebt gelijk maar ik vind dat opel ook zijn modellen van tegenwoordig mag aanpassen lijkt teveel op elkaar.
                  Dat duwt ook mensen opzij want de Astra G had je leek nog beetje op de F maar de H ineens een heel groot verschil wat ook nie helemaal gewaardeerd wordt.

Ik zou mijn modellen nog een beetje op elkaar laten lijken en niet ineens overspringen.
                  Nog niet zolang geleden had opel nog beetje hoekige vorm nu op het 1 of andere momment helemaal modern met veel ronde vormen.:puke

Fearless
                  Deelnemer

Whahaha, en meneer rijdt zelf in een LAGUNAAAAHHA
                    Over middenklassers gesproken….

plummeuh

origineel gepost door louwe 16 klepper
                      wat n onzin weer

voor die tijd waren de prestaties van de manta best wel redelijk vlot

tegen woordig heeft de eerste de beste diesel al 100 pk

maar toen nog niet;)

Ik vergelijk met auto’s van die tijd… Neem nu een Alfa GT 1300cc Junior van 1970… Die had al 90 PK… Bij Opel mocht je je dan al de “top”versie aanschaffen om ook een beetje vooruit te gaan.

Emiel-Manta
                      Deelnemer

tja, een standaart manta met een 2.0e motortje is dan ook niet bepaald snel te noemen,
                        al doet het uiterlijk het je wel vermoeden.

op dat vlak heeft die gast wel gelijk,
                        maar er zullen er vast wel meer rond lopen die deze mening delen.

lekker boven staan ;)

10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.