wat doen jullie tegen een kater??

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer wat doen jullie tegen een kater??

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
  • Auteur
    Jurgen
    Deelnemer

gewoon ‘s morgens een potje voetballen :P Is op zondag vaak een hel om op te staan, maar na het sporten ben je wel weer akelig fit :P En veel cola drinken, dat helpt bij mij altijd goed ;)

Kampendiek
      Deelnemer

Een poesje pakken ….

DMLB ceo

@dion87 wrote:

coke snuiven als je gaat drinken? :jerry

dacht ik ook, stop je ook niet meer met drinken :jerry

Makko
          Deelnemer

Biertje pakken

kaneelschep
            Deelnemer

:) Hahaha Mooie ideeen!
              Nee er is de volgende dag niet veel meer wat je kan doen om een kater te voorkomen.
              Je kan hem wel wat aaien zodat ie niet heel boos wordt. :jerry
              Door vet eten of weer aan de alcohol te gaan houdt je je lever bezig zodat ie afgeleid wordt van het echte werk. daarom voel je je minder rot. Je lever voelt zich daardoor alleen wel meteen dubbel zo rot ;)
              Pillen als ibuprofen of paracetamol kots je meestal wel weer uit. En zijn sowieso slecht voor je maag om in te nemen zonder vast voer in je maag. Wat je weer niet wil of kan eten omdat je het er dan meestal wel uit gooit. Mooie cirkel van ellende.
              Misschien een zetpil? :D lekker met je rotte hoofd een pil in je kont duwen :P

Veel vocht op lichaamstemperatuur drinken voor je gaat slapen is het beste wat je kan doen. Koud vocht krijgt je fragiele doorgezopen maag een flinke klap van en zegt dan juist soms :puke

Heerlijk om te zien hoe mensen katers hebben! Ik heb er gelukkig nooit echt last van en kan dan echt genieten van mensen hun ellende… Kom op! Je wilde zelf zuipen!! :jerry
              Mijn vriendin kan me grondig haten op die momenten dat zij dan nog op bed kapot ligt te gaan, en ik al weer eieren sta te bakken met een croisantje. :D

astraTD

Naar het asiel brengen en een hond kopen??

-BlendjuH-
                Deelnemer

@kaneelschep wrote:

:) Hahaha Mooie ideeen!
                  Nee er is de volgende dag niet veel meer wat je kan doen om een kater te voorkomen.
                  Je kan hem wel wat aaien zodat ie niet heel boos wordt. :jerry
                  Door vet eten of weer aan de alcohol te gaan houdt je je lever bezig zodat ie afgeleid wordt van het echte werk. daarom voel je je minder rot. Je lever voelt zich daardoor alleen wel meteen dubbel zo rot ;)
                  Pillen als ibuprofen of paracetamol kots je meestal wel weer uit. En zijn sowieso slecht voor je maag om in te nemen zonder vast voer in je maag. Wat je weer niet wil of kan eten omdat je het er dan meestal wel uit gooit. Mooie cirkel van ellende.
                  Misschien een zetpil? :D lekker met je rotte hoofd een pil in je kont duwen :P

Veel vocht op lichaamstemperatuur drinken voor je gaat slapen is het beste wat je kan doen. Koud vocht krijgt je fragiele doorgezopen maag een flinke klap van en zegt dan juist soms :puke

Heerlijk om te zien hoe mensen katers hebben! Ik heb er gelukkig nooit echt last van en kan dan echt genieten van mensen hun ellende… Kom op! Je wilde zelf zuipen!! :jerry
                  Mijn vriendin kan me grondig haten op die momenten dat zij dan nog op bed kapot ligt te gaan, en ik al weer eieren sta te bakken met een croisantje. :D

Kunnen wij elkaar een handje geven :jerry
                  nooit last van een kater … weet dus ook niet hoe de rest zich voelt :jerry

schuitje

ik heb er nooit echt last van, maar goed ontbijten met een flinke bak thee helpt altijd :thumb

8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.