Wat? cooler!!!

Forumindex Forums Modellen Calibra Wat? cooler!!!

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    robbyrood
    Deelnemer

Was weer hobbytijd!:jerry
      [img]200920091057.th.jpg

[img]200920091062.th.jpg

Oja, dan nog even dit: prijs voor dit spulletje, nieuw, 150 euro en wat lassie….!!!:jerry

AsconaC20NE
      Deelnemer

Dat ziet er wel heel vet uit!

Ook omdat het bescheiden achter de voorbumper zit. Soms zie je die dingen expres voor uit de onderbumper steken.

merk je het ook in vermogen?

16VCalibra
        Deelnemer

ziet r goed uit! de mijnes is binnekort ook aan de beurt en heeft ook airco. denk alleen niet dat de mijnes zo makkelijk zal gaan want de ic is wat groter xD.. merk je egt veel verschil kwa vermogen en koppel????? ben egt benieuwd wat de mijnes doet!

groetjes ram

2slow
          Deelnemer

Staat wel vet zo achter die bumper, subtiel aanwezig! :thumbup

Mirage
            Deelnemer

koeling radiator geen problemen?

16VCalibra
              Deelnemer

origineel gepost door Mirage
                koeling radiator geen problemen?

dat vroeg ik me ook af maar volges mij is de doorstroming van de rijwind wel goed

robbyrood
                Deelnemer

Kein Probleem, meine Herren , die Kùhler werden ganz gut Angeblasen!
                  Nee is geen probleem is niet de eerste keer dat ik dit doe, heb laatst het zelfde bij een Passat ingebouwd en mijn vorige Calibra had er ook al een , ALLEEN die doorstroming is heel wat beter, hij loopt heeeeel veel sneller door in toeren net of er niet geperst en gewerkt moet worden.
                  Dit is in feite precies dezelfde set up als die EDS aanbied , zie bij hun het kopje DOWNLOADS!
                  En dit hobbelding heeft ook airco…
                  Heren lees het verhaal bij EDS dan wordt het allemaal duidelijk en die koeler,
                  die komt bij Multistrobe vandaan……..psst 109./ euro kon ik niet laten…..hahah zie MP!
                  Succes!

16VCalibra
                  Deelnemer

origineel gepost door robbyrood
                    Kein Probleem, meine Herren , die Kùhler werden ganz gut Angeblasen!
                    Nee is geen probleem is niet de eerste keer dat ik dit doe, heb laatst het zelfde bij een Passat ingebouwd en mijn vorige Calibra had er ook al een , ALLEEN die doorstroming is heel wat beter, hij loopt heeeeel veel sneller door in toeren net of er niet geperst en gewerkt moet worden.
                    Dit is in feite precies dezelfde set up als die EDS aanbied , zie bij hun het kopje DOWNLOADS!
                    En dit hobbelding heeft ook airco…
                    Heren lees het verhaal bij EDS dan wordt het allemaal duidelijk en die koeler,
                    die komt bij Multistrobe vandaan……..psst 109./ euro kon ik niet laten…..hahah zie MP!
                    Succes!

ik kan geen duits :jerry

speeedstar

beste 16Vcalibra en andere niet buitenlands pratende mensen ga naar http://translate.google.com

toets boven in t witte vak de website adres in bijvoorbeeld

http://www.eds-motorsport.de

klik de taal aan van de site bijvoorbeeld bij eds is dat duits en daar naast nederlands en druk op vertaal en de compleete site word vertaald naar t nederlands ipv duits en je kunt t lezen ;)

SUC6

16VCalibra
                      Deelnemer

origineel gepost door speeedstar
                        beste 16Vcalibra en andere niet buitenlands pratende mensen ga naar http://translate.google.com

toets boven in t witte vak de website adres in bijvoorbeeld

http://www.eds-motorsport.de

klik de taal aan van de site bijvoorbeeld bij eds is dat duits en daar naast nederlands en druk op vertaal en de compleete site word vertaald naar t nederlands ipv duits en je kunt t lezen ;)

SUC6

best handig :thumbup

2e-c14nz

Ziet er echt strak uit!

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.