Wat betekent dit lampje?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Wat betekent dit lampje?

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
  • Auteur
    D3nnis_

origineel gepost door Opel4all
      Hallo,

Probeer eens twee nieuwe lampjes voor je remlichten, ook al branden ze gewoon, als er één iets zwart is dan krijg je al een melding.

En omdat hij ook brand als je geen verlichting aan hebt, denk ik dat het je remlichten zijn, twee nieuwe lampjes kosten de hele wereld ook niet.

Groetjes, Joche

Correct, na een OP-COM sessie bleek het dat bij mij het linker remlicht ging, deze vervangen en de BC gaf geen fout melding meer.

Opel4all
      Deelnemer

origineel gepost door D3nnis_

origineel gepost door Opel4all
        Hallo,

Probeer eens twee nieuwe lampjes voor je remlichten, ook al branden ze gewoon, als er één iets zwart is dan krijg je al een melding.

En omdat hij ook brand als je geen verlichting aan hebt, denk ik dat het je remlichten zijn, twee nieuwe lampjes kosten de hele wereld ook niet.

Groetjes, Joche

Correct, na een OP-COM sessie bleek het dat bij mij het linker remlicht ging, deze vervangen en de BC gaf geen fout melding meer.

Hallo,

Oké, mooi om te horen dat het probleem opgelost is, na 7 jaar Vectra C ken je de kwaaltjes wel zo’n beetje ;)

Groetjes, Joche

McLambo
        Deelnemer

origineel gepost door Droeftoeter
          Kan ook zijn dat er een lampje niet helemaal stuk is( meestal stadslicht) voor of achter. En dat het spiraaltje van het lampje steeds vast gloeit en ook weer los breekt.

Dit heb ik dus ook gehad.

Het gekke bij mijn vectra C was dat alleen het LAMP kapot signaal in de teller unit te te zien was. De BC gaaf helemaal niks an.

Vorige maand een OPCOM gekocht, en eens lekker aan het spitten geweest, hier en daar wat dingen gewijzigd in de tellerunit en GID, en verrekt! Na het opslaan van de wijzigingen kreeg ik in ene allerlei meldingen van de BC die ik nog nooit gezien had (welke band er zacht was, dat de was vloeistof op was, dat er een lamp kapot was ) :hmmz

Daarvoor heb ik me namelijk echt dagenlang rot gezocht naar een kapotte lamp. Bleek uiteindelijk dat 1 van mijn remlichten kapot was, maar de computer laat 1 van de achterlichten dan de rem-functie overnemen. Als je dan iemand achter de auto laat staan om de lampen te controleren, die ziet dat natuurlijk niet :P

Ook laats voor het eerst met een aanhanger gereden, en toen ging het lampje ook branden. Nu zag ik in OPCOM wel een aantal functies staan voor voor aanhangerverlichting … :hmmz

3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.