Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Wat betekent dit lampje?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
27 april 2014 om 18:35 #18230703AnoniemLid sinds:
1 January 1970Jemig Mark, wie heeft er in jouw koffie gespuugd vanmorgen? Dat ben ik niet gewend in jouw posts..
27 april 2014 om 19:05 #18230704Mark,
Ik ben gisteren naar de garage geweest en het lag aan mijn klopsensor.
Als je volgens jou al lui bent als je een vraag stelt op een forum dan moeten we gewoon geen vragen meer stellen.
Dacht nochtans dat dit de bedoeling was van een forum om alles zelf te “proberen” oplossen zonder naar de dealer te gaan.
Als je denkt dat ik nog niet gezocht had op het internet dan zit je fout ,
en helaas wist ik niet dat je de handleiding kon donwloaden op het internet, sorry voor mijn onwetigheid.
En ook al wist ik wat dit lampje was, kon het nog verschillende dingen zijn.
Probleem is opgelost dus.28 april 2014 om 13:54 #18230705@pixels66 wrote:
Jemig Mark, wie heeft er in jouw koffie gespuugd vanmorgen? Dat ben ik niet gewend in jouw posts..
en dan drink ik niet eens koffie, ken je nagaan :D
nee echt serieus als je enkel en alleen ‘storingslampje opel’ in google intikt dan kom je al bij dit uit : viewtopic.php?f=6&t=118337 bekend symbooltje ? wort al jaren gebruikt bij opel.en meteen ook de oplossing, meerdere malen, uit laten lezen, kijk dan vind ik het wel heel erg gemakzuchtig als iemand te lui is om zelf ook maar enige moeite te doen maar wel verwacht dat ze op het forum meteen voor hem zouden moeten gaan springen, ik vind het helemaal niet erg om mensen te helpen maar dan moeten ze zelf niet te lui zijn om ook maar het simpelste in te typen in google.
28 april 2014 om 14:17 #18230706@opel-mark wrote:
@pixels66 wrote:
Jemig Mark, wie heeft er in jouw koffie gespuugd vanmorgen? Dat ben ik niet gewend in jouw posts..
en dan drink ik niet eens koffie, ken je nagaan :D
nee echt serieus als je enkel en alleen ‘storingslampje opel’ in google intikt dan kom je al bij dit uit : viewtopic.php?f=6&t=118337 bekend symbooltje ? wort al jaren gebruikt bij opel.en meteen ook de oplossing, meerdere malen, uit laten lezen, kijk dan vind ik het wel heel erg gemakzuchtig als iemand te lui is om zelf ook maar enige moeite te doen maar wel verwacht dat ze op het forum meteen voor hem zouden moeten gaan springen, ik vind het helemaal niet erg om mensen te helpen maar dan moeten ze zelf niet te lui zijn om ook maar het simpelste in te typen in google.
Voor mij moet je niet springen hoor :???:
als je niet wil antwoorden of je hebt geen antwoord ,antwoord dan gewoon niet..
dat ik lui ben zal ik zelf wel uitmaken zeker? :thumb -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.