wat betekend dit?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum wat betekend dit?

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17250355
    biaboba
      Lid sinds:
      8 July 2012

      3 weken geleden hebben wij een opel vectra station gekocht uit 2004, nu brabd soms een lampje…. helaas hebben wij geen boekjes erbij…
      het is een rondje met eromheen aan beide kanten 3 streepjes….wie weet wat dit betekend?

      groetjes Bianca

      #18045461
      carlo188
        Lid sinds:
        2 June 2012

        goeiedag bianca,

        weet het niet zeker maar volgens mij heeft dat iets te maken met je remmen dat je remblokken versleten zijn ofzo

        Opelastra 1.7dtl 2000
        Opel vectra 1.816v 2003

        #18045462
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          Klopt helemaal. Waarschijnlijk zijn je remblokken versleten. Maar het kan ook zijn dat de kabel er misschien af ligt van je remblokken dat je daarom af en toe die melding krijgt. Dus moet je even kijken naar je remblokken.

          #18045463
          carlo188
            Lid sinds:
            2 June 2012

            hor je tijdens het remmen ook het krassen van ijzer? dan zijn ze versleten en anders kan het zijn dat de indicator stuk is die dat aan stuurt zeg maar

            opel astra 1.7dtl
            opel vectra 1.816v 2003

            #18045464
            GTS2.2DTI
            Deelnemer
              Lid sinds:
              14 October 2006

              Kan maar zo zijn dat het kabeltje van je remblokslijtageindicatie gebroken is. Kabeltje kost iets van €15,- Heb ik toen ook gehad bij mijn eerste GTS, ik dacht dat de blokken versleten waren maar mijn garage had door dat het kabeltje stuk was.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.