wat betekend deze codes van het uitlezen.

Forumindex Forums Modellen Astra wat betekend deze codes van het uitlezen.

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Robinus
    Deelnemer

Hallo leden

Ik heb gister nacht door een maat van me mijn computer laten uitlezen met een soort tec apperaat.
      Nu geeft hij deze codes aan maar kan iemand mij zeggen wat deze codes betekenen en wat er nu aan de hand is. waar moet ik zoeken of wat moet ik mogelijk vervangen.

Dit gaf de tec aan:

Total number of faults codes: 2

00101 – Driver Curtain Airbag Squib Circuit high Resistance.

00103 – Passenger Airbag Squiib Circuit High Resistance.

Ik snap dat er iets niet goed zit met de airbag daarom brande het checkcontrol lampje ook maar door aansluiten van mijn audio is er een probleem ontstaan en deze moet ik nu zien op te lossen maar voor mij is het een speld in een hooiberg.

Iemand een idee wat te doen of kan iemand mijn vraag beantwoorden

erwin78

Heb je niet ergens een stekker los laten liggen???

miraltje
        Deelnemer

heb je de accu losgekoppeld voordat je met de audio bezig bent gegaan en ivm het inbouwen stekkers losgetrokken en nadien weer ingeplugd.

wanneer je onder “spanning” hebt gewerkt en perongeluk een airbag kabel hebt losgetrokken en daarna weer in elkaar gedrukt hebt heeft dat deze storing veroorzaakt.

deze storing kun je alleen met tech 2 resetten,de accu losgooien voor een halfuur heeft geen zin

Robinus
          Deelnemer

Ik heb tijdens het inbouwen niks met de accu gedaan ik heb als allerlaatste de draden op de accu bevestigd.
            Heeft iemand idee waar die stekker precies zitten zodat ik ze kan gaan opzoeken groetjes

Blue-Dragon
            Deelnemer

Laat hem is uitlezen met een tech2 daarop kunnen ze zo zien waar de storing zit.
              Waarschijnlijk als ze hem dan gaan resetten dat de storing weer weg is.
              En meestal is het het stekkertje van de airbag van de passagierskant achter het dashbord..

gr gerrit,

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.