Wanneer zijn vrouwen goed in het verkeer?

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Wanneer zijn vrouwen goed in het verkeer?

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Auteur
    BlackVec
    Deelnemer

@Fct_blondi wrote:

@turbosix wrote:

anyway, ik laat sowieso niemand in mn auto rijden, maar zeker geen vrouw!!;)

Is dat zo? Ik heb toch echt iemand anders even in je auto zien rijden zondag op de opn meeting :)

Fct_blondi

@CalibraMenno wrote:

@Fct_blondi wrote:

@turbosix wrote:

anyway, ik laat sowieso niemand in mn auto rijden, maar zeker geen vrouw!!;)

Is dat zo? Ik heb toch echt iemand anders even in je auto zien rijden zondag op de opn meeting :)

zo ey! Big brother is watching me! :D goed opgelet! Klopt! Maar dat is n hele goede vriend van me, opel fanaat in hart en nieren, tevens mn monteur haha, dus die heeft er wel vaker in gereden idd! Die vertrouw ik er wel in..hahaha.. Maar zal de astra denk nie mee geven als ik er nie bij ben! Oja mn moeder heeft er ff in gereden toen ik hem net had, toen ben ik uiteraard meegegaan..maar wat voelt dat slecht!! :p

mayhem

Ik laat mijn vriendin lekker oefenen met de auto van haar vader, die is toch allrisk haha.
          En die wagen is 425 pk, dus als ze die onder de knie heeft, dan komt het in mijne ook helemaal goed :thumb

Astralfred
          Deelnemer

@opel-motorsport wrote:

hahaha :) inderdaad meeste vrouwen kunnen niet rijden nee
            maar kijk hier in het belgisch rally kampioenschap mellisa de backere rijdt al een jaar of 2 afwisseld met patrick sneijers op de 1ste en 2de plaats :) echt bewondering voor die dame hoor maar zo zijn er maar weinig:)

Oh die zijn er wel hoor, Susie Wolf en Rahel Frey in DTM, Vicky Butler-Henderson van 5th Gear en hier in Nederland natuurlijk Sandra van der Sloot en Sheila Verschuur en wat dacht je van Beitske Visser 16 jaar en haar 1e wedstrijd in Dutch Supercar Challenge gelijk gewonnen. Menig man die daar naast komt te zitten als deze dames over een circuit gaan knallen, zal er niet helemaal droog uitkomen haha.

4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.