wachtwoord veranderen!??????????? Forumindex › Forums › Overige › PC & Multimedia › wachtwoord veranderen!??????????? Dit onderwerp is leeg. 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Auteur Berichten 22 september 2010 om 11:01 #17226218 CALIBRA4x4TURBO Lid sinds:4 November 2009 Hey hoe verander je het wachtwaoord van je zelf hier???? Ik kan het nergens lezen! Dus weet iemand hoe ik dit kan wijzigen naar een wachtwoord wat ik zelf kan maken??? bedankt………………… 22 september 2010 om 11:09 #17731878 groenetijger Lid sinds:13 December 2007 Ga rechtsboven naar ‘persoonlijk controle paneel’. Klik dan linksboven op ‘bewerk profiel’. Daar je wachtwoord invullen, en natuurlijk bij ‘Bevestig wachtwoord’ nog een keer. En dan ben je er :) Auteur Berichten 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Login metFacebookLogin met GoogleLogin met Twitter Inloggen