waarschuwings toon/piepje

Forumindex Forums Modellen Astra waarschuwings toon/piepje

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17222492
    wesleym
      Lid sinds:
      14 June 2010

      hallo allemaal.
      Sinds 3 weken heb ik een nieuwe auto gekocht (opel astra g).

      Wanneer je bij je auto je lichten aan laat staan of de sleutel in het contact laat zitten hoor je een pieptoon. Maar als ik gereden heb en stopt. en ik schakel mijn lichten uit en radio eruit en ik trek de sleutel uit het slot en doe mijn deur open dan hoor ik nog even een piepje die daarna stopt. Bij mijn corsa (vorige auto ) had ik dat niet. Hoort dit zo bij Opel Astra of weet iemand wat er fout gaat?

      #17688320
      oeshkar
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 August 2009

        wat voor een radio heb je? VDO-dayton (veel verkocht bij opels) geeft nog wel eens een apart piepje als je de auto uit hebt gezet.

        #17688321
        wesleym
          Lid sinds:
          14 June 2010

          èen sony. Het is gekomen (denk ik) nadat ik mijn eigen radio erin gezet heb. Heb er toen nog niet opgelet en heb meteen de dag na aankoop mijn eigen radio erin gezet. En dan ga je pas je auto gebruiken en merk je dat. Maar het gekke is…… als ik snel uitstap dus meteen sleutel eruit deur open piept ie heel even en stopt dan. Maar als ik langzaam uitstap dus sleutel eruit even wachten en dan pas de deur open piept ie niet. Ik zelf denk dat het met het contact slot te maken heeft ofzo?

          #17688322
          Xhoza
            Lid sinds:
            6 September 2008

            Beveiliging van de radio, zodat je je frontje niet vergeet te verwijderen. Is bij m’n vriendin ook (ook Sony). Als ze haar frontje laat zitten en je zet de motor uit, dan geeft hij 3 piepjes.

            #17688323
            boxum56
              Lid sinds:
              8 January 2008

              Klopt heb ik ook en is zeer irritant. Kun je geloof wel uitzetten (“Beep” in optie-menu).

              #17688324
              OPC Turbo
                Lid sinds:
                7 June 2009

                Radio verkeerd aangesloten…

                Dan heb je de draad van het W-Contact gebruikt voor je geschakelde + en niet de “echte” geschakelde +

                Zolang het piepje er is werkt de afstandsbediening van de deuren ook niet…

                #17688325
                wim-v6
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  12 August 2005

                  Radio stuurt nog een kleine stroom over de geschakelde +

                  Komt vaker voor.

                  Willem

                  #17688326
                  wesleym
                    Lid sinds:
                    14 June 2010

                    bedankt voor alle reacties. Ik denk dus dat het niet ernstig is. Het kunnen 2 dingen zijn. Vergeet je frontje niet te verwijderen. of nog een laatste stroompje. het heeft niet met verkeerd aangesloten te maken want de afstandsbediening werkt wel en de vorige radio zat precies hetzelfde en had het niet.

                    Nogmaals bedankt voor alle reacties en het meedenken.

                    #17688327
                    Spacejam
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      21 November 2006

                      bij een sony is dat een inderdaad een waarschuwing toon dat je het frontje niet moet vergeten (had ik in mijn corsa ook).

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.