waarschijnlijk een corsa C

Forumindex Forums Modellen Corsa waarschijnlijk een corsa C

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    bjornspiering
    Deelnemer

Goedeavond Opel leden,

ik had een aantal vraagjes over het aanschaffen van een opel corsa C 1.7 DT.
      waar moet ik op letten bij het kopen van zoon auto?
      Het betreft een Opel Corsa C 1.7 DT ELEGANCE 3drs van het bouwjaar 10-2000. met 6 maanden bovag garantie.
      ben namelijkv an plan om diesel te gaan rijden omdat ik een behoorlijk aantal kilometers rijdt en ik wel elke week moet tanken als het niet om de 5 dagen is.
      en aangezien ik het een mooie en leuke auto vindt en ik een iets kleinere auto wil als een astra G heb ik deze auto op het oog.

bjornspiering
      Deelnemer

niemand die wat over zoon auto kan vertellen?

Klanderman

moet je ‘m even in het Corsa gedeelte plaatsen op het forum, die hebben hier meer verstand van;)

OscaR-16v
          Deelnemer

mijn vader heeft 2 corsa c’s gehad rond dat bouwjaar. wat hij met beide auto’s had is dat de radio ontvangt erg slecht was. verder waren het top auto’s en eigenlijk nooit geen problemen.

nu rijd die in corsa c 1.3cdti van 2006 (silverline editie). rijd monsterachtig en vind hem zelfs beter rijden dan mijn astra g. probleem met radio ontvangst heeft deze auto ook niet. is gewoon goed.

ik zou persoonlijk niet voor een semi automaat gaan. vooral bij lage snelheid (bij uit laten rollen) wil die nog wel eens terug schakelen naar de 1. dat gaat met schokken en stoten :-? omdat je nog te hard rolt om terug te schakelen naar de 1. niet echt een succes dus.

wim-v6
            Deelnemer

vlak de technische problemen niet uit met de geautomatiseerde bakken van deze Opels.

Willem

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.