Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › waarom past dit niet ?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
13 februari 2011 om 16:43 #17232720
heren vandaag wou ik met een maat aan zijn kadett werken.
even een spaghettie spruitstuk en groep n plaatsen en webers.
maar helaas paste het inlaat spruitstuk niet dit kwam tegen het spaghettie spruitstuk aan.
nu is mijn vraag kan er verschil zijn tussen een spaghettie spruitstuk voor injectie en carb want vind het maar vaag dat het niet past.
het eind doel is een 2.0s blok met webers en complete groep n uitlaat.
dus om even kort te sluiten zijn er verschillende spaghettie uitlaatspruitstukken voor injectie en carb.
en nog een klein vraagje kan ik de webers bv wel met een origineel spruitstuk plaatsen
13 februari 2011 om 17:04 #17816524je kan die verbinding tussen de inlaatspruitstukken ook weghalen.
13 februari 2011 om 17:06 #17816525nou op foto een zie je dat de achterkant van de inlaat de buizen raakt van de uitlaat waardoor de flens niet mooi vlak ligt en dus nooit goed zal afsluiten zou ik dan alleen maar langere inlaat moeten hebben bv
13 februari 2011 om 18:00 #17816526Er zijn wel verschillende 2.0 spaghetti’s. Die van een manta past bijv. slecht op een c-kadett. Maar het verschil zit volgens mij meer aan de onderkant. Ik zelf zou (als het echt niet past en het inlaat spruitstuk niet kan worden terug gebracht) het inlaatspruitstuk iets schuin laten vlakken.
Dus dat de bovenkant van de flens iets dunner wordt waardoor je meer ruimte creërt. Gaat wel wat ver, maar om nu een andere te moeten kopen is ook weer zonde.14 februari 2011 om 05:46 #17816527ik denk dat ik dan beter een ander inlaat spruitstuk kan kopen met langere buizen toch.
het is namelijk de flens waar je de webers op schroeft die de uitlaat raken.
maar omdat er twee verschillende uitlaten zijn zoals jij aangeeft past deze dan wel op het blok?
of is dat allemaal het zelfde en heb ook iets gehoord over het thermosstaathuis waar ik rekening mee moet houden.14 februari 2011 om 07:23 #17816528Kan je niet even de dremel op de buitenkant an die flens zetten? Beetje beunwerk, maar het werkt wel..
14 februari 2011 om 10:24 #17816529[rquote=1868186&tid=142632&author=Mad Max]Kan je niet even de dremel op de buitenkant an die flens zetten? Beetje beunwerk, maar het werkt wel..[/rquote]
???????? lijkt mij niet echt verstandig dat je inlaatspruitstuk zo dicht op de uitlaat ligt
mij is altijd geleerd dat je inlaatlucht zo koud mogelijk moet blijven
dat red je zo niet
kunt er beter een origineel gietijzeren spruitstuk op zetten14 februari 2011 om 17:04 #17816530en van welk type kan ik dan het beste pakken want daar zit ook nog verschil in heb ik mij laten zeggen
14 februari 2011 om 17:52 #17816531zou er een nemen van een 20e
14 februari 2011 om 20:15 #17816532is het geen 2400 inlaat daar liggen de poorten hoger.
de set webers met spruitstukken die ik hier heb liggen zijn iig wel anders die hebben niet zo,n brug tussen de 2 inlaten:hmmz15 februari 2011 om 05:36 #17816533goede vraag durf ik niet te zeggen
15 februari 2011 om 10:34 #17816534[rquote=1868887&tid=142632&author=pipo]is het geen 2400 inlaat daar liggen de poorten hoger.
de set webers met spruitstukken die ik hier heb liggen zijn iig wel anders die hebben niet zo,n brug tussen de 2 inlaten:hmmz[/rquote]
zo te zien is dit gewoon 2.0, maar als je een 20 e uitlaatspruitstuk pakt, zou het gewoon moeten passen -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.