waarom je een "gekleurde man" nooit mag laten schrikken

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer waarom je een "gekleurde man" nooit mag laten schrikken

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    soepkiepe
    Deelnemer

laat ik het maar netjes houden:P
      maar hier zie je dus waarom je dat beter niet kan doen..

http://www.youtube.com/watch?v=JXeVxf4c0Rk&feature=related” onclick=”window.open(this.href);return false;
      wel een strakke actie haha

Jerremy
      Deelnemer

Het filmpje is echt ouder dan oud.. was volgens mij 10 jaar geleden bij lachen met home video’s bij de tros of SBS 6 of weet ik ‘t. Maar vraag me ook af wat de huidskleur hier mee te maken heeft.

funkycorsa

@Jerremy wrote:

Het filmpje is echt ouder dan oud.. was volgens mij 10 jaar geleden bij lachen met home video’s bij de tros of SBS 6 of weet ik ‘t. Maar vraag me ook af wat de huidskleur hier mee te maken heeft.

nou,… http://www.youtube.com/watch?v=H9K0Ih8wE_g&feature=related

haha grapje ;)

soepkiepe
          Deelnemer

@Jerremy wrote:

sorry hoor :agent k wist nie daje kwaad werd! :hmmz

Jerremy
            Deelnemer

Nogal patetische reactie niet..
              Waaruit blijkt dat ik kwaad zou zijn dan :???:

soepkiepe
              Deelnemer

@Jerremy wrote:

Nogal patetische reactie niet..
                Waaruit blijkt dat ik kwaad zou zijn dan :???:

nou ja, kwaad misschien niet, maar ik vind wel dat je geirriteerd over komt, dat jij jou mening er over hebt mag ook wel, maar volgens jou was dit ongeveer 10 jaar geleden op tv, 10 jaar geleden liep ik met me maatjes nog wat rond buiten, ik was toen 15, dus ik zat toenniet zo veel aan de buis gekluisterd, dat ik deze titel neer heb gezet is omdat hij ook zoiets op youtube staat, zo als jij overkomt lijkt het net dat jij wil zeggen dat ik het op een rasistishe manier bedoel, dat is het dus niet, dus misschien dat mijn reactie gewoon een reactie is op jou reactie, jou reactie komt namelijk ook niet al te positief over ;)

maar laten we lekker verder filmpjes gaan kijken inplaats te lopen discuseren over het hoe en wat van onze opmerkingen. ;)

Jerremy
                Deelnemer

Je hebt gelijk. Van die huidskleur weet ik ook, was ook niet gericht aan jouw, maar idd ‘algemeen’ omdat het idd in de youtube titel staat.. Vandaar. No hard feelings naar jouw hoor, daar niet van. ;)
                  10 jr. is wellicht wat overdreven, maar weet zeker dat ik ‘m is op tv had gezien.
                  Volgens mij nog zelfs bij Bob Sagget van Americas Funniest Home Videos..
                  Of toch bij H. Kraaij Jr., ach idd, who cares !

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.