Waarom is het zo moeilijk een Astra Coupé Turbo te verkopen.

Forumindex Forums Modellen Astra Waarom is het zo moeilijk een Astra Coupé Turbo te verkopen.

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
  • Auteur
    Berichten
  • #17882664
    Klanderman
      Lid sinds:
      29 March 2009

      het zijn gewoon moeilijke tijden…. Heb mijn auto nu ook al ruim 2 maanden te koop staan en ook best wel reacties gehad maar dan vooral van mensen die gewoon een duizend of 4 onder de vraagprijs bieden…..
      Je moet er gewoon één treffen die zo’n auto zoekt. Het is gewoon een auto die je kunt rijden als je niet veel kilometers maakt en ook geen kinderen hebt. Anders is het geen doen zo’n 3 deurs. Dat is bij mijn auto ook het geval.
      We wachten gewoon af.

      #17882665
      Van het Ende Customs
        Lid sinds:
        1 April 2008

        Het ligt niet aan je turbo hoor?
        Ik had een Z22SE, die ik wel ff zou verkopen.

        We konden onze huidige H gunstig particulier kopen en precies wat we zochten.
        Ik dacht onze schitterende coupe compleet met beschaafde Irmscher pakket en KW schroefset op LPG wel ff te verkopen.
        ik vroeg 6500 en bijna geen reacties.
        Ik denk totaal 6 mails, 3 kijkers en 1 koper te hebben gehad in 4 a 6 weken ofzo.
        Van 1 kijker kreeg ik zelfs de opmerking dat hij in echt mooier was dan op de foto en vraagprijs wel wat laag was.
        Koop ging niet door, omdat ze toch een nieuwe panda gingen kopen.
        Dat voelt wel klotuh als je schatje aan de straatstenen niet te slijten is.

        Geduld en/of zakken met de prijs!
        probeer ook andere sites!
        Succes

        #17882666
        bjornspiering
        Deelnemer
          Lid sinds:
          18 August 2009

          laten we eerlijk zijn, zoon turbo is prachtig.
          ik wou dat ik zoon auto had, maar ik wil liever een grotere sprong maken kwa leeftijd, maar dan zit je ook weer veel duurde en gaan we dus gewoon nog even verder sparen voor een gtc of corsa (nieuwe versie)

        3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.