Waarom heeft bijna iedereen die achter mist licht aan???????

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Waarom heeft bijna iedereen die achter mist licht aan???????

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Auteur
    Vannos
    Deelnemer

Wat ook veel scheeelt dat ze de lamp in de achterbumper zetten of in de achterlichten op oog hoogte idd het verblind als ze alle bij aan staan

RISL
      Moderator

Ja, klopt. Maar ik lees net bij Wim-V6 dat niet alle mistlampen automatisch uitgaan als je het licht of contact afzet. Dus als je het dan niet handmatig afzet, blijven ze branden tot ze ermee ophouden.

iquick
        Deelnemer

@Astraman wrote:

@Senatorman wrote:

Omdat het misschien bijna een week mistig is geweest, en iedereen nu eindelijk eens die mistlamp mag gebruiken. Sommige weggebruikers kijken al jaren naar die mistlampknop, en nu eindelijk mogen ze de lamp aanzetten. :D

Mja zo heb ik jaren een brandblusser, kan niet wachten :jerry

Jij je brandblusser ik me noodhamer om de ruit in te slaan :D

Ik rijd altijd met mistlampen voor aan als ik op die knop druk gaan ze allebei aan geen zin om aan dat ding te draaien heeft luiheid hier iets mee te maken?

verzonden vanaf mn mobieltjuh dit ding is gooeeiii :D

kadett4x4
          Deelnemer

en dan nog maar te zwijgen over de led dagrijverlichting op die franse meuk.
            kwam vandaag een nieuwe citroen tegen, en werd gewoon verblind op klaarlichte dag.
            dat ze die zooi maar verbieden.
            en dan nog maar te zwijgen over die belachelijke uitvinding van mistlamp aan als je afdraait.
            als ik er mee rond rij, krijg ik gvd een verbaal.

groeten.

4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.