Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Waarom auto's beter zijn dan mannen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
15 juli 2010 om 22:04 #17689497
origineel gepost door mayhem
bitchfight thread:D:Dlady’s… pick youre handbag… and..
FIGHT
:D:wub:D:wub
Dan hoop ik dat Roos op het moment manloos is, anders zit haar handtasje blijkbaar vol met zijn spullen.
16 juli 2010 om 05:59 #17689498origineel gepost door 1985Opelgirl
‘t is gelukt volgens mij, dank jullie wel voor je tips vooral Inject. Tja… ik mag de buitenspelregel dan wel snappen voor computers heb ik echt een man nodig:angel.Graag gedaan hoor meis ;) Er staat nu wel een leuk plaatje hoor :o;)
16 juli 2010 om 06:30 #17689499Stel je je zelf ook gelijk even voor :D:D Voor de liefhebbers… :P
16 juli 2010 om 08:03 #17689500origineel gepost door 1985Opelgirl
origineel gepost door mayhem
bitchfight thread:D:Dlady’s… pick youre handbag… and..
FIGHT
:D:wub:D:wub
Dan hoop ik dat Roos op het moment manloos is, anders zit haar handtasje blijkbaar vol met zijn spullen.
dat kunnen we gewoon ff vragen or ;)
Baas, heb jij spullen in roos d’r tasje zitten?
al lijkt roos me niet een tasjes type.soms is het wel makkelijk, op t strand ofzo, portomonnee en telefoon ff in dat ding.
16 juli 2010 om 08:46 #17689501origineel gepost door 2e-c14nz
Stel je je zelf ook gelijk even voor :D:D Voor de liefhebbers… :Pja ff in het grote hoe zie er uit topic hihihi
16 juli 2010 om 09:41 #17689502:D:D
17 juli 2010 om 09:46 #17689503Ik ga niet eens serieus reageren op zo’n kansloze aandachtsgeile post van een nieuwkomertje.
Voel je, je bedreigt omdat er dames op dit forum zijn die ook aandacht krijgen?
Joh ga zelf lekker je benen scheren, je hoeft mij daar echt geen advies over te geven hoor.. Hoe oud ben je trouwens? Echt, gááp…edit: Jammer dat jij zo’n chick bent die aandacht probeert te verkrijgen over de rug van anderen, dat is echt zó laag en kinderachtig of primitief.
Ik krijg liever aandacht om andere redenen, omdat ik aardig en gezellig aanwezig ben bijv. of omdat ik iets te melden heb..17 juli 2010 om 10:15 #17689504:jerry:jerry:jerry:jerry
17 juli 2010 om 10:53 #17689505Laat ik voorop stellen dat ik niemand op zijn of haar mening aan wil vallen, maar kunnen we het er over eens zijn dat 1985Opelgirl er gewoon wat meer zin in heeft en dat het prima is dat dit niet het geval is voor Roos zonder dat dit gelijk ruzie oplevert? Is ook zo ongezellig anders, als we allemaal het zelfde waren zou het een nogal saaie boel worden :)
17 juli 2010 om 11:29 #17689506Meer zin heeft in wát?
Daarbij is het inderdaad geweldig dat iedereen anders is en dat als we allemaal hetzelfde zouden zijn het een enorm saaie boel zou worden.
Maar ‘mevrouwtje’ 1985opelgirl oordeelt over mij zonder mij te kennen en dat lijkt me nogal onterecht, dingen aandragen als dat ik mn benen eens moet gaan scheren hebben, een sexy jurkje aantrekken en high heels en mezelf en mn auto een goede beurt moet laten geven hier helemaal niet mee vandoen.
Gewoon populair geklets om in de smaak te vallen en tegelijkertijd iemand af te kraken.17 juli 2010 om 11:42 #17689507AnoniemLid sinds:
1 January 1970he roos
laat je toch niet zo uit de tent lokken:ot is hiero slapgeouwehoer
laat dat zo blijven en geen
cat fight topic;):P:P:P17 juli 2010 om 11:50 #17689508Moet louwe wel gelijk geven hoor Roos ;) Niet meteen aangevallen voelen, ik heb zo’n gevoel dat 1985Opelgirl het niet zo bedoeld heeft. Heb al een paar u2u’s uitgewisseld maar krijg de indruk dat het gewoon een spontane uitbarsting geweest is. Ken het zelf ook wel, ok het is niet altijd even handig dat moet ik toegeven maar er ligt een goede bedoeling achter dat kan ik je wel verzekeren.
Altijd maar nadenken voordat je iets zegt word ik persoonlijk niet goed van, de druk moet ook eens van de ketel kunnen om het gezond te houden.17 juli 2010 om 11:59 #17689509Ik weet zeker dat het hier slapgeouwehoer is, en daar ben ik ook zeker een voorstander van niet alles hoeft te serieus..
Maar dit is naar mijn mening over een onbekende oordelen en diegene beledigen zonder de persoon in kwestie te kennen en hiervoor dus een goede reden voor te hebben.
Laat me niet op de kast jagen maar maak wel duidelijk dat ik zulke opmerkingen niet pik, een grapje mag maar ik laat me niet in in de zeik nemen of iets dergelijks.
Wanneer het om een grapje gaat hebben we de :P smiley voor om te verduidelijken dat het niet zo serieus bedoeld is.
Hoe ze hier heeft getyped komt het op mij aanvallend en zeker niet goed bedoeld of als grapje over.
Is niet echt een goede binnenkomer voor een newbie als je het mij vraagt..
Ze zou hier zelf even haar excuses kunnen aanbieden als ze het niet zo bedoeld heeft..
En altijd maar nadenken over wat je zegt hoeft niet maar als je ergens nieuw bent let je wel iets meer op wat je zegt en stel je jezelf eerst even fatsoenlijk voor, voor je met zulke uitspraken komt.17 juli 2010 om 12:07 #17689510t is voor opelroos waarschijnlijk gewoon als geintje bedoeld geweest dat eerste post/topic.. en als er dan door 1985opelgirl zo op gereageerd word.. zou ik ook (net als roos) uit mijn slof schieten..
hoe vaak zetten de mannen niet een topic over vrouwen neer…. kan toch ook allemaal zonder dat daar een man of vrouw zo op reageerd…
en kan roos ook geen gelijk geven wat ook al eens eerder gezegd is geworden stel je zoiezo eerst eens voor bij het wie is wie of voorstel topic of hoe heet dat deel hier…voor je uberhaupt reacties gaat geven…
kan me zoiezo niet indenken dat roos ene is die zich niede benen doet scheren ofgeen sexy jurkje aantrekt naar aanleding van de zusterjurkjes fotos in het foto topic hahahahahah ;)
17 juli 2010 om 12:13 #17689511Zal d’r eens vragen of ze zich even officieel voorstelt inclusief foto van haar Corsa B :) Ik heb toendertijd volgens mij ook eerst iets gepost in een topic omdat de info redelijk hard nodig was maar heb me daarna netjes voorgesteld. Overal is een oplossing voor.
17 juli 2010 om 12:14 #17689512Leek me nogal logisch dat het begintopic een geintje was, zoals Bianca zegt worden er genoeg grappig bedoelde topics over dames geopend dat ik dacht what the hell ik maak gewoon net zo’n topic maar dan over mannen eens kijken hoe ze daar op reageren.
En de reactie van 1985opelgirl is naar mijn mening totaal niet gepast, en op de persoon af aanvallend.
En dat pik ik gewoon niet, ik laat niet over me heenwalsen door een totaal onbekende.Voorstellen voordat je gaat posten is wel zo netjes, sowieso zodat mensen een idee hebben met wie ze te maken hebben. Bij mij heeft ze nu al een (niet zo positieve) indruk achter gelaten, wat wanneer ze een voorsteltopic had aangemaakt misschien wel niet het geval was geweest.
En wat Bianca zegt ben ik niet bepaald een dame die haar benen niet scheert, geen sexy jurkjes, lingerie, pumps draagt of onverzorgt is of iets dergelijks. Ik hou juist enorm van mooie sexy kleding en make-up en dergelijke, en ben echt wel in voor een grapje zoals het zusterpakje wat ik aanhad bij mijn examenfeest (zie fototopic).
Dat je wanneer je info dringend nodig hebt het voorsteltopic overslaat kan ik nog inkomen maar wat deze dame heeft gepost is niet echt dringend te noemen ofwel?
En tja de reactie van de heren was ook wel te verwachten, nieuwe dame op opelforum daar gaan we natuurlijk allemaal massaal achteraan..17 juli 2010 om 12:25 #17689513ja precies als je je gewoon eens voorstelt voor je gelijk reacties geeft
mischien zelfs eerst een verder leest als het eerste topic dan zou je er aschter komen dat roos niet manloos is zoals het net genoemd werd haha en dat voor zover ik roos van hier ken altijd wel netjes en verzorgd uitzietik ken genoeg punten die kloppen in het lijstje hoor dus mannen zijn ech nie het geweldigste ding in het leven van een vrouw….
ik mag dan 30 zijn en alleenstaande mama maar ik red me prima hoor met mijn 3 kids en zonder vent…dat met die handtas is ook dus ech wel waar he.. mijn ex duwde altijd autopapieren en sleutels en dergelijk in mijn tas…
en @ mattemaker… sommige mannen kritiseren wel je vrienden.. heb zelf zo’n ex…
sommige mannen zijn ech wel van die figuren die spelletjes moeten spelen
@opelgirl die mannen hier geven elke nieuwe vrouw gelijk.. sommige mannen zijn zelfs zo erg dat je waarschijnlijk je u2u inbox al vol heb.. maar zodra er hier iets vrouwelijks aanmeld word ze meteen door de helft van t mannelijke wat hier komt “besprongen”
dit is niet lullig bedoeld heb je avatar gezien en die ziet niet lelijk uit maar zo behandelen ze elke vrouw die hier nieuw is….17 juli 2010 om 12:30 #17689514Nouja ik moet ook wel toegeven dat ik niet over me heen laat walsen door onbekenden hoor, had het vorig jaar in Sevenum nog dacht ik wat toen uitgepraat is waarna we zelfs nog een gezellig praatje hadden. Weet niet of Carlo hier ook zit maar Bianca weet waarschijnlijk wie ik bedoel :)
Shit happens en dan vooral als je op de wc zit zeg ik altijd maar :jerry17 juli 2010 om 12:44 #17689515AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door biancaatje
ja precies als je je gewoon eens voorstelt voor je gelijk reacties geeft
mischien zelfs eerst een verder leest als het eerste topic dan zou je er aschter komen dat roos niet manloos is zoals het net genoemd werd haha en dat voor zover ik roos van hier ken altijd wel netjes en verzorgd uitzietik ken genoeg punten die kloppen in het lijstje hoor dus mannen zijn ech nie het geweldigste ding in het leven van een vrouw….
ik mag dan 30 zijn en alleenstaande mama maar ik red me prima hoor met mijn 3 kids en zonder vent…dat met die handtas is ook dus ech wel waar he.. mijn ex duwde altijd autopapieren en sleutels en dergelijk in mijn tas…
en @ mattemaker… sommige mannen kritiseren wel je vrienden.. heb zelf zo’n ex…
sommige mannen zijn ech wel van die figuren die spelletjes moeten spelen
@opelgirl die mannen hier geven elke nieuwe vrouw gelijk.. sommige mannen zijn zelfs zo erg dat je waarschijnlijk je u2u inbox al vol heb.. maar zodra er hier iets vrouwelijks aanmeld word ze meteen door de helft van t mannelijke wat hier komt “besprongen”
dit is niet lullig bedoeld heb je avatar gezien en die ziet niet lelijk uit maar zo behandelen ze elke vrouw die hier nieuw is….whahahaha
tjah ben ik een uitzondering denk ik
ik geef niemand gelijk die dat niet heeft
ongeacht geslacht geaardheid uiterlijk:jerry:jerryik ben dan ook best tevreden met m,n eigen meisie:thumbup
maar is inderdaad wel zo dat veel “mannen” hiero
meteen van slag zijn als er n newby girl zich aanmeld:o:hmmzach en waarschijnlijk is het dit x ook niet zo
bedoeld als roos het opvathoewel ik het me wel n klein beetje kan voorstellen;)
ach neem niet alles zo serieus
(cker niet in het slapgeouwehoer deel)
leven wordt al zuur genoeg
gemaakt door onze regering
laten we het hiero leuk houden;):jerry:thumbup17 juli 2010 om 13:00 #17689516Louwe for president :wors Kijk alleen maar naar BP die de Britse regering gemaand heeft om de terrorist die de aanslag op dat toestel boven Lockerbie op zijn geweten heeft eerder vrij te laten zodat hun eigen oliebelangen geen gevaar liepen… dat zijn pas dingen om over uit je slof te schieten.
17 juli 2010 om 13:29 #17689517GE-WEL-DIG dit :wors
Kunnen we hier geen soap van maken?
The Real Life of the Opel Forum Babes (and geezers die erachteraan rennen:P)
Gegarandeerd succes :wors
Ben het er overigens wel mee eens dat eerst voorstellen wel zo netjes had geweest, stoor me daar ook regelmatig aan, aan die gasten die snel proberen iets kwijt te kunnen en niet het fatsoen hebben zich eerst voor te stellen.
Als iemand iets van mij wil, en hij niet eens de moeite neemt, zich voor te stellen. Neem ik de moeite niet om die persoon serieus te nemen.
@Roos, geweldige eerste post. Maar moet opelgirl wel gelijk geven op 1 ding. Als ik iets moet hebben uit de tas van mijn vrouw, ben ik minimaal een uur aan het zoeken :jerry17 juli 2010 om 16:06 #17689518moet je een eigen tas kopen chris ;) :P
17 juli 2010 om 16:37 #17689519flikker op, ga wat met een tassie lopen
Daarbij heb ik broekzakken, en in uitzonderlijke gevallen, vraag ik Monika wel of ze het in der tas kan doen (en er uiteraard zelf uit laten halen, dan is het met 3 sec geregeld :jerry)
17 juli 2010 om 16:41 #17689520origineel gepost door OpelRoos
zoals het zusterpakje wat ik aanhad bij mijn examenfeest:o
WAARRRRRR????
17 juli 2010 om 16:43 #17689521Beter opletten, in het hoe zie jij eruit topic geloof ik dat dat stond ;)
Zag er best wel leuk uit eigenlijk (niet echt mijn ding, maar wel prettig voort oog)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.