waarde opel commodore gse

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD waarde opel commodore gse

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    wesp

Goeiedag, ben een weekje geleden gaan kijken naar een commodore B gse coupé, die trouwens al enkele maanden te koop staat.
      Mooie , roestvrije staat (is een aantal jaren terug opgemaakt geweest)
      Enige minpunt dat ik op het eerste zicht zag: achterraam was er slecht in gezet, rubber afwerking gewoonweg slecht.

Nu mijn vraag: wat is een gangbare prijs voor dergelijk voertuig. Vraagprijs is 6500 euro.

thankx

jethro
      Deelnemer

Tja…
        Das een beetje moeilijk, als er nou een aantal fotoke`s waren om de COMMO te bekijken cq te beoordelen.
        Kan best zijn dat een ander véél meer vind aan kleine danwel grote gebreken, je hebt er een oog voor of niet. ;)

Dus…

Fotoke`s plaatsen. :thumb :thumb

jethro
        Deelnemer

Zelf hierr en daarr efkes snuffelen had je ook verder geholpen. ;)

Maar op MP staat een COMMO-B coupe te koop met een 30E met 5 bak, en daar zit werk aan, deuren en de rest, dus spuitwerk.
          Vraagprijs is 3500,- tel daar het reparatie bedrag op en je zit op………………….

Die COMMO-B coupe waar jij naar gekeken hebt is een echte GSE, en dat is ook al héél wat waard.
          En met de crisis in het achterhoofd wil de eigenaar de GSE wel verkopen voor pak hem beet…………………….5750,- :thumb

:kewlpics :kewlpics :thumb :thumb

jethro
          Deelnemer

Ik zou zeggen; dit weekend even de COMMO bekijken en niet te vergeten een flink aantal fotoke`s schieten.
            Ook fotoke`s van de motorruimte, en de rest.
            En…………..hierr plaatsen, dan geven de experts alhier hun deskundige? mening.

DOEN. :vertag :thumb

:jerry

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.