Forumindex › Forums › Modellen › Manta › waarde Manta B
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
1 juni 2010 om 09:29 #17221913
Ik ben door de weduwe van een goede kennis gevraagd om een liefhebber voor zijn Manta te vinden.
Het is een Manta 1.9S Berlinetta uit 1978
De auto is geheel en al kaal geweest (blank) en alles wat roest was is vervangen,achterschermen,dorpels etc.
hij is binnen/buiten/onderzijde gespoten,dus de body is helemaal strak,roestvrij en nieuw gespoten.
Bij een echte oldtimer restaurateur,een bdrijf,geen beun
Daarna is de auto alweer grotendeels opgebouwd,
helaas is hij overleden voor er weer mee gereden kon worden,hij heeft er voor de restauratie 1 jaartje mee gereden (probleemloos)
Hij loopt,rijdt en remt al weer,hier en daar mist nog een kleinigheidje (alles is wel aanwezig)
APK komt er ook weer gewoon op.
Paar kleine schoonheidsfoutjes (raamlikkers droogtescheurtjes) maar verder een fantastisch mooie Manta.
Dan nu de hamvraag,wat zou dit op kunnen brengen ?
Zij en ook ik hebben niet echt een idee wat er nu voor te vragen,vast staat dat ze de investering (8000 euro bij de plaatwerkerij) bij lange na niet terug gaat zien,dat gaat niemand voor een manta geven lijkt me.
Wat is nou een reeel bedrag voor zo’n auto in die staat.
De foto’s geven slechts een impressie,hij is nog niet af en ook niet gewassen op de foto’shttp://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-JRVYAJKF.jpg
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-WD4XZTYD.jpg
1 juni 2010 om 09:48 #17681200er staat bij het verkoop gedeelte nog een gestrand project, ook een b manta. deze moet nog helemaal in elkaar gezet worden, maar zitten wel wat duurdere onderdelen bij. deze is helemaal origineel (mijn smaak)
ik ben niet helemaal van de manta’s, nog niet tenminste, maar ik denk dat 4000-5000 euro te doen is. als er foto’s van de restauratie bijzitten, + historie helpt dat erg wat betreft de geloofwaardigheid zeg maar.
deze manta is helemaal mijn smaak, dus ik zou er nog wel wat voor willen geven.
1 juni 2010 om 10:07 #17681201Ik zeg altijd wat een gek ervoor geeft.
Voor mij zou het ophouden bij 1500 ivm afbouwen en omdat het een standaard B1 is.
Voor een ander kan hij 4 a 5000 waard zijn ;)1 juni 2010 om 10:19 #17681202hij wordt eerst helemaal afgebouwd en APK erop,dat sowieso.
Als het goed is zijn er foto’s van de werkzaamheden.
En inderdaad,je hoeft maar 1 gek te hebben die de hoofdprijs wil geven.
Maar gewoon puur reeel.
Dat zij een eerlijke prijs heeft en de koper een mooie wagen voor t geld.
Waarschijnlijk neem ik mettertijd,als ie klaar is en niet verkocht,de auto dan een keertje mee naar een meeting. In real life verkoop je m waarschijnlijk makkelijker denk ik.1 juni 2010 om 10:30 #17681203zou hem voor minstens 5000 euro te koop zetten.
Zakken kan altijd nog1 juni 2010 om 11:38 #17681204ga vergelijken en trek daar een prijs uit,
vind de prijsen van een manta al aan te hoge kant, maar die gek zal maar komen
1 juni 2010 om 11:44 #17681205dat is t m juist,ik kan niet echt een vergelijkbare vinden.
Ze zijn allemaal of jonger,of in slechte/matige staat of eigendom van pierre tupperware,maw,amper een manta in te herkennen.
Maar ik denk inderdaad dat als ie straks klaar is 5000 euro ene mooie beginprijs is,we kijken dan gewoon wat er gebeurt.1 juni 2010 om 11:55 #17681206Mooie manta, ik heb precies dezelfde met al die chrome strippen maar met beige interrieur en is een 2,0s van 79.
De prijzen reizen idd de pan uit.
Maar… ga er maar eens een opknappen.
Zoals ik het nu begrijp hoeven hier alleen wat rubbertjes vervangen te worden.
Als je een achterscherm moet vervangen val je vierkant achterover als je de prijzen hoort.Succes met de verkoop
Anders mag je hem altijd nog brengen, 2 langs elkaar staat wel mooi en grappig.;)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.